Goh voorspelbaar, was er al bang voor hehe. Zou leuk zijn als er een app komt waar ook andere producten in worden mee genomenquote:Op zondag 19 juli 2009 20:50 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Alleen met dingen die op tweakers staan.
Hoe weet je dat? (Locaties zijn pas bekend vanaf 11:00 uur?)quote:Op woensdag 22 juli 2009 10:29 schreef Firenzo het volgende:
Ah, regio Eindhoven staat in Valkenswaard, das mij te ver met de fiets.
Download de app Missed Call. Dan kan je instellen hoe het ledje moet knipperen, wat voor een kleur deze moet hebben, of je telefoon eens in de zoveel tijd moet trillen, enz.quote:Op donderdag 23 juli 2009 15:10 schreef dome het volgende:
weet iemand waar je het ledje van gemiste oproep kan instellen? die gaat namelijk niet knipperen bij als er een gemist gesprek is.
Met Opera mini krijg je wel een pda layout, alleen jammer dat Opera mini bagger is in mijn ogenquote:Op donderdag 23 juli 2009 17:36 schreef Dikke_Man het volgende:
Ik heb hetzelfde probleem. Heb er nog geen oplossing voor kunnen vinden. Voor zover ik weet is het ook niet te forceren.
Heb dat net ff geprobeerd. Nu moet ik zeggen dat die PDA layout ook niet alles is. Wat een kleurenparadijs zeg, om gek van te worden.quote:Op donderdag 23 juli 2009 18:03 schreef -Techno- het volgende:
[..]
Met Opera mini krijg je wel een pda layout, alleen jammer dat Opera mini bagger is in mijn ogen
ik heb hem gelijk gedowload.quote:Op donderdag 23 juli 2009 16:29 schreef Dikke_Man het volgende:
[..]
Download de app Missed Call. Dan kan je instellen hoe het ledje moet knipperen, wat voor een kleur deze moet hebben, of je telefoon eens in de zoveel tijd moet trillen, enz.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |