Check hier de aktuele buienradar, temperaturen, waarschuwingenquote:KNMI waarschuwt voor zware buien
AMSTERDAM - Het verkeer in vooral het zuiden van het land moet de komende uren rekening houden met een omslag in het weer.
Het KNMI waarschuwt voor zware buien, die gepaard kunnen gaan met onweer, windstoten, hagel en lokaal veel neerslag.
De zon overheerst vrijdagochtend nog in een groot deel van het land, maar geleidelijk komen er vanuit het zuidwesten meer wolken.
In de middag, als het mede door vakantieverkeer druk wordt op de wegen, ontstaan enkele stevige buien, waarschuwt het weerinstituut. Plaatselijk is er kans op wateroverlast.[/url]
Welnee, de bijzin staat netjes gescheiden door komma's.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 10:38 schreef LangeTabbetje het volgende:
In de middag, als het mede door vakantieverkeer druk wordt op de wegen, ontstaan enkele stevige buien, waarschuwt het weerinstituut. Plaatselijk is er kans op wateroverlast
Beetje vreemde zin, zo lijkt het net of de buien veroorzaakt worden door vakantieverkeer
DAt hoop ik toch welquote:Op vrijdag 3 juli 2009 10:43 schreef OA het volgende:
[..]
Ben benieuwd of de omgeving Rotterdam nog tot het zuiden behoort...
Leuk topic, had ik nog niet gezien, handig...quote:Op vrijdag 3 juli 2009 10:37 schreef Frutsel het volgende:
Check hier de aktuele buienradar, temperaturen, waarschuwingen
Denk veel mensen nog nietquote:Op vrijdag 3 juli 2009 11:14 schreef The_stranger het volgende:
[..]
Leuk topic, had ik nog niet gezien, handig...
Idd, meteen ff een bookmark van gemaakt.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 11:14 schreef The_stranger het volgende:
[..]
Leuk topic, had ik nog niet gezien, handig...
En je werkplek is waar?quote:Op vrijdag 3 juli 2009 11:19 schreef Keiichi het volgende:Was net even met een collega buiten. We zeiden tegen elkaar zo van, 'nah! dat wordt niets met buien onweer'.
We waren nog geen 5 minuten terug op ons plek en begon hele grote dikke druppels te regenen
Er is momenteel mar 1 bui op buienradar en die is bij Schiedam/Spijkenisse in de buurt.quote:
Mijn plantjes krijgen zo waterquote:Op vrijdag 3 juli 2009 11:23 schreef Deetch het volgende:
[..]
Er is momenteel mar 1 bui op buienradar en die is bij Schiedam/Spijkenisse in de buurt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |