abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_70944177
Dus kwantiteit gaat voor kwaliteit?
  maandag 13 juli 2009 @ 20:20:49 #177
177652 tijnbrein
habbekrats
pi_70944247
quote:
Op maandag 13 juli 2009 20:18 schreef trebremmit het volgende:
Liever andersom Als de kwaliteit goed is komt er vanzelf meer.
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 13 juli 2009 @ 20:20:57 #178
2057 Tokus
whale oil beef hooked
pi_70944256
quote:
Op maandag 13 juli 2009 20:14 schreef Asta het volgende:

[..]

True.. maar weet je, laten we eerlijk zijn.. ik denk dat de metalfans hier binnen fok maar een handjevol zijn.
ben ik helemaal met je eens, maar ik heb het over alle specials, niet alleen iets over metal.
Nou ja, soms staan er dus wel nieuwsartikelen over, en soms niet. Een eenduidig beleid is er zo te zien niet (maar goed, dat is er op andere dingen op de FP ook niet altijd... maar dat is een ander verhaal).
quote:
maar tegelijkertijd zullen mijn review en interview collega's die helemaal opgaan in hun onderwerp van voorkeur dat ook graag willen voor hun artikelen.
Er zijn behoorlijk wat reviews, dus als je die ook nog in een nieuwsartikel zet wordt dat wel veel, maar voor de zogenaamde "specials" lijkt me dat er toch wat meer aandacht aan besteed mag worden. Nu is het gewoon een of ander artikeltje dat ver weg in een hoekje staat. Weinig "special" op die manier. Voor de persoon die het schrijft lijkt het me ook niet leuk. Je besteedt er een stuk meer tijd aan dan die Djeez-artikelen over nippleslips en ander non-nieuws, maar aandacht ervoor krijg je niet.
Nothing lasts forever but the certainty of change
  maandag 13 juli 2009 @ 20:32:31 #179
258328 Asta
Doom! Cupcakes!
pi_70944677
quote:
Op maandag 13 juli 2009 20:18 schreef trebremmit het volgende:
Dat is een manier om het te bekijken, maar ik denk niet dat het realistisch is. Niet voor Fok! in ieder geval. Als je kijkt naar de enorme diversiteit binnen Fok is het schier onmogelijk om overal 100% kwaliteit te bieden. Er zijn zat website helemaal gewijd aan muziek, films en weet ik wat waar je terecht kan voor alle in's en out's. Dat wil niet zeggen dat er op Fok nooit juweeltjes aan te treffen zijn, maar fok haalt de kracht uit de diversiteit en dat vraagt gewoon om een ander beleid dan een website die helemaal gericht is op één onderwerp.

@Tokus.. ben het helemaal met je eens. Ik moet zeggen dat ik nog niet zo heel lang onderdeel uitmaak van Fok dus ook niet het antwoord heb op alles. Maar goed, eind van de dag vinden we het blijkbaar toch leuk en goed genoeg om hier lid te zijn en rond te kijken.. guess that counts for something. En nu ga ik uitloggen want anders krijg ik die interviews nooit uitgewerkt!
On your mark. Get set. Crazy!
  dinsdag 14 juli 2009 @ 01:39:32 #180
169377 Syb-rund.
Music connects us all
pi_70955236
quote:
Op maandag 13 juli 2009 11:47 schreef lifeblind het volgende:

[..]

Dat sowieso, voor mij wordt 't ook de laatste keer (tenzij ze volgend jaar wel een HEEELE goede line-up hebben). Ik ga liever naar de kleine festivalletjes toe waar maar een paar duizend man op af komt.
en gelijk heb je
fire, fire, your thieving spark stopped this fire.
  woensdag 15 juli 2009 @ 15:53:27 #181
12958 BOKA
Kung Pow!
pi_71003765
Dankzij die retroreview op metalfan heb ik Crimson Glory ontdekt, best wel een vette band.
Doctor Doom, A Man Of Science Doesn't Believe In Jesus, Why The Fuck Do You!?!
pi_71020715
quote:
Op maandag 13 juli 2009 12:11 schreef Luiaerdt het volgende:

[..]

Jah ik ben Wacken een beetje beu, teveel vervelende "true" metals en tis gewoon te druk en niet leuk genoeg.
Ik ga idd ook alleen als de line-up echt geweldig is volgend jaar
Tis jammer want Wacken was altijd supergezellig en chaotisch.
Het is inderdaad elk jaar weer een feestje, maar wat mij betreft ook wel even leuk geweest als er volgend jaar niet een serieus verbeterde line-up komt. Nadeel is dat het waarschijnlijk alweer is uitverkocht voordat er uberhaupt een fatsoenlijk deel van de line-up bekend is. Wat mij betreft wordt het volgend jaar echter sowieso eens Hellfest of Metalcamp i.p.v. met een voorkeur voor de eerste vanwege de geweldige line-up elk jaar en een voorkeur voor de laatste vanwege de geweldige locatie.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_71020796
TOP10 hair metal op MTV2 gatverrreedamme. :R mja beter dan modernpop dus mja
  donderdag 16 juli 2009 @ 14:00:12 #184
145518 Luiaerdt
Run to the pils!
pi_71032762
quote:
Op donderdag 16 juli 2009 00:16 schreef Monolith het volgende:

[..]

Het is inderdaad elk jaar weer een feestje, maar wat mij betreft ook wel even leuk geweest als er volgend jaar niet een serieus verbeterde line-up komt. Nadeel is dat het waarschijnlijk alweer is uitverkocht voordat er uberhaupt een fatsoenlijk deel van de line-up bekend is. Wat mij betreft wordt het volgend jaar echter sowieso eens Hellfest of Metalcamp i.p.v. met een voorkeur voor de eerste vanwege de geweldige line-up elk jaar en een voorkeur voor de laatste vanwege de geweldige locatie.
Ja ik zit er ook over te denken om eens naar Hellfest of Metalcamp te gaan. Wacken is idd altijd veel te vroeg uitverkocht dus eigenlijk is dat voor mij een beetje out of the picture omdat ik wil weten waar ik voor betaal
Obscene Extreme is misschien ook een optie voor volgend jaar.
I play sports...no I don't, what the fuck?
  donderdag 16 juli 2009 @ 14:24:27 #185
12958 BOKA
Kung Pow!
pi_71033621
Godverdomme, hebben mijn vrienden afgezegd voor Duitsland "omdat het kutweer wordt".
Stelletje lamballen, nu kan ik ook niet aangezien ik niet in mijn eentje opde camping ga staan.
  donderdag 16 juli 2009 @ 14:28:38 #186
169377 Syb-rund.
Music connects us all
pi_71033769
quote:
Op donderdag 16 juli 2009 14:24 schreef BOKA het volgende:
Godverdomme, hebben mijn vrienden afgezegd voor Duitsland "omdat het kutweer wordt".
Stelletje lamballen, nu kan ik ook niet aangezien ik niet in mijn eentje opde camping ga staan.
!

wat een non-reden, ook in de regen kan je alles doen, je moet wel een extra setje kleren meenemen omdat je dan smerig wordt.
ze gingen duidelijk niet voor de muziek
fire, fire, your thieving spark stopped this fire.
pi_71033951
quote:
Ik hoop dat dat nog een beetje bijtrekt en niet resulteert in 'geen auto's op de camping'. Ik heb niet zo heel veel zin om met een aggregaat en koelkasten te gaan sjouwen.
  donderdag 16 juli 2009 @ 14:34:32 #188
258328 Asta
Doom! Cupcakes!
pi_71033961
quote:
jemig.. lame. Ik zou gewoon gaan als ik jou was, je komt daar echt wel weer mensen tegen. Beetje jammer van de kaartjes, ik mag hopen dat ze die niet met dikke winst doorverkopen want dat zou helemaal naar zijn voor mensen die wel echt voor de muziek willen gaan.
  donderdag 16 juli 2009 @ 14:36:00 #189
12958 BOKA
Kung Pow!
pi_71034003
Ik moet zelf zeggen, als Onheil niet zou spelen zou ik er nooit van hebben gehoord en dus niet zijn gegaan (zo geniaal is de line-up ook weer niet) maargoed, het is wel balen.
  donderdag 16 juli 2009 @ 14:37:18 #190
12958 BOKA
Kung Pow!
pi_71034046
quote:
Op donderdag 16 juli 2009 14:34 schreef Asta het volgende:

[..]

jemig.. lame. Ik zou gewoon gaan als ik jou was, je komt daar echt wel weer mensen tegen. Beetje jammer van de kaartjes, ik mag hopen dat ze die niet met dikke winst doorverkopen want dat zou helemaal naar zijn voor mensen die wel echt voor de muziek willen gaan.
We hadden nog geen kaartjes dus dat maakt niet uit.
Maar in mijn eentje naar een totaal onbekend festival gaan doe ik niet.
  donderdag 16 juli 2009 @ 14:38:32 #191
12958 BOKA
Kung Pow!
pi_71034096
quote:
Op donderdag 16 juli 2009 14:34 schreef Monolith het volgende:

[..]

Ik hoop dat dat nog een beetje bijtrekt en niet resulteert in 'geen auto's op de camping'. Ik heb niet zo heel veel zin om met een aggregaat en koelkasten te gaan sjouwen.
Ik neem aan dat je het over Wacken hebt?
Ik had het over Zabbaduscher.
  donderdag 16 juli 2009 @ 14:38:54 #192
258328 Asta
Doom! Cupcakes!
pi_71034105
quote:
Op donderdag 16 juli 2009 14:36 schreef BOKA het volgende:
Ik moet zelf zeggen, als Onheil niet zou spelen zou ik er nooit van hebben gehoord en dus niet zijn gegaan (zo geniaal is de line-up ook weer niet) maargoed, het is wel balen.
Naja, ik zou sowieso gewoon een keer willen gaan om het meegemaakt te hebben. Misschien als je al tig keer bent geweest dat het anders is inderdaad. Maar afzeggen vanwege het weer is gewoon een beetje maf.. juist kutweer kan het best gezelliger maken en je kan je er sowieso op kleden. Lullig voor je...
pi_71034518
quote:
Op donderdag 16 juli 2009 14:38 schreef BOKA het volgende:

[..]

Ik neem aan dat je het over Wacken hebt?
Ik had het over Zabbaduscher.
Ja als je tussen de posts over Wacken door begint over 'camping' en 'Duitsland' dan neem ik aan dat het over Wacken gaat.
  donderdag 16 juli 2009 @ 14:56:38 #194
258328 Asta
Doom! Cupcakes!
pi_71034668
oh dat dacht ik ook hehe (zie tijdstip posts). Naja dan is het qua kaarten enzo wellicht ook al anders.
  donderdag 16 juli 2009 @ 14:59:06 #195
248266 heartwork
Works of heart bleeding dark
pi_71034751
quote:
Op donderdag 16 juli 2009 14:00 schreef Luiaerdt het volgende:

[..]

Ja ik zit er ook over te denken om eens naar Hellfest of Metalcamp te gaan. Wacken is idd altijd veel te vroeg uitverkocht dus eigenlijk is dat voor mij een beetje out of the picture omdat ik wil weten waar ik voor betaal
Obscene Extreme is misschien ook een optie voor volgend jaar.
Ik koop elk jaar rond eind juli mn kaartje via marktplaats.
Heb er nog nooit extra voor moeten betalen, sterker nog, vaak is het nog goedkoper ook.

Dit jaar ga ik echter niet omdat ik de bands die komen me niet zo boeien. Misschien dat ik nog naar Party San ga.. Al is dat misschien niet zo verstandig gezien ik net een huis gekocht heb en je daar altijd veel cdtjes kunt kopen voor relatief weinig geld.
Zucht.. wat een dilemma elk jaar weer, haha.

Degene die naar wacken gaan, heel veel plezier!
Big mouth strikes again
pi_71035915
quote:
Op donderdag 16 juli 2009 14:59 schreef heartwork het volgende:

[..]

Ik koop elk jaar rond eind juli mn kaartje via marktplaats.
Heb er nog nooit extra voor moeten betalen, sterker nog, vaak is het nog goedkoper ook.
Dat is over het algemeen prima te doen ja. Wij hadden in oktober of november kaartjes gekocht en sinds die tijd hebben 4 of 5 mensen nog weer afgezegd. Het nadeel is dat we over het algemeen met een vrij grote groep gaan en dan is het toch wat lastig om nog wat last minute kaartjes voor iedereen te regelen.
quote:
Dit jaar ga ik echter niet omdat ik de bands die komen me niet zo boeien. Misschien dat ik nog naar Party San ga.. Al is dat misschien niet zo verstandig gezien ik net een huis gekocht heb en je daar altijd veel cdtjes kunt kopen voor relatief weinig geld.
Zucht.. wat een dilemma elk jaar weer, haha.

Degene die naar wacken gaan, heel veel plezier!
Wel eens van zelfdiscipline gehoord?
  donderdag 16 juli 2009 @ 15:32:10 #197
12958 BOKA
Kung Pow!
pi_71035949
Whehe, excuus voor de onduidelijkheid.
pi_71041644
Zo veel festivals zo weinig geld
Maar in ieder geval dit jaar Wacken
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
  donderdag 16 juli 2009 @ 19:30:02 #199
248266 heartwork
Works of heart bleeding dark
pi_71043208
Je kunt het toch zo duur / goedkoop maken als dat je zelf wilt?
Toen ik 16 was had ik net 150 euro, maar daar redde ik het het altijd mee. Nam toen gewoon wat meer van thuis mee, zodat ik geen achterlijke bedragen hoefde neer te tellen voor eten en drinken.
Nu heb ik wat meer te besteden, maar eigenlijk gaat het meeste op in de metalmarket. Blijf het leuker vinden om zo een cd te kopen dan op een site.

Zag trouwens net de line up van het bloodstock festival in engeland. Lijkt me ook ontzettend vet! Ik noem Carcass, Satyricon, Enslaved, the haunted...
www.bloodstock.uk.com
Big mouth strikes again
pi_71043278
quote:
Op donderdag 16 juli 2009 19:30 schreef heartwork het volgende:
Je kunt het toch zo duur / goedkoop maken als dat je zelf wilt?
Toen ik 16 was had ik net 150 euro, maar daar redde ik het het altijd mee. Nam toen gewoon wat meer van thuis mee, zodat ik geen achterlijke bedragen hoefde neer te tellen voor eten en drinken.
Nu heb ik wat meer te besteden, maar eigenlijk gaat het meeste op in de metalmarket. Blijf het leuker vinden om zo een cd te kopen dan op een site.

Zag trouwens net de line up van het bloodstock festival in engeland. Lijkt me ook ontzettend vet! Ik noem Carcass, Satyricon, Enslaved, the haunted...
www.bloodstock.uk.com
Engeland is duur
14 SHADES OF GREY
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')