na 17:00quote:Op vrijdag 3 juli 2009 12:33 schreef Zapper het volgende:
Is die kankerige megahit nu al veranderd zodat ik weer naar deze zender kan gaan luisteren?
Duidelijk.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 12:30 schreef Roel_Jewel het volgende:
.
quote:Op vrijdag 3 juli 2009 12:56 schreef Vlindur het volgende:
Zo, ik zit klaar voor de MH.
Deze week was er echt een super triesteNu even wat beter hoop ik!
Ga jij eens snel kijken op http://www.flickr.com/photos/3fm/ voor exclusieve Joss-foto's!quote:Op vrijdag 3 juli 2009 12:30 schreef Roel_Jewel het volgende:
.
quote:Op vrijdag 3 juli 2009 13:25 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ga jij eens snel kijken op http://www.flickr.com/photos/3fm/ voor exclusieve Joss-foto's!
het danst gewoon heen en weer voor mijn ogenquote:Op vrijdag 3 juli 2009 13:26 schreef TheZapster het volgende:
Whehehe Comic Sans topic
Na een tijdje gaat het toch wel pijn aan je ogen doen![]()
het knettert er zeker ook bij of niet ?quote:Op vrijdag 3 juli 2009 13:41 schreef TheZapster het volgende:
Zooooo, er komt me hier een bak regen naar beneden zeg
Rommelt aardig ja en het is pikkedonkerquote:Op vrijdag 3 juli 2009 13:47 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
het knettert er zeker ook bij of niet ?
het begint hier aardig te waaien
Alle ramen en bijna alle deuren even open gezet om flink te luchtenquote:Op vrijdag 3 juli 2009 13:47 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
het knettert er zeker ook bij of niet ?
het begint hier aardig te waaien
Gewoon later die kant op gaan. Probleem opgelost.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 13:51 schreef morpheus_at_work het volgende:
je zal maar naar coldplay gaan en in het voorprogramma miss montreal aantreffen
Inderdaad, het is allebei niks, maar ik heb liever Coldplay in het voorprogramma van Miss Montreal danquote:Op vrijdag 3 juli 2009 13:51 schreef morpheus_at_work het volgende:
je zal maar naar coldplay gaan en in het voorprogramma miss montreal aantreffen
Hier in Groningen begint het wat bewolkter te worden vergeleken met de rest van de week maar het is wel erg benauwd ja.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 14:04 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Inderdaad, het is allebei niks, maar ik heb liever Coldplay in het voorprogramma van Miss Montreal dan
Hier in Utrecht is het trouwens droogWel enorm klef
Oei, waar is dat?quote:Op vrijdag 3 juli 2009 13:41 schreef TheZapster het volgende:
Zooooo, er komt me hier een bak regen naar beneden zeg
Het pittoresque Almerequote:Op vrijdag 3 juli 2009 15:15 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Oei, waar is dat?
Trouwens: Iron lion Zion
Zit momenteel in Nieuwegein, de Utrechtse evenknie van Almere.quote:
WTF en dan halen ze de toegift er maar uit? Zet die gek gewoon uit het gebouw of van het terrein af dan.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 15:48 schreef themauster het volgende:
Goedemiddag!!
Gisteren naar Kings of Leon geweest was een te gekke show tot zon gek bier op het podium gooide en de toegift niet door ging voor de rest een te gekke show
al mag die caleb wel een beetje vrolijker kijken
Als ik zo'n zeikstem had zou ik ook saggo kijkenquote:Op vrijdag 3 juli 2009 15:48 schreef themauster het volgende:
Goedemiddag!!
Gisteren naar Kings of Leon geweest was een te gekke show tot zon gek bier op het podium gooide en de toegift niet door ging voor de rest een te gekke show
Ja en de reactie van het publiek was ook niet te mals echt de hele zaal deed mee aan het boe geroep waaronder ik veel mensen waren ook zwaar pissig en terecht ze hadden gewoon moeten doorgaanquote:Op vrijdag 3 juli 2009 15:54 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Als ik zo'n zeikstem had zou ik ook saggo kijken
Wel kut als het publiek een optreden verneukt!
Ruggegraat hebben schijnt ook ongewoon te zijn. laat de beveiliging mensen die persoon verwijderen en doorgaan.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 15:48 schreef themauster het volgende:
Goedemiddag!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |