Geen idee. Heb 'r na BB5 niet meer gezien hierquote:Op vrijdag 3 juli 2009 12:32 schreef Gert het volgende:
[..]
Is lovebear nog steeds "tipsy" elke zaterdavond en gaat dan bijzonder vrolijk posten?
lovebear zit eigenlijk nooit meer op vol, is ook geen admin meer ..quote:Op vrijdag 3 juli 2009 12:32 schreef Gert het volgende:
[..]
Is lovebear nog steeds "tipsy" elke zaterdavond en gaat dan bijzonder vrolijk posten?
Hou op schei uit, ik heb ook last van deze hitte.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 12:30 schreef Jian het volgende:
[..]
Tis de warmte ... en natuurlijk de op handen zijnde geboorte van Huub's kind, dat prikkelt m'n gevoelige inborst en maakt me een beetje week ..![]()
Heej, eigenlijk ben ik best een softie, zei ik al
Verhaal? Ik doe niet aan verhalen.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 12:33 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Wanneer heb jij zo'n verhaal gehouden, en mag ik dan linkje zodat ik mijn mening kan bijstellen
Ja nou dan blijf je gewoon D.tjequote:Op vrijdag 3 juli 2009 12:36 schreef D. het volgende:
[..]
Verhaal? Ik doe niet aan verhalen.
I'm living the real life, you know?
O... nou ja, they come and go.. ze was wel grappig toen ze hier nog postte.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 12:35 schreef Jian het volgende:
[..]
lovebear zit eigenlijk nooit meer op vol, is ook geen admin meer ..
Jzus nu moet weer de hele tijd naar dat kriebel plaatje kijkenquote:Op vrijdag 3 juli 2009 12:37 schreef Nizno het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
jaquote:Op vrijdag 3 juli 2009 12:39 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Jzus nu moet weer de hele tijd naar dat kriebel plaatje kijken
correctiequote:
Goed is die weerquote:Op vrijdag 3 juli 2009 12:40 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja
maar als je wat anders wilt zien...
[ afbeelding ]
Zei je helemaal nietquote:
Het regent bij jou, het koelt af, in welk paradijselijk oord woon jijquote:Op vrijdag 3 juli 2009 12:42 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Het koelt hier wat af, dus ik kan weer
Inderdaadquote:Op vrijdag 3 juli 2009 12:28 schreef Copycat het volgende:
[..]
Niet dat ik weet.
Maar daar kun je natuurlijk altijd een start mee maken. Mocht je dat willen, maar dat wil je niet.
ja hallo, dan kan ik uit elke zin wel 'het doen' halenquote:Op vrijdag 3 juli 2009 12:46 schreef D. het volgende:
[..]
Welles![]()
kijk maar tuussen die andere woorden
Eg waor niet? Sjezus en dat was ze al van start af aan! Lovebeaver was sowieso tijdens bb5 op haar best, man wat hebben we om haar gelachen in die servivalquote:Op vrijdag 3 juli 2009 12:35 schreef Jian het volgende:
[..]
lovebear zit eigenlijk nooit meer op vol, is ook geen admin meer ..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |