edit: blindequote:KNMI: verkeersoverlast door slecht weer
Automobilisten in het zuiden van ons land moeten rekening houden met zware neerslag.
Hagel
Volgens het KNMI krijgen de zuidelijke provincies te maken met onweersbuien, hagel en harde windstoten. Plaatselijk kan er veel neerslag uit de lucht vallen. Vakantiegangers die naar het zuiden rijden, kunnen last krijgen van het noodweer.
Zonkracht
Op plekken waar de zon schijnt, moeten mensen oppassen voor teveel uv-straling. De zonkracht heeft een niveau van 7.5 op de schaal van 8.
godverdomme. Kan ik ze mn was weer binnen halenquote:Op vrijdag 3 juli 2009 14:18 schreef IkWilbert het volgende:
WEERALARM!!!
http://www.knmi.nl/
Waarschuwing ZWAAR ONWEER: GEVAARLIJK EN GROTE OVERLAST
Toelichting Langs de lijn Alkmaar-Doetinchem komt zwaar onweer voor. Komende uren verplaatst het onweer zich langzaam naar het noorden. Het wordt rond 17:00 boven het noordoosten verwacht. Ook elders rond deze lijn kunnen komende uren zware onweersbuien tot ontwikkeling komen. Naast groot gevaar voor blikseminslag kan er ook overlast ontstaan door overvloedige regenval, hagel en windstoten.
Bericht nummer 1
Opgesteld vrijdag 03 juli 2009 14.12 uur
Volgend bericht 16:30
Nah, die ligt wel vaker deels plat als er slecht weer aankomtquote:Op vrijdag 3 juli 2009 14:45 schreef vanhal het volgende:
Volgens mij zijn ze de website van buienradar aan het vernieuwen, hij doet het half....
heb je daar regen gehad dan?quote:Op vrijdag 3 juli 2009 14:48 schreef Mathijz het volgende:
Alkmaar/ HHW is nagenoeg weer droog, wel stuk afgekoeld nu.. 22/23 graden.
Hmm, volgens dit kaartje wel, alleen het zuidwesten valt buiten de boot: http://www.meteoalarm.eu/countryNL.asp?Country=NL&lang=NL&ShowDate=quote:
Oh, dat valt op zich nog meequote:Op vrijdag 3 juli 2009 15:07 schreef kebabkever het volgende:
Foto's van op het dak bij mij thuis @ station zwolle: Kijkend richting zuiden:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |