Moet je ook van het hele DE forum doen johquote:Op vrijdag 3 juli 2009 11:19 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Idd, meteen ff een bookmark van gemaakt.
Pak een vergrootglas. Bij Breda ook 1tje.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 11:23 schreef Deetch het volgende:
[..]
Er is momenteel mar 1 bui op buienradar en die is bij Schiedam/Spijkenisse in de buurt.
In Maasland/De Lier zijn de eerste druppels gevallen....quote:Op vrijdag 3 juli 2009 11:41 schreef Greys het volgende:
* Greys duimt in regio Rotterdam voor een verkoelende plensbui, vooral voor het hondje
Maar het was ook snel weer overquote:
Isolated tornado'squote:Words like 'forcing', 'front' and 'dynamic' can finally be involved again in the forecast. A constantly weakening cold front from W-France draws near during the afternoon hours and probably dissolves somewhere over the highlighted area. Shear at all levels remains weak although a marginal increase in speed shear is possible at mid-levels. The main advantage with such a feature is that moisture pooling along the convergence zone will assist in a concentrated swath of 800-1500J/kg MLCAPE as mid-level lapse rates steepen somewhat. Excessive rain due to slow storm movement will be the main hazard, but an isolated large hail report can't be ruled out, given better instability release and a slim increase in wind speeds throughout the troposphere. However the main effect of this set-up will be the longevity of thunderstorms mainly over Belgium, the Netherlands, Luxembourg and W-Germany, which will continue well into the night, probably until next morning. Isolated tornadoes are possible during the peak time heating with GFS showing LL CAPE of roughly 200J/kg.
* Barbaaf Kijkt uit raam in Spaanse Polderquote:Op vrijdag 3 juli 2009 11:41 schreef Greys het volgende:
* Greys duimt in regio Rotterdam voor een verkoelende plensbui, vooral voor het hondje
Aldus het KNMIquote:Waarschuwing voor onweer en bliksem
Het KNMI heeft vandaag extra waarschuwingen uitstaan voor onweersbuien. De buien kunnen vergezeld gaan van hagel, windstoten en de modelberekeningen geven aan dat er ook veel bliksemontladingen te verwachten zijn. Het verhaal blijft echter dat er van plaats tot plaats grote verschillen kunnen optreden, op sommige plaatsen zal er nagenoeg niks gebeuren, terwijl een eindje verderop de bui flink kan huishouden met wateroverlast en blikseminslagen (Blijf de weerberichten en de neerslagradar dus volgen!)
Jawel, maar dat helpt maar zo eventjes. Ik heb zelfs zo'n kinderzwembad met water in de tuin. Maar als ik op mijn werk ben dan heeft ze niet zoveel aan dat zwembadjequote:Op vrijdag 3 juli 2009 11:48 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
* Barbaaf Kijkt uit raam in Spaanse Polder
Er zou wat moeten komen lijkt het zo.
Vind Bink de tuinslang niet leuk?
Druppelsquote:Op vrijdag 3 juli 2009 11:56 schreef Greys het volgende:
[..]
Jawel, maar dat helpt maar zo eventjes. Ik heb zelfs zo'n kinderzwembad met water in de tuin. Maar als ik op mijn werk ben dan heeft ze niet zoveel aan dat zwembadje
Gewoon afkoelen, een paar graadjes. Please, please, pretty please with cherries on top
Hier in Delfshaven schijnt nog de zon.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 12:20 schreef Greys het volgende:
Het gaat hier in Rotterdam nu wel wat harder waaien en de lucht wordt grijzig
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |