ik mag nie eens stemmen van dat dingquote:Op vrijdag 3 juli 2009 10:44 schreef versabommie het volgende:
Ik heb hier een Poll, is wat makkelijker : http://www.snappoll.com/poll/299419.php (en nee het is geen script!!!)
Ik heb geslapen en een hele vreemde droom gehad.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 10:42 schreef Tessio het volgende:
[..]
Hey sweetie!![]()
Goed, maar kort geslapen, en ik heb vanmorgen vroeg met mijn nog ietwat verwarde kop mijn mobile in de sportschool laten liggen, dus die ga ik zo weer even ophalen.![]()
Heb jij nog een beetje kunnen slapen, het was erg warm vannacht.
Komt door je krakkemikkige KPN lijntjequote:
niets verkeerds aan heurquote:
Bonjour Eva, Bonjour Eva...En wij dan???quote:Op vrijdag 3 juli 2009 10:54 schreef zouzou het volgende:
Bonjour Eva !
Beterschap met u !
S.V.P. een PM. Sorry vn mijn Nederlands ik hoop dat u begrijp .
Bizous!
Nou ja ik wil ook niet naar zo'n ziekenhuis dus eigenlijk wil ik juist wel wachten tot maandag dan heb alle vliegen in èèn klap.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 10:44 schreef Kaat38 het volgende:
evaxsis, geen idee waar je woont maar bloedprikken moet toch sowieso kunnen vandaag?
althans, bij ons heb ik meerdere plekken waar dat kan, laat je niet afschepen he!
terugbellen en zeggen: ik wil niet een heel weekend hierop wachten.
Boeie.. laat ze zien laat ze zien laat ze zien!quote:Op vrijdag 3 juli 2009 10:56 schreef Tessio het volgende:
[..]
Ik deed een poging om beschaafd over te komen, ahum.
Goedemorgen stukquote:
Ja maar...zo'n kans kan ik niet laten lopen hequote:
Maar vannacht was wel heel warmmm en toch prefereer ik dat boven kou.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 10:58 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Hai kanjer![]()
Ja, was zo vertrokken toen ik er éénmaal inlag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |