edit: blindequote:KNMI: verkeersoverlast door slecht weer
Automobilisten in het zuiden van ons land moeten rekening houden met zware neerslag.
Hagel
Volgens het KNMI krijgen de zuidelijke provincies te maken met onweersbuien, hagel en harde windstoten. Plaatselijk kan er veel neerslag uit de lucht vallen. Vakantiegangers die naar het zuiden rijden, kunnen last krijgen van het noodweer.
Zonkracht
Op plekken waar de zon schijnt, moeten mensen oppassen voor teveel uv-straling. De zonkracht heeft een niveau van 7.5 op de schaal van 8.
godverdomme. Kan ik ze mn was weer binnen halenquote:Op vrijdag 3 juli 2009 14:18 schreef IkWilbert het volgende:
WEERALARM!!!
http://www.knmi.nl/
Waarschuwing ZWAAR ONWEER: GEVAARLIJK EN GROTE OVERLAST
Toelichting Langs de lijn Alkmaar-Doetinchem komt zwaar onweer voor. Komende uren verplaatst het onweer zich langzaam naar het noorden. Het wordt rond 17:00 boven het noordoosten verwacht. Ook elders rond deze lijn kunnen komende uren zware onweersbuien tot ontwikkeling komen. Naast groot gevaar voor blikseminslag kan er ook overlast ontstaan door overvloedige regenval, hagel en windstoten.
Bericht nummer 1
Opgesteld vrijdag 03 juli 2009 14.12 uur
Volgend bericht 16:30
Nah, die ligt wel vaker deels plat als er slecht weer aankomtquote:Op vrijdag 3 juli 2009 14:45 schreef vanhal het volgende:
Volgens mij zijn ze de website van buienradar aan het vernieuwen, hij doet het half....
heb je daar regen gehad dan?quote:Op vrijdag 3 juli 2009 14:48 schreef Mathijz het volgende:
Alkmaar/ HHW is nagenoeg weer droog, wel stuk afgekoeld nu.. 22/23 graden.
Hmm, volgens dit kaartje wel, alleen het zuidwesten valt buiten de boot: http://www.meteoalarm.eu/countryNL.asp?Country=NL&lang=NL&ShowDate=quote:
Oh, dat valt op zich nog meequote:Op vrijdag 3 juli 2009 15:07 schreef kebabkever het volgende:
Foto's van op het dak bij mij thuis @ station zwolle: Kijkend richting zuiden:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
lol; tis donker dan het lijktquote:
quote:Op vrijdag 3 juli 2009 15:22 schreef Frutsel het volgende:
Het is volgens mij pas na Zeist/Utrecht echt goed los gegaan... jullie moeten wachten tot later vandaag
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 3 juli 2009 15:22 schreef Frutsel het volgende:
Het is volgens mij pas na Zeist/Utrecht echt goed los gegaan... jullie moeten wachten tot later vandaag
[ afbeelding ]
Dubbelquote:Op vrijdag 3 juli 2009 15:25 schreef -0- het volgende:
Later vandaag komt er niet veel meer, koufront was een stuk minder actief als convergentielijn.
Ja beetje regen en wat flitsen...quote:Op vrijdag 3 juli 2009 14:59 schreef Qwea het volgende:
[..]
heb je daar regen gehad dan?
Hier in den helder nog steeds warm en droog.
Niet meer, dat wat daarboven in NL ontploft was eigenlijk voor ons bedoeld...quote:Op vrijdag 3 juli 2009 15:33 schreef wapwip het volgende:
Hier in brabant nog geen druppel, wanner komt het hier?
Inderdaad. Hier in Limburg is het ook alleen maar zon terwijl ik juist zin had in regen.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 15:34 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Niet meer, dat wat daarboven in NL ontploft was eigenlijk voor ons bedoeld...
Same here, maar dan in Brabantquote:Op vrijdag 3 juli 2009 15:36 schreef Ron.Burgundy het volgende:
[..]
Inderdaad. Hier in Limburg is het ook alleen maar zon terwijl ik juist zin had in regen.
Ondankbare!quote:Op vrijdag 3 juli 2009 15:25 schreef Xebber het volgende:
Hoerige grafzooi.
Meer dan een lullig buitje is 't in Lelystad niet geworden.
Moet ik zelfs mijn tuinstoelen weer droogmaken om buiten te kunnen zitten.
Ik ben er ook bang voor.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 15:54 schreef Mutant01 het volgende:
Dus Rotterdam krijgt niets vandaag, als ik zo de radar bekijk.
Lijkt er inderdaad niet erg op... Alleen wat wolkjes hier, lekker windje. Verder niets aan de hand.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 15:54 schreef Mutant01 het volgende:
Ik had het mijzelf beloofdquote:Op vrijdag 3 juli 2009 15:55 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ben er ook bang voor.
En ik had het mijn hond nog wel beloofd
Ik hoop het fruts, maar ik zie het eigenlijk best somber in. Ik ben inmiddels zeiknat van het zweet en ik zit stil!! Die luchtvochtigheid is niet gezondquote:Op vrijdag 3 juli 2009 16:04 schreef Frutsel het volgende:
Tis nog niet voorbij voor vandaag... tot diep in de avond komen er buien/onweer het land binnen
Sinds wanneer behoort Arnhem tot de Achterhoek?quote:Op vrijdag 3 juli 2009 16:06 schreef Drumpie het volgende:
Kan iemand mij vertellen of het hier in de Achterhoek omgeving Arnhem nog mooi weer word zodat ik buiten kan zitten?
Sinds de Graafschap gedegradeerd is denk ikquote:Op vrijdag 3 juli 2009 16:09 schreef Kw4Kje het volgende:
[..]
Sinds wanneer behoort Arnhem tot de Achterhoek?
Ga gewoon buiten zitten en flikker die stoel in de schuur als er regen aankomt?quote:Op vrijdag 3 juli 2009 16:06 schreef Drumpie het volgende:
Kan iemand mij vertellen of het hier in de Achterhoek omgeving Arnhem nog mooi weer word zodat ik buiten kan zitten?
quote:Op vrijdag 3 juli 2009 15:55 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ben er ook bang voor.
En ik had het mijn hond nog wel beloofd
Ik probeer alleen aan te geven waar ik ongeveer Achterhoek bedoel. want sommige mensen weten niet eens wat de Achterhoek is.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 16:09 schreef Kw4Kje het volgende:
[..]
Sinds wanneer behoort Arnhem tot de Achterhoek?
Het trekt langzaam over Nederland heen en er zitten nieuwe buien boven duitsland. Als deze grote bui voorbij is kan je vast weer buiten zitten, maar de garantie dat het de hele avond droog blijft heb je nietquote:Op vrijdag 3 juli 2009 16:16 schreef Drumpie het volgende:
[..]
Ik probeer alleen aan te geven waar ik ongeveer Achterhoek bedoel. want sommige mensen weten niet eens wat de Achterhoek is.
Answer on my Question please, wil gauw buiten zitten.
Foto'squote:Piratentent door windhoos vernield
WATERLAND, vrijdag - Het noodweer waarvoor het KNMI eerder op de dag waarschuwde heeft er in ieder geval voor gezorgd dat het geplande megapiratenfestival van Waterland niet door kan gaan. Door een onverwachte windhoos werd de grote tent vernield. De schade loopt in de tonnen. De tent is door het plotseling invallende noodweer omgewaaid en platgelegs en daarbij totalloss geraakt. Gelukkig vielen er geen gewonden.
quote:
Een beetje verkoeling had hier best gemogen inderdaad, het is gigantisch benauwd en warm ..quote:Op vrijdag 3 juli 2009 16:32 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ik word er schijtziek van, altijd als het warm is missen wij hier de buien in Tilburg
Hier (Elburg) staat ook echt alles blank. Buurvrouw komt net thuis, en moest uit de auto stappen om vervolgens tot aan haar enkels in het water te komen staan lol. Die kop was goud waard hahaquote:Op vrijdag 3 juli 2009 16:30 schreef area78 het volgende:
Iemand op weerwoord uit Apeldoorn heeft het over iets van 115mm regen. Dat is best veelWas hier in Nuland ook vorig jaar, 110mm binnen een paar uur tijd bij een soortgelijke situatie, en dat zorgde voor aardig wat overlast
Waar is de tijd gebleven dat een beetje windhoos zich nog vooraf aankondigdequote:Door een onverwachte windhoos werd de grote tent vernield
we hebben vanmorgen wat gehad. 30 seconden regenquote:Op vrijdag 3 juli 2009 15:54 schreef Mutant01 het volgende:
Ja, het verdampte voordat het de stoeptegels bereikte.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 17:01 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
we hebben vanmorgen wat gehad. 30 seconden regen
Aaah bedankt, kun je me nog vertellen hoe het met de graden zitten vanavond?quote:Op vrijdag 3 juli 2009 16:21 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Het trekt langzaam over Nederland heen en er zitten nieuwe buien boven duitsland. Als deze grote bui voorbij is kan je vast weer buiten zitten, maar de garantie dat het de hele avond droog blijft heb je niet
Zal nog een half uurtje of uurtje boven dat deel van de achterhoek/arnhem zitten denk ik.
Yes. Hier is niets gebeurd.. Als een wonder.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 16:45 schreef Swetsenegger het volgende:
Iemand in de buurt van Voorthuizen?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |