Jij wordt niet gebonjourdquote:Op vrijdag 3 juli 2009 10:55 schreef versabommie het volgende:
[..]
Bonjour Eva, Bonjour Eva...En wij dan???
Tjeez, dit kan ik niet aan hoor.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 10:58 schreef versabommie het volgende:
[..]
Boeie.. laat ze zien laat ze zien laat ze zien!(ook namens, D. NMNS, Pearlbitch)
Ach kort slapen is wel inherent aan dit weer ... maar wat mij betreft blijft het lekker zo warm.. voel me er goed bijquote:Op vrijdag 3 juli 2009 10:42 schreef Tessio het volgende:
[..]
Hey sweetie!![]()
Goed, maar kort geslapen, en ik heb vanmorgen vroeg met mijn nog ietwat verwarde kop mijn mobile in de sportschool laten liggen, dus die ga ik zo weer even ophalen.![]()
Heb jij nog een beetje kunnen slapen, het was erg warm vannacht.
Want?quote:
Hahaha, kan jullie niet verblijden met van die grote tieten hoor, die van mij zijn behoorlijk weggetraind.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 11:03 schreef D. het volgende:
[..]
Ja maar...zo'n kans kan ik niet laten lopen he
En niet alleen tieten hoorDe rest ben ik ook wel benieuwd naar
Waar stond dat ze groot moesten zijn?quote:Op vrijdag 3 juli 2009 11:12 schreef Tessio het volgende:
[..]
Hahaha, kan jullie niet verblijden met van die grote tieten hoor, die van mij zijn behoorlijk weggetraind.
En ja door het sporten heb ik natuurlijk wel other parts behoorlijk strak getraind.![]()
ja hoor!quote:Op vrijdag 3 juli 2009 11:16 schreef Copycat het volgende:
Goedemorgen!
Kan er vandaag nog iemand beledigd worden?
Ja hoor, kies maar iemand uit.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 11:16 schreef Copycat het volgende:
Goedemorgen!
Kan er vandaag nog iemand beledigd worden?
Doe ik ook,quote:Op vrijdag 3 juli 2009 10:44 schreef Tessio het volgende:
[..]
Hey lieffie!![]()
Doe jij maar es even rustig aan en je weet wat ik gisteren gezegd heb he?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |