Verreweg het mooiste toestel in lange tijd, ongeacht welk platform. Maar het zal wel even duren voor hij uitkomt neem ik aan. Maar hoef toch pas eind van het jaar te verlengen dus ik kijk het nog even aan.quote:Op woensdag 15 juli 2009 17:32 schreef whoops het volgende:
Die aangekondige Android mobiel van Sony Ericsson vind ik overigens de mooiste tot nu toe
[ afbeelding ]
Ik snap het nut van die scanners nietquote:Op woensdag 15 juli 2009 20:30 schreef LockonStratos het volgende:
Hoe vet
Een tweakers pricewatch scanner!!!
http://www.androidplanet.nl/
A is for Awesome
Ik gebruik hem best vaak hoor, best handig in bv. de MMquote:Op woensdag 15 juli 2009 22:25 schreef BluesRebel het volgende:
[..]
Ik snap het nut van die scanners nietJe kan toch ook gewoon thuis achter je pc kijken wat iets kost en waar het goedkoopst is.
Hehe dit is wel geniaal.quote:Op woensdag 15 juli 2009 20:30 schreef LockonStratos het volgende:
Hoe vet
A is for Awesome
quote:Op woensdag 15 juli 2009 20:30 schreef LockonStratos het volgende:
Hoe vet
A is for Awesome
maximaal 3 dagenquote:Op donderdag 16 juli 2009 22:39 schreef makkie88 het volgende:
[..]
weet iemand hoe oud de prijzen zijn op de tweakers site,
k werk zelf in een winkel en zou een hele makkelijke zijn voor concurent-prijs checks
Wat had hij dan moeten doen?quote:Op zaterdag 18 juli 2009 14:56 schreef whoops het volgende:
Ik kreeg vanochtend een scurity update binnen... Geen idee wat er veranderd is though, slechte zaak dat ze niet een wat uitgebreidere changelog laten zien...
Wat ik daarnaast echt irritant vind is het gebruik van de back-button als je in de Calendar zit... Die knop stuurt je hoe dan ook terug naar het home-scherm, erg onhandig...
Als je een afspraak of dag hebt geopend gewoon terug naar de kalender gaan bijvoorbeeld?quote:
Als ik een afspraak heb geopend en ik druk op de terug toets dan gaat hij gewoon terug naar de kalender. En als je een dag hebt geopend dan verandert je view naar 1 dag. Als je dus terug wil naar weekview of maandview moet je dat gewoon via het menu doen. Zo lastig is het toch nietquote:Op zaterdag 18 juli 2009 15:00 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Als je een afspraak of dag hebt geopend gewoon terug naar de kalender gaan bijvoorbeeld?
Oh ok, ik dacht dat whoops bedoelde dat hij altijd vanuit de kalender naar het homescreen ging, maar blijkbaar is hij niet duidelijk genoeg geweestquote:Op zaterdag 18 juli 2009 15:03 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Als ik een afspraak heb geopend en ik druk op de terug toets dan gaat hij gewoon terug naar de kalender. En als je een dag hebt geopend dan verandert je view naar 1 dag. Als je dus terug wil naar weekview of maandview moet je dat gewoon via het menu doen. Zo lastig is het toch niet
Het is vooral die week- en maandviews... Het is niet zozeer dat het lastig is, ik vind het gewoon niet intuitief werken... Het zou wat mij betreft logischer zijn dat hij die views ook gewoon meeneemt als history voor je back-button...quote:Op zaterdag 18 juli 2009 15:03 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Als ik een afspraak heb geopend en ik druk op de terug toets dan gaat hij gewoon terug naar de kalender. En als je een dag hebt geopend dan verandert je view naar 1 dag. Als je dus terug wil naar weekview of maandview moet je dat gewoon via het menu doen. Zo lastig is het toch niet
Kan ik op zich wel inkomen, aangezien de Home button al naar je Home screen gaat. Misschien dat dit in Donut wel verandert, of in Eclair (waarin ze zich waarschijnlijk zullen richten op wat trivialere dingen).quote:Op zaterdag 18 juli 2009 15:11 schreef whoops het volgende:
[..]
Het is vooral die week- en maandviews... Het is niet zozeer dat het lastig is, ik vind het gewoon niet intuitief werken... Het zou wat mij betreft logischer zijn dat hij die views ook gewoon meeneemt als history voor je back-button...
Dat is gunstig. Lijkt me dat het in Donut wel opgelost zal zijn danquote:Op zaterdag 18 juli 2009 15:17 schreef whoops het volgende:
Het hoort in elk geval niet zo, het is zelfs al gemeld (en geaccepteerd) als bug zie ik net...
Die N97 is net uit, dus Nokia is al lang bezig met verder kijken dan dat toestel... Qua software hebben ze in elk geval ingezet op Symbianquote:Op zondag 19 juli 2009 17:26 schreef Dutchguy het volgende:
Ben echt benieuwd of Nokia toch ook een keer de sprong gaat wagen. Zal dan niet in de directe toekomst zijn aangezien ze alles op N97 gezet hebben.
Misschien een hele rare vraag, maar werkt dit alleen met elektronische apparatuur?quote:Op woensdag 15 juli 2009 20:30 schreef LockonStratos het volgende:
Hoe vet
A is for Awesome
Alleen met dingen die op tweakers staan.quote:Op zondag 19 juli 2009 20:48 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Misschien een hele rare vraag, maar werkt dit alleen met elektronische apparatuur?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |