Klopt, we hadden tegelijkertijd een gesprek.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 12:31 schreef Errrwin het volgende:
Jullie hadden het gesprek tegelijkertijd? Dat vind ik 'bijzonder'.
niet naar de bijzondere constructie gevraagd?quote:Op vrijdag 3 juli 2009 12:36 schreef Edwinuss het volgende:
Net telefoon gekregen, niet aangenomen.
Scheen niet enthousiast genoeg te zijn
quote:
Ik kreeg het te horen van het uitzendbureau. Ik heb aangegeven dat ik het 2 op 1 was. Persoon aan de telefoon was verbaasd en reageerde met "niets aan te doen"quote:Op vrijdag 3 juli 2009 12:37 schreef JaZekerZ het volgende:
[..]
niet naar de bijzondere constructie gevraagd?
Die andere sollicitant was toch nog wat enthousiaster blijkbaar...quote:Op vrijdag 3 juli 2009 12:36 schreef Edwinuss het volgende:
Net telefoon gekregen, niet aangenomen.
Scheen niet enthousiast genoeg te zijn
Ik weet niet of die is aangenomen.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 12:38 schreef Fries het volgende:
[..]
Die andere sollicitant was toch nog wat enthousiaster blijkbaar...
Het was een meid die hier 9 kilometer vandaan woont. Ze had 2 kinderen. Dus daar ging het gesprek bijna de hele tijd over. De vraag was of ze het wel kon redden op die manier.quote:
quote:Op vrijdag 3 juli 2009 12:46 schreef Jojoortje het volgende:
Ze hebben gewoon gekeken wie het beste onder een bureau kon kruipen.
quote:
Voor de functie zelf?quote:Op vrijdag 3 juli 2009 12:55 schreef pisnicht het volgende:
hoezo moet je enthousiast voor een e-mail klantenservice
Ik ben ook gebeld of ik eerder kon, aangezien ze een te strakke planning haddenquote:Op vrijdag 3 juli 2009 12:55 schreef Boris_Karloff het volgende:
Vraag blijft of je had willen werken bij een bedrijf waar ze blijkbaar geen tijd hebben om twee fantsoenlijke individuele sollicitatiegesprekken af te nemen?
dat zou helemaal lachwekkend zijn. "ohhh ja, ik zie het al helemaal voor me, de uitdaging om elke keer weer een klant tevreden te stellen met de kracht van de digitale pen. Ik denk niet dat er iets mooier kan zijn dan op een klantenservice klanten digitaal te woord te staan!!!1"quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |