da's fijn voor je... maar maak de OP eens in orde...quote:
quote:Op vrijdag 3 juli 2009 10:54 schreef Arcturus het volgende:
Passiondale , wat een topper dat je die nog niet in huis hebt. Ga je schamen!
Hoi!quote:
Ik ben toch lief?quote:Op vrijdag 3 juli 2009 10:28 schreef SicSicSics het volgende:
Nou nou, doe eens lief iedereen! Ze was nog maagd!
Atom heart mother?quote:Op vrijdag 3 juli 2009 11:32 schreef A-mineur het volgende:
Pink Floyd - Atom mother heart (12" vinyl)
EUROPE : CARCASS : ARCH ENEMY : BLIND GUARDIAN : CRADLE OF FILTH :quote:Op vrijdag 3 juli 2009 11:17 schreef A-mineur het volgende:
Ik ben nergens te vinden deze zomer, het is te triest voor woorden met de namen tegenwoordig op festivals.
Ja, Enslaved, Candlemass en Katatonia, Anathema kan ik me wel mee vinden, maar meer ook niet.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 15:52 schreef Coraline. het volgende:
[..]
EUROPE : CARCASS : ARCH ENEMY : BLIND GUARDIAN : CRADLE OF FILTH :
SAXON : APOCALYPTICA : SATYRICON : AMON AMARTH : ENSLAVED : CANDLEMASS : MUNICIPAL WASTE : THE HAUNTED : KATATONIA : DIE APOKALYPTISCHEN REITER : INSOMNIUM : KREATOR : ANATHEMA : EQUILIBRIUM : TURISAS : BATTLELORE : ENTOMBED : GIRLSCHOOL : WOLF : MOONSPELL : SABATON : MILLION DOLLAR RELOAD : UNCLE ROTTER : BISONHAMMER : BLINDFOLDS ASIDE : BLOODSHOT DAWN : DIVINE CHAOS : GODS OF HELLFIRE : SNAKEBITE : THE GREEN RIVER PROJECT : VENTFLOW : ALTERNATIVE CARPARK : INNER EDEN : INTERNAL CONFLICT : NEFARIOUS : O.M.T : PRIMITIVE GRAVEN IMAGE : SEVERED HEAVEN : SOLSIKK : SWITCH BLADE SCREAM : THEY WILL RISE : VALLENBROSA : ARTHEMIS : CELESTY : GODSIZED : PYTHIA : THE ROTTED : TRIBE : BEHOLDER : BIOMORTAL : EIBON LA FURIES : NYA : SANCTORUM :
Ik kan me hiermee wel vermaken anders
Ik wil wel. Maar er zijn werkzaamheden bij Breda. Dus duurt mijn reis bijna 2 uur. Dat vind ik toch iets te veel van het goede. Alhoewel je naar Amsterdam bijna net zo lang onderweg bent.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 16:15 schreef Mr-Coffee het volgende:
Morgen My Dying Bride.
heersch, heersch, heersch.
Voor mij nietquote:Op vrijdag 3 juli 2009 18:26 schreef Luiaerdt het volgende:
Ohja zijn de linkjes nou echt zo belangrijk
Ik ben zelfs te lui om op die linkjes te klikkenquote:
je hoeft enkel te quickquoten, hoe godsgloeiende moeilijk kan dat zijnquote:Op vrijdag 3 juli 2009 18:26 schreef Luiaerdt het volgende:
Als de op elke keer verbeterd wordt en uiteindelijk vol met hendige links staat, heb je nog eens een reden om naar dat kreng te kijkenquote:Op vrijdag 3 juli 2009 19:28 schreef Darkestrah het volgende:
Hoe vaak kijk je nou naar de OP? Alleen als de tweede pagina nog niet bereikt is, toch?
ja dus... waarom zouden ze anders in de OP staan?quote:Op vrijdag 3 juli 2009 18:26 schreef Luiaerdt het volgende:
Met zo'n banner enzo?quote:Op zaterdag 4 juli 2009 00:48 schreef bas-beest het volgende:
[..]
ja dus... waarom zouden ze anders in de OP staan?
Zoals bijv. in deze...
Bassistentopic #9: We ronken en knorren er op los :D
ik zou zeggen, "Leef je uit"...quote:Op zaterdag 4 juli 2009 00:52 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Met zo'n banner enzo?
Ik weet niet of ik photoshop nog op mn pc heb staan, maar anders kan ik wel even wat in elkaar zetten. Morgen toch weinig te doen.
Mwah, mijn skills zijn niet echt meer om over naar huis te schrijven. Ik hoorde dat Syb-rund èrg goed was met Photoshop, dus hij kan het ook wel proberen.quote:
quote:Op zaterdag 4 juli 2009 01:23 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Mwah, mijn skills zijn niet echt meer om over naar huis te schrijven. Ik hoorde dat Syb-rund èrg goed was met Photoshop, dus hij kan het ook wel proberen.
Ik ga wat proberen, maar eerst even die zooi opnieuw installeren. Mn crack deed het niet meer ofzo. HEHEHE IK BEDOEL IK KAN MN GEKOCHTE CDROM NIET MEER VINDEN!!!
quote:Op zaterdag 4 juli 2009 02:19 schreef Darkestrah het volgende:
[ afbeelding ]
oh ik moet echt gaan slapen, dit gaat echt nergens meer over.
Misschien kunnen we 1 formaat afspreken en daar banners voor maken ofzo.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 09:23 schreef Coraline. het volgende:!
Also, hoeveel banners wil je hebbenIk heb een vrije dag. Prutsniveau:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
![]()
ik zag het jaquote:Op vrijdag 3 juli 2009 11:26 schreef McKillem het volgende:
Kheb me tevens aangemeld bij de te-gek hippe last.fm groep.
Die van mij is tenminste vrolijk!quote:Op zaterdag 4 juli 2009 09:23 schreef Coraline. het volgende:
!
Also, hoeveel banners wil je hebbenIk heb een vrije dag. Prutsniveau:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
![]()
Misschien moet je boxershorts gaan dragen ipv strakke slips.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 19:34 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
je hoeft enkel te quickquoten, hoe godsgloeiende moeilijk kan dat zijn
quote:Op zaterdag 4 juli 2009 11:07 schreef Coraline. het volgende:
[..]
Ik ben misschien wel heul niet vrolijk![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |