abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_71011653
Ik vind de Magic nog steeds de meest stijlvolle Die van Sony Ericsson kom op een goede tweede plaats. Het wordt sowieso het eerste toestel met écht fatsoenlijke hardware denk ik. Snapdragon processor, 8MP camera, lekker groot scherm...
pi_71012218
quote:
Op woensdag 15 juli 2009 17:32 schreef whoops het volgende:
Die aangekondige Android mobiel van Sony Ericsson vind ik overigens de mooiste tot nu toe

[ afbeelding ]
Verreweg het mooiste toestel in lange tijd, ongeacht welk platform. Maar het zal wel even duren voor hij uitkomt neem ik aan. Maar hoef toch pas eind van het jaar te verlengen dus ik kijk het nog even aan.
  woensdag 15 juli 2009 @ 20:30:45 #153
240591 LockonStratos
Ever vigilant
pi_71012582
Hoe vet
Een tweakers pricewatch scanner!!!

http://www.androidplanet.nl/

A is for Awesome
Vigilante +1 The Coon strikes again!
Op vrijdag 10 juli 2009 09:51 schreef Zith het volgende:
TS is met z'n çollega's lunchtsverkeersleider op de comodoren.
pi_71016483
quote:
Op woensdag 15 juli 2009 20:30 schreef LockonStratos het volgende:
Hoe vet

A is for Awesome
Ik snap het nut van die scanners niet Je kan toch ook gewoon thuis achter je pc kijken wat iets kost en waar het goedkoopst is. Of in de browser van je telefoon.

Vind die Google Voice (zie androidplanet) veel vetter.. revolutionair zelfs. Jammer dat het hier nog niet uitkomt.
  woensdag 15 juli 2009 @ 22:27:19 #155
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_71016544
quote:
Op woensdag 15 juli 2009 22:25 schreef BluesRebel het volgende:

[..]

Ik snap het nut van die scanners niet Je kan toch ook gewoon thuis achter je pc kijken wat iets kost en waar het goedkoopst is.
Ik gebruik hem best vaak hoor, best handig in bv. de MM
pi_71017127
Blijkbaar is er een GRATIS exchange app die nu werkt in de Market: http://www.cyrket.com/package/com.nitrodesk.nitroid

Ik heb 'm zelf niet getest (aangezien ik niet eens weet wat het is of doet ), maar heb veel mensen erover zien zeuren dus voor degene die het wil

Edit: Sorry, het is een trial.. kost dus wel wat.

Edit 2: Gratis versie blijft wel werken maar je hebt minder opties.
pi_71017141
quote:
Hoe vet

A is for Awesome
Hehe dit is wel geniaal.
pi_71037901
Exchange mail via de originele htc app. Alleen mail, geen calendar / contacts. werkt super.

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=536727
Immer.
  donderdag 16 juli 2009 @ 22:39:48 #159
191846 makkie88
Zo moeilijk is het niet
pi_71048528
quote:
Hoe vet

A is for Awesome

weet iemand hoe oud de prijzen zijn op de tweakers site,

k werk zelf in een winkel en zou een hele makkelijke zijn voor concurent-prijs checks
  vrijdag 17 juli 2009 @ 10:26:53 #160
240591 LockonStratos
Ever vigilant
pi_71058395
Exchange is ook op een normale pc gewoon zwaar kut
Vigilante +1 The Coon strikes again!
Op vrijdag 10 juli 2009 09:51 schreef Zith het volgende:
TS is met z'n çollega's lunchtsverkeersleider op de comodoren.
pi_71060861
quote:
Op donderdag 16 juli 2009 22:39 schreef makkie88 het volgende:

[..]

weet iemand hoe oud de prijzen zijn op de tweakers site,

k werk zelf in een winkel en zou een hele makkelijke zijn voor concurent-prijs checks
maximaal 3 dagen
daar schrok je van!!
  zaterdag 18 juli 2009 @ 14:56:54 #162
65490 whoops
Home is where the heart is...
pi_71094263
Ik kreeg vanochtend een scurity update binnen... Geen idee wat er veranderd is though, slechte zaak dat ze niet een wat uitgebreidere changelog laten zien...

Wat ik daarnaast echt irritant vind is het gebruik van de back-button als je in de Calendar zit... Die knop stuurt je hoe dan ook terug naar het home-scherm, erg onhandig...
In the beginning, the universe was created. This made a lot of people very angry and has been widely regarded as a bad move.
pi_71094295
quote:
Op zaterdag 18 juli 2009 14:56 schreef whoops het volgende:
Ik kreeg vanochtend een scurity update binnen... Geen idee wat er veranderd is though, slechte zaak dat ze niet een wat uitgebreidere changelog laten zien...

Wat ik daarnaast echt irritant vind is het gebruik van de back-button als je in de Calendar zit... Die knop stuurt je hoe dan ook terug naar het home-scherm, erg onhandig...
Wat had hij dan moeten doen?
pi_71094350
quote:
Op zaterdag 18 juli 2009 14:58 schreef elfzesendertig het volgende:

[..]

Wat had hij dan moeten doen?
Als je een afspraak of dag hebt geopend gewoon terug naar de kalender gaan bijvoorbeeld?
Cool story, Hansel.
pi_71094387
quote:
Op zaterdag 18 juli 2009 15:00 schreef wikwakka2 het volgende:

[..]

Als je een afspraak of dag hebt geopend gewoon terug naar de kalender gaan bijvoorbeeld?
Als ik een afspraak heb geopend en ik druk op de terug toets dan gaat hij gewoon terug naar de kalender. En als je een dag hebt geopend dan verandert je view naar 1 dag. Als je dus terug wil naar weekview of maandview moet je dat gewoon via het menu doen. Zo lastig is het toch niet
pi_71094460
quote:
Op zaterdag 18 juli 2009 15:03 schreef elfzesendertig het volgende:

[..]

Als ik een afspraak heb geopend en ik druk op de terug toets dan gaat hij gewoon terug naar de kalender. En als je een dag hebt geopend dan verandert je view naar 1 dag. Als je dus terug wil naar weekview of maandview moet je dat gewoon via het menu doen. Zo lastig is het toch niet
Oh ok, ik dacht dat whoops bedoelde dat hij altijd vanuit de kalender naar het homescreen ging, maar blijkbaar is hij niet duidelijk genoeg geweest .
Cool story, Hansel.
  zaterdag 18 juli 2009 @ 15:11:34 #167
65490 whoops
pi_71094560
quote:
Op zaterdag 18 juli 2009 15:03 schreef elfzesendertig het volgende:

[..]

Het is vooral die week- en maandviews... Het is niet zozeer dat het lastig is, ik vind het gewoon niet intuitief werken... Het zou wat mij betreft logischer zijn dat hij die views ook gewoon meeneemt als history voor je back-button...

De Home toets is voor je home-screen, de back toets ga je terug in je applicatie... Als je die op het eerste scherm van je applicatie indrukt, dan pas mag 'ie naar je homescreen...

Wat heel kut werkt -> Calendar openen, maandweergave laten zien, dag aanklikken -> backbutton (= home)...
In the beginning, the universe was created. This made a lot of people very angry and has been widely regarded as a bad move.
pi_71094615
quote:
Op zaterdag 18 juli 2009 15:11 schreef whoops het volgende:

[..]

Het is vooral die week- en maandviews... Het is niet zozeer dat het lastig is, ik vind het gewoon niet intuitief werken... Het zou wat mij betreft logischer zijn dat hij die views ook gewoon meeneemt als history voor je back-button...
Kan ik op zich wel inkomen, aangezien de Home button al naar je Home screen gaat. Misschien dat dit in Donut wel verandert, of in Eclair (waarin ze zich waarschijnlijk zullen richten op wat trivialere dingen).
  zaterdag 18 juli 2009 @ 15:17:00 #169
65490 whoops
pi_71094645
Het hoort in elk geval niet zo, het is zelfs al gemeld (en geaccepteerd) als bug zie ik net...
pi_71094717
quote:
Op zaterdag 18 juli 2009 15:17 schreef whoops het volgende:
Het hoort in elk geval niet zo, het is zelfs al gemeld (en geaccepteerd) als bug zie ik net...
Dat is gunstig. Lijkt me dat het in Donut wel opgelost zal zijn dan
pi_71123915
Eerste Android-toestel van LG heet Eve

LG's eerste Android-telefoon zal de naam Eve dragen. Er zijn verder nog weinig specificaties en geen afbeeldingen van het toestel verschenen. 'Eve' dook op door een certificering van de WiFi Alliance en een profiel op de website van LG.

De naam Eve dook op bij de certificering van het toestel door de WiFi Alliance, dat alle toestellen keurt die worden voorzien van wifi. Uit het profiel van het toestel, dat sinds 26 juni op de website van LG staat, blijkt dat het om een Android-toestel gaat, iets dat werd ontdekt door een Nederlandse telecomsite. In de specificaties van de browser staat dat het om een Android-versie gaat.

De telefoon is voorzien van een qwerty-toetsenbord. Het scherm heeft een resolutie van 320x480 pixels, wat erop wijst dat het toestel op Android 1.5 gaat draaien. Android 2.0, dat waarschijnlijk dit jaar nog uitkomt, ondersteunt meer schermresoluties dan alleen 320x480. Het toestel is verder uitgerust met wifi en hsdpa. LG zou zijn eerste Android-toestel dit najaar op de markt gaan brengen.

tweakers.net

---

Naast Sony Ericsson en Samsung nu dus ook LG de sprong naar Android gemaakt. Ben echt benieuwd of Nokia toch ook een keer de sprong gaat wagen. Zal dan niet in de directe toekomst zijn aangezien ze alles op N97 gezet hebben.
  zondag 19 juli 2009 @ 18:43:43 #172
65490 whoops
pi_71126642
quote:
Op zondag 19 juli 2009 17:26 schreef Dutchguy het volgende:
Ben echt benieuwd of Nokia toch ook een keer de sprong gaat wagen. Zal dan niet in de directe toekomst zijn aangezien ze alles op N97 gezet hebben.
Die N97 is net uit, dus Nokia is al lang bezig met verder kijken dan dat toestel... Qua software hebben ze in elk geval ingezet op Symbian

De kans dat ze Android op hun mobieltjes gaan draaien is klein, maar wellicht wel op Netbooks...
pi_71128675
Ik zie binnenkort ook geen Nokia Android toestel aankomen. Het schijnt dat ze de laatste tijd heel veel tijd en geld hebben gestoken in Symbian (en nog steeds is het zo'n net-niet OS voor touchscreen telefoons).

Ik heb het zelf niet zo op LG telefoons, maar we zullen wel zien wat ze er van maken
  zondag 19 juli 2009 @ 20:48:06 #174
167419 Leinonlein
Exit AMS, Enter BLN
pi_71130639
quote:
Hoe vet

A is for Awesome
Misschien een hele rare vraag, maar werkt dit alleen met elektronische apparatuur?
Levenswerk: Berlijn Blog.
  zondag 19 juli 2009 @ 20:50:37 #175
155506 wikwakka2
Ahhhhh O+
pi_71130697
quote:
Op zondag 19 juli 2009 20:48 schreef Leinonlein het volgende:

[..]

Misschien een hele rare vraag, maar werkt dit alleen met elektronische apparatuur?
Alleen met dingen die op tweakers staan.
Cool story, Hansel.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')