nou, daar hoef je echt niet blij om te zijn, het is niet zo'n hele goeie, wat ik er tot dusver van gehoord heb. Ik durf niet eens alle nummers te luisteren.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 21:12 schreef Asta het volgende:
Vrijdag komt een nieuw live album uit van Judas Priest
Ik citeer van hun websitequote:
Er had ook één moeten staan. Maar als ik het zo lees op internet komen ze binnenkort nog met een nieuwe.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 14:43 schreef ThE_ED het volgende:
Hoezo "een album"?
Ze hebben volgens mij maar 1 album, al een tijdje uit.
Ja.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 15:05 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Is dat dan niet die gast van Immortal?
of gewoon direct te bestellen bij Ticketmasterquote:Op woensdag 8 juli 2009 09:33 schreef Coraline. het volgende:
Kost niet bijzonder veel en klinkt wel erg aantrekkelijkLidmaatschap is inderdaad gewoon aan de kassa te halen.
Een studie psychologie nog wel, las ik op de mdb site. Dan kun je toch beter bij zo'n band blijven spelen. Wel goed dat ze toch nog een violist ergens vandaan hebben weten te plukken, zo'n viool hoort er toch echt bij.quote:Op maandag 6 juli 2009 16:50 schreef Mr-Coffee het volgende:
[..]
Die is uit de band gestapt omdat ze d,r studie belangrijker vond.
Metalcamp misschien volgend jaar.quote:Op donderdag 9 juli 2009 17:19 schreef lifeblind het volgende:
Zo, ik ben terug uit slovenië.
Metalcamp heerst, regen heerst echter niet![]()
Maar gelukkig afgezien van het kloteweer wel een geweldig festival gehad, en er waren echt gigantisch veel nederlanders, als je bedenkt dat je zo'n 1200 km van nederland af zit
Doe eens een link?quote:Op donderdag 9 juli 2009 20:11 schreef ThE_ED het volgende:
Kennen jullie "Steel Panther"?
Erg foute glam rock/metal met nog foutere teksten als "My heart belongs to you (but my dick is community property)" en "Eatin' ain't cheatin'".Echt hilarisch slecht, maar wel leuk.
Ik waardeer het heel ergquote:Op zondag 5 juli 2009 18:34 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
whehe en daar heb jij natuurlijk een super betrouwbare bron voor dat werkelijk niemand op die linkjes klikt? nou laat ik maar even ongefundeerd zeggen dat iedereen er wel op klikt! allemaal komen we hier om in de zoveel tijd deze reeks checken om op de linkjes te klikken, voor de laatste releases te check, bandinfo, nieuwe gigs en dat soort meuk.
over aanstellen gesproken, jij bent hier diegene die moeilijk loopt te doen over 4 min werk.
te bedenken dat de zwakke verdedigingen ter goedprating van je egoistische luiheid tot nu toe meer tijd hebben gekost dan het daadwerkelijk fatsoenlijk neerzetten van een op![]()
hier heb je een tip voor jou, zorg ervoor dat je de volgende keer de lapo niet pakt of iig een beetje fatsoenlijke openingspost + tt aflevert.
hier vaak posten en niet eens daartoe bereid zijn![]()
hier zitten 4 minuten liefdevolle minuten van mijn waardevolle tijd in, hoop dat je het waardeert dropje
Die band is echt coolquote:Op donderdag 9 juli 2009 20:11 schreef ThE_ED het volgende:
Kennen jullie "Steel Panther"?
Erg foute glam rock/metal met nog foutere teksten als "My heart belongs to you (but my dick is community property)" en "Eatin' ain't cheatin'".Echt hilarisch slecht, maar wel leuk.
Deze video had ik al eens gepotst:
en deze is helemaal bizar, qua tekst:
Binnenkort maar eens checkenquote:Op vrijdag 10 juli 2009 15:24 schreef trebremmit het volgende:
Luister nu naar de nieuwe Novembers Doom, tot nu toe bevalt ie goed.
[ afbeelding ]
Fok!meet?quote:
Het wordt nog druk daarquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |