abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 16 juli 2009 @ 21:10:16 #201
169377 Syb-rund.
Music connects us all
pi_71045901
quote:
Op donderdag 16 juli 2009 19:30 schreef heartwork het volgende:
Je kunt het toch zo duur / goedkoop maken als dat je zelf wilt?
Toen ik 16 was had ik net 150 euro, maar daar redde ik het het altijd mee. Nam toen gewoon wat meer van thuis mee, zodat ik geen achterlijke bedragen hoefde neer te tellen voor eten en drinken.
Nu heb ik wat meer te besteden, maar eigenlijk gaat het meeste op in de metalmarket. Blijf het leuker vinden om zo een cd te kopen dan op een site.

Zag trouwens net de line up van het bloodstock festival in engeland. Lijkt me ook ontzettend vet! Ik noem Carcass, Satyricon, Enslaved, the haunted...
www.bloodstock.uk.com
and provide a venue for the best established and unsigned metal bands to perform in front of a large an enthusiastic audience of true metal heads.
fire, fire, your thieving spark stopped this fire.
  donderdag 16 juli 2009 @ 21:12:32 #202
248266 heartwork
Works of heart bleeding dark
pi_71045967
Wat wil je daar mee zeggen Syb-rund?
Dat ze proberen mensen te trekken? Stel je voor dat er volk op af komt.. ai ai ai dan is het niet underground genoeg meer natuurlijk.

zo, dat was wel weer even genoeg voorbarige conclusies trekken voor vandaag
Big mouth strikes again
  donderdag 16 juli 2009 @ 21:19:14 #203
3936 ThE_ED
engu twiekur
pi_71046131
Ben nog gevraagd door een Engelse vriend, of ik ook kwam, maar niet zo veel cashflow dit jaar helaas...
[KNE]-Mod
  vrijdag 17 juli 2009 @ 08:58:53 #204
12958 BOKA
Kung Pow!
pi_71056119
quote:
As I Lay Dying frontman Tim Lambesis werkt momenteel aan een vervolg op zijn Austrian Death Machine project, waarvan vorig jaar het eerste album verscheen. Double Brutal wordt de titel van het tweede album, en het wordt weer een eerbetoon aan de bekende Oostenrijkse spierbundel. Later dit jaar moet het album uitkomen.
Vet vet vet vet vet vet vet
Doctor Doom, A Man Of Science Doesn't Believe In Jesus, Why The Fuck Do You!?!
pi_71057814
quote:
Op donderdag 16 juli 2009 19:32 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Engeland is duur
Dat valt sinds de vrije val van de pond ook wel reuze mee eigenlijk.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  vrijdag 17 juli 2009 @ 10:25:15 #206
3936 ThE_ED
engu twiekur
pi_71058342
quote:
Op vrijdag 17 juli 2009 08:58 schreef BOKA het volgende:

[..]

Vet vet vet vet vet vet vet
[KNE]-Mod
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 17 juli 2009 @ 10:26:04 #207
2057 Tokus
www.metalfan.nl
pi_71058365
ja die eerste cd is echt geniaal.
Nothing lasts forever but the certainty of change
  vrijdag 17 juli 2009 @ 10:59:19 #208
12958 BOKA
Kung Pow!
pi_71059328
Ben benieuwd waar de nummers dit keer over zullen gaan (welke films).
Doctor Doom, A Man Of Science Doesn't Believe In Jesus, Why The Fuck Do You!?!
pi_71062217
Hey mensen, kwam er geen nieuwe album van Swashbuckel? Kan er niks over vinden?

[ Bericht 0% gewijzigd door RoW_0 op 17-07-2009 16:44:55 ]
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 17 juli 2009 @ 12:23:55 #210
2057 Tokus
www.metalfan.nl
pi_71062246
ja, dat komt over een week ongeveer uit.
Nothing lasts forever but the certainty of change
  vrijdag 17 juli 2009 @ 15:51:53 #211
145518 Luiaerdt
Run to the pils!
pi_71069830
quote:
Op vrijdag 17 juli 2009 08:58 schreef BOKA het volgende:

[..]

Vet vet vet vet vet vet vet
Nice
I play sports...no I don't, what the fuck?
  vrijdag 17 juli 2009 @ 16:48:14 #212
259414 AlchemistOfSorrows
Uh-huh, goodbye!
pi_71071943
das einzige erleuchtenden an religion ist ein brennende tempel bei nacht
pi_71072294
quote:
Op vrijdag 17 juli 2009 16:48 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
http://www.nu.nl/achterkl(...)otel-mishandeld.html
Wehehe owned
Je bent een jaartje of 15 à 16?
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_71073668
quote:
Op vrijdag 17 juli 2009 16:48 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
http://www.nu.nl/achterkl(...)otel-mishandeld.html
Wehehe owned
hahaa owneddddd (A).
  vrijdag 17 juli 2009 @ 18:06:39 #215
12958 BOKA
Kung Pow!
pi_71073899
Wat is daar nu prachtig aan?
Doctor Doom, A Man Of Science Doesn't Believe In Jesus, Why The Fuck Do You!?!
pi_71073929
quote:
Op vrijdag 17 juli 2009 18:06 schreef BOKA het volgende:
Wat is daar nu prachtig aan?
Als truie 16-jarige metalhead is het natuurlijk heel stoer om je tegen dit soort bandjes af te zetten.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  vrijdag 17 juli 2009 @ 18:40:41 #217
12958 BOKA
Kung Pow!
pi_71074675
Mja, als een bandlid wordt aangevallen is dat natuurlijk ook heel grappig, denk bijvoorbeeld aan dimebag.
Doctor Doom, A Man Of Science Doesn't Believe In Jesus, Why The Fuck Do You!?!
  vrijdag 17 juli 2009 @ 19:03:01 #218
258328 Asta
Doom! Cupcakes!
pi_71075170
Zo, genoeg kinderachtig gedoe.. even heel wat anders.

Ik las ergens (kan het linkje niet meer vinden) dat er plannen zijn om van het nieuwe metalfestival Fortarock (afgelopen week 1e editie) een soort van 'happening' te maken die aansluit bij het genre maar niet alleen maar muziek op podia brengt, maar ook andere dingen. Denk bijvoorbeeld aan dingen tussen optredens door of extra entertainment op het terrein. In de sfeer van 'metal'. Opzich lijkt me dit een heel interessant concept.. Lowlands is bijvoorbeeld iets waar veel mensen heengaan zonder eerst naar de line-up te kijken, omdat het gaat om de ervaring als geheel.

Nu vraag ik me alleen af... wat geldt als 'entertainment binnen de metalsfeer'?

Als ik mijn fantasie de vrije loop laat zou ik denken aan dingen als vuurspugers, een standje waar een bekende tattoo artist zijn/haar kunsten laat zien, demonstratie middeleeuws zwaardvechten... ik noem maar wat.

Stel.. jij mag een metal-festival inrichten qua 'extras'.. dus alles behalve de muziek.. hoe zou dat er dan uitzien?
On your mark. Get set. Crazy!
  vrijdag 17 juli 2009 @ 19:29:29 #219
3936 ThE_ED
engu twiekur
pi_71075789
quote:
Op vrijdag 17 juli 2009 10:26 schreef Tokus het volgende:
ja die eerste cd is echt geniaal.
Ja, inderdaad
[KNE]-Mod
  vrijdag 17 juli 2009 @ 19:30:29 #220
177652 tijnbrein
habbekrats
pi_71075816
quote:
Op vrijdag 17 juli 2009 10:07 schreef Monolith het volgende:

[..]

Dat valt sinds de vrije val van de pond ook wel reuze mee eigenlijk.
Dat is waar.
quote:
Op vrijdag 17 juli 2009 18:40 schreef BOKA het volgende:
Mja, als een bandlid wordt aangevallen is dat natuurlijk ook heel grappig, denk bijvoorbeeld aan dimebag.
Mee eens. Deze keer is het een paar klappen en een hoofdwond volgende keer een kogel in de borst.
Dit soort dingen is niet grappig.
quote:
Op vrijdag 17 juli 2009 19:03 schreef Asta het volgende:
Zo, genoeg kinderachtig gedoe.. even heel wat anders.

Ik las ergens (kan het linkje niet meer vinden) dat er plannen zijn om van het nieuwe metalfestival Fortarock (afgelopen week 1e editie) een soort van 'happening' te maken die aansluit bij het genre maar niet alleen maar muziek op podia brengt, maar ook andere dingen. Denk bijvoorbeeld aan dingen tussen optredens door of extra entertainment op het terrein. In de sfeer van 'metal'. Opzich lijkt me dit een heel interessant concept.. Lowlands is bijvoorbeeld iets waar veel mensen heengaan zonder eerst naar de line-up te kijken, omdat het gaat om de ervaring als geheel.

Nu vraag ik me alleen af... wat geldt als 'entertainment binnen de metalsfeer'?

Als ik mijn fantasie de vrije loop laat zou ik denken aan dingen als vuurspugers, een standje waar een bekende tattoo artist zijn/haar kunsten laat zien, demonstratie middeleeuws zwaardvechten... ik noem maar wat.

Stel.. jij mag een metal-festival inrichten qua 'extras'.. dus alles behalve de muziek.. hoe zou dat er dan uitzien?
Gewoon een grote biergarten met gratis bier.
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
  vrijdag 17 juli 2009 @ 19:47:23 #221
258328 Asta
Doom! Cupcakes!
pi_71076367
quote:
Gewoon een grote biergarten met gratis bier.
Haha ja.. of een bierproeverij waar kleine zelfstandige brouwerijen hun product aanprijzen ofzo, beetje win-win lijkt me dat.
On your mark. Get set. Crazy!
pi_71076453
quote:
Op vrijdag 17 juli 2009 19:03 schreef Asta het volgende:
Zo, genoeg kinderachtig gedoe.. even heel wat anders.

Ik las ergens (kan het linkje niet meer vinden) dat er plannen zijn om van het nieuwe metalfestival Fortarock (afgelopen week 1e editie) een soort van 'happening' te maken die aansluit bij het genre maar niet alleen maar muziek op podia brengt, maar ook andere dingen. Denk bijvoorbeeld aan dingen tussen optredens door of extra entertainment op het terrein. In de sfeer van 'metal'. Opzich lijkt me dit een heel interessant concept.. Lowlands is bijvoorbeeld iets waar veel mensen heengaan zonder eerst naar de line-up te kijken, omdat het gaat om de ervaring als geheel.

Nu vraag ik me alleen af... wat geldt als 'entertainment binnen de metalsfeer'?

Als ik mijn fantasie de vrije loop laat zou ik denken aan dingen als vuurspugers, een standje waar een bekende tattoo artist zijn/haar kunsten laat zien, demonstratie middeleeuws zwaardvechten... ik noem maar wat.

Stel.. jij mag een metal-festival inrichten qua 'extras'.. dus alles behalve de muziek.. hoe zou dat er dan uitzien?
Daar heb ik mijn eigen fantasie helemaal niet voor nodig, Wacken is al absurd genoeg wat dat betreft.
quote:
This year it’s about to happen, there will be live-wrestling at the Bullhead City Circus Tent at Wacken Open Air 2009!!!
Martin “The Crusher” Ruder, for years now well known as a commentator and speaking tube for the international wrestling-scene, will present the gladiators for the first time under the name of “Bullhead City Wrestling” in co-operation with the Wacken Open Air:
“Heavy Metal and Wrestling – it fits perfect. Everybody who likes to drink a bear, who likes action-entertainment and who is a Metalhead will feel good. You can expect a sensational show with well-known stars and hungry newcommers, who will fight for victory in hard fights.”
Ulf Hermann (125 kg, Germany) announces to settle an open account with the arrogant Austrian Viktor Krüger (135 kg) at Wacken. But it seems that Viktor Krüger isn’t afraid of that announcement and counters: “I will finally show Ulf Hermann, the long-hairy metalhead, why I’m feared worldwide in wrestling and other Martial-Arts!”.
Robbie Brookside (100 kg, UK) wants to be “the roll-model for all boys and the wildest dream for the girls at the W:O:A” with its dominantly occurrence und traditional fighting-style!.
With his 25 years the 251 pounds-heavy Bad Bones counts to the shooting stars in european wrestling and he only wants one thing: “To establish my name at Bullhead City Wrestling and this will only be possible through the success against younger or older enemies – I will defeat them all!”
Further wrestlers will appear at this event.
“On the musical way you can expect cool sounds and some HOT surprises! On top of that there will be Live music from Sir Jay’s Band, the Simpletones AD before and after the show.
So don’t miss it and be sure you will be there. It’s a thing people will talk about for a long time!”
quote:
„The Wackinger“ are comming! Great medieval spectacle in Wacken!


Having gained the extremely positive resonance concerning the middle ages-market in 2008, we’ll top it in 2009:

A huge elaborated medieval spectacle is going to be presented in relation with the 20th anniversary of W:O:A, offering a vikings’ village, knights’ army-camp, highlandgames and role-games!

First time in history of W:O:A accoding to its 20th jubily the medieval sensation ”THE WACKINGER” will take place, where mopre than 240 akitve members will build a viking’s village and a big role-players’ and knight-army’s camp.

An extra fenced-off 2ha-area shall rouse the association to fixed army-camp. It is provided by the heads of WacKen Open Air.

The programme offers different daily highlights to the fans of the medieval scene, from vikings’ and knights’ fights, staged role-player-battles, weapon shows, jugglery and music. Additionally there will be daily activities for Wacken-fans to take part in, from “Bruchenball”-cup (the precursor of Soccer and Rugby) to classical schottisch highlandgames.
Also we offer a long medieval traders’ mile and a contemporary catering supply.
Taking part in “The Wackinger” will not cause extra pay to Wacken-fans. This sensational medieval spectacle is unique in its dimension and programme on a Metal-festival, in the world.

Heya!!! All the active, hosts and organizers wish you visitors of “The Wackinger” a great time!
More detailed information to each offered event will follow currently!
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  vrijdag 17 juli 2009 @ 19:53:43 #223
12958 BOKA
Kung Pow!
pi_71076545
Ik vond de wet t-shirt contest bij Sziget altijd wel leuk.
Verder boeit het mij allemaal niet, ik wil gewoon goede bands, goedkoop bier en een leuke sfeer.
Al moet ik wel zeggen dat als er grote namen voor dat worstelen komen ik het wel een goede extra vind.
Doctor Doom, A Man Of Science Doesn't Believe In Jesus, Why The Fuck Do You!?!
  vrijdag 17 juli 2009 @ 19:55:12 #224
177652 tijnbrein
habbekrats
pi_71076579
quote:
Op vrijdag 17 juli 2009 19:47 schreef Asta het volgende:

[..]

Haha ja.. of een bierproeverij waar kleine zelfstandige brouwerijen hun product aanprijzen ofzo, beetje win-win lijkt me dat.
Ik mis nog een ding.
Tieten
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_71076757
Een ode aan het vrouwelijk lichaam doet het meestal ook wel goed gezien het vrouwentekort op metalfestivals inderdaad.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')