Klopt, we hadden tegelijkertijd een gesprek.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 12:31 schreef Errrwin het volgende:
Jullie hadden het gesprek tegelijkertijd? Dat vind ik 'bijzonder'.
niet naar de bijzondere constructie gevraagd?quote:Op vrijdag 3 juli 2009 12:36 schreef Edwinuss het volgende:
Net telefoon gekregen, niet aangenomen.
Scheen niet enthousiast genoeg te zijn
quote:
Ik kreeg het te horen van het uitzendbureau. Ik heb aangegeven dat ik het 2 op 1 was. Persoon aan de telefoon was verbaasd en reageerde met "niets aan te doen"quote:Op vrijdag 3 juli 2009 12:37 schreef JaZekerZ het volgende:
[..]
niet naar de bijzondere constructie gevraagd?
Die andere sollicitant was toch nog wat enthousiaster blijkbaar...quote:Op vrijdag 3 juli 2009 12:36 schreef Edwinuss het volgende:
Net telefoon gekregen, niet aangenomen.
Scheen niet enthousiast genoeg te zijn
Ik weet niet of die is aangenomen.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 12:38 schreef Fries het volgende:
[..]
Die andere sollicitant was toch nog wat enthousiaster blijkbaar...
Het was een meid die hier 9 kilometer vandaan woont. Ze had 2 kinderen. Dus daar ging het gesprek bijna de hele tijd over. De vraag was of ze het wel kon redden op die manier.quote:
quote:Op vrijdag 3 juli 2009 12:46 schreef Jojoortje het volgende:
Ze hebben gewoon gekeken wie het beste onder een bureau kon kruipen.
quote:
Voor de functie zelf?quote:Op vrijdag 3 juli 2009 12:55 schreef pisnicht het volgende:
hoezo moet je enthousiast voor een e-mail klantenservice
Ik ben ook gebeld of ik eerder kon, aangezien ze een te strakke planning haddenquote:Op vrijdag 3 juli 2009 12:55 schreef Boris_Karloff het volgende:
Vraag blijft of je had willen werken bij een bedrijf waar ze blijkbaar geen tijd hebben om twee fantsoenlijke individuele sollicitatiegesprekken af te nemen?
dat zou helemaal lachwekkend zijn. "ohhh ja, ik zie het al helemaal voor me, de uitdaging om elke keer weer een klant tevreden te stellen met de kracht van de digitale pen. Ik denk niet dat er iets mooier kan zijn dan op een klantenservice klanten digitaal te woord te staan!!!1"quote:
Er wordt tegenwoordig te vaak gekeken of je 'leuk' bent enzo i.p.v. naar de skills.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 12:55 schreef pisnicht het volgende:
hoezo moet je enthousiast zijn voor een e-mail klantenservice
Dat waait wel weer over.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 13:06 schreef DJMarcel.nl het volgende:
[..]
Er wordt tegenwoordig te vaak gekeken of je 'leuk' bent enzo i.p.v. naar de skills.
Misschien werken er allemaal vrouwen die de hele dag enthousiast over hun kindertjes praten. En bij wie ze vanavond toch weer eens op de thee zullen gaan.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 12:55 schreef pisnicht het volgende:
hoezo moet je enthousiast zijn voor een e-mail klantenservice
Precies, was gewoon een test om te kijken of je je mond open zou durven doen of durfde te vragen naar de vreemde gang van zaken.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 13:40 schreef I.R.Baboon het volgende:
Die anders zat in het complot en hoorde erbij. Erin geluisd!
Het feit dat het halve gesprek kennelijk over niet relevante zaken ging ondersteunt die theorie eigenlijk wel. Ze gaf TS zo te zien best wat kansen om er in te hakken.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 13:43 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Precies, was gewoon een test om te kijken of je je mond open zou durven doen of durfde te vragen naar de vreemde gang van zaken.
Klinkt vergezocht, maar het hele idee is sowieso vreemd, dus wie weet...
Zoiets zou een uitzendbureau ook moeten weten en doorgeven lijkt me.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 12:38 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Ik kreeg het te horen van het uitzendbureau. Ik heb aangegeven dat ik het 2 op 1 was. Persoon aan de telefoon was verbaasd en reageerde met "niets aan te doen"
misschien een beetje mee moeten doen met het gesprek? weet niet of het zo ging hoor - maar als je ongeinteresseerd overkwam - zeg niet dat je het was hoor - zou dat best niet goed over kunnen komen?quote:Op vrijdag 3 juli 2009 12:43 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Het was een meid die hier 9 kilometer vandaan woont. Ze had 2 kinderen. Dus daar ging het gesprek bijna de hele tijd over. De vraag was of ze het wel kon redden op die manier.
Gesprek was ook niet te lang, kleine 20 minuten. Als iemand aan het woord is ga ik niet onderbreken. Ik heb er niet opgelet of ze enthousiast was.
Volgens mij is het helemaal niet effectief als de functie in kwestie weinig met zeer nadrukkelijke sociale skills te maken heeft. Ik bedoel, lekker belangrijk of de vakkenvuller bij AH een beetje verlegen is. Als hij maar binnen 10 minuten een schap van 15 meter kan spiegelen.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 21:00 schreef Purdey het volgende:
Ik begrijp dat het effectief is,veel mensen in een keer spreken,maar erg persoonlijk is het natuurlijk niet
Dat scheen zo? Je weet het niet zeker? Je hebt dat gesprek gehad, toch? Dan weet je toch wie er aanwezig waren?quote:Op vrijdag 3 juli 2009 12:28 schreef Edwinuss het volgende:
Vanochtend had ik een sollicitatie, het leek me een ontzettend leuke functie en ik was heel enthousiast. Helaas scheen ik samen met nog een persoon die sollicitatie te hebben.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |