algebeld wist 3 dagen geleden nog met zekerheid te zeggen dat het de 27e zou worden, maar vanochtend ontving ik een mailtje waarin staat dat ze woensdag nog eens zullen kijken wat er gaat gebeurenquote:
volgens mij is dat al te doen met logmein kan je zelfs je beeldscherm overnemen,quote:Op maandag 27 juli 2009 14:09 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Thanks! Heeft iemand al met succes via z'n Androidfoon z'n thuispc weten te remoten?.
Ik las dat mensen dan een zwart scherm zien, maar het schijnt mensen gelukt te zijn met VNC, maar dan vertellen ze weer niet hoe en met watquote:Op dinsdag 28 juli 2009 03:46 schreef makkie88 het volgende:
[..]
volgens mij is dat al te doen met logmein kan je zelfs je beeldscherm overnemen,
morgen eens teste
Bohhhhh, met Google dus moet het wel goed zijnquote:Op dinsdag 28 juli 2009 09:36 schreef Witchfynder het volgende:
Kreeg net een folder van Belcompany binnen en daar staat de Hero in. Met weer een domme omschrijving natuurlijk "Met Google en Gmail!". Uh, jaaaaaaa, maaaaaar..
Ik las dat de bruine ook totaal geen viezigheid en vingerafdrukken aantrekt, dus dat zou geen probleem moeten zijn.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 11:20 schreef DennisMoore het volgende:
Ook de Hero maar besteld, een broine, ondanks ontbreken teflon.
Zou toch binnenkort wel leverbaar moeten zijn.
Zou ik ook wel eens willen weten.... heb het zelf soms namelijk ook.quote:Op woensdag 29 juli 2009 14:21 schreef RRGJL het volgende:
Hmm, heb net mijn Hero binnen. Nu probeer ik wat dingetjes te downloaden van de Android Market, maar ze blijven hangen op "download starten..." . Iemand enige idee?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |