SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie hebben er allemaal welke draagdoek?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Graag bij het openen van een nieuw topic de informatie uit de wiki halen, die vind je HIER
Als je een update van jouw doekenlijstje wil, graag zelf in de wiki doen, dan wordt het vanzelf meegenomen in een volgend topic.♥mama van het liefste jongetje♥
Tis dat ik hier nog heel veel naaiprojectjes heb liggen anders had ik het wel leuk gevonden om te doen, tegen de tijd dat ie af zou zijn dan kan je kleinkind er al inquote:Op vrijdag 3 juli 2009 12:21 schreef Fenneke84 het volgende:
Ik ben zo ontzettend ONhandig! Ik heb nog nooit een naaimachine van dichtbij gezien (en dat is waarschijnlijk maar goed ook).
Maar als iemand anders het leuk vindt om te doen...
Het is een maat 3 (3,40 meter in dit geval), dus je kan er (afhankelijk van je postuur) mee op je heup dragen (of een kleine baby liggend voor je) en er als je kleiner bent dan pak em beet maat 42/44) een rucksack mee knopen.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 12:22 schreef innepin het volgende:
Oh die blaadjes van owlet is mooi![]()
is dat wat voor een beginner?![]()
Misschien dat je eens kunt informeren bij DeLiedje, die heeft er eerder ook al gemaaktquote:Op vrijdag 3 juli 2009 12:21 schreef Fenneke84 het volgende:
Ik ben zo ontzettend ONhandig! Ik heb nog nooit een naaimachine van dichtbij gezien (en dat is waarschijnlijk maar goed ook).
Maar als iemand anders het leuk vindt om te doen...
Mooi! (zowel de vrijwillger als de doek!)quote:Op vrijdag 3 juli 2009 12:46 schreef krijtlijk het volgende:
Ik heb een vrijwilliger gevonden die in deze hitte wel even wou poseren in de nieuwe doek![]()
Hij is net te kort voor me om een fijne rucksack mee te knopen, (ik knoop niet graag in de puntjes).quote:Op vrijdag 3 juli 2009 13:15 schreef krijtlijk het volgende:
FIoortje, waarom wil je die doek nu al verkopen dan, hij is toch net nieuw? of heb ik daar overheen gelezen?
Wil je een mooie Jakob mt 3? Hij valt klein (3.09)quote:Op vrijdag 3 juli 2009 14:11 schreef MamsX het volgende:
Dat is wel heel erg jammer zeg.![]()
Ik ga zo meteen een klein maatje kopen.
Vandaag had ik lekker makkelijk X op mijn heup met schuifknoop maar ik heb dan zoveel doek over.
Dat kan ik wel nog een keer om haar heen wikkelen, maar dat is in de hitte niet fijn.
En lastig met er in en eruit zetten .
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |