Je hebt gewoon vakantie, plebs.quote:
Ja. Daarom werk ik ook al lang niet meer in een supermarktquote:Op vrijdag 3 juli 2009 18:49 schreef Muck het volgende:
Kennen jullie dat? Dat je denkt: nog 1 debiele klant en ik bijt iemand!
Ik heb ook pizza opquote:Op vrijdag 3 juli 2009 18:15 schreef Sjowhan het volgende:
Gooi maar een pizza in de oven. Maar weer proberen om mijn kleine vriezer wat leger te maken
Bedankt voor de tip. Nu weet ik iets voor de volgende keer dat je jarig bent!quote:Op vrijdag 3 juli 2009 18:49 schreef Muck het volgende:
Kennen jullie dat? Dat je denkt: nog 1 debiele klant en ik bijt iemand!
Een bot?quote:Op vrijdag 3 juli 2009 18:52 schreef DaMart het volgende:
[..]
Bedankt voor de tip. Nu weet ik iets voor de volgende keer dat je jarig bent!
een klant om te bijten?quote:Op vrijdag 3 juli 2009 18:52 schreef DaMart het volgende:
[..]
Bedankt voor de tip. Nu weet ik iets voor de volgende keer dat je jarig bent!
Ook lekker om in te bijtenquote:Op vrijdag 3 juli 2009 18:57 schreef Muck het volgende:
Maar goed, dat punt had ik vandaag bereikt en toen stond mijn baas ineens naast me met een ijsje
* DaMart schrijft het op boodschappenlijst.quote:
Alleen als dat aanzienlijk sneller isquote:Op vrijdag 3 juli 2009 16:52 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
mag ze niet gewoon lopen om bier te halen
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa zu Hausequote:Op vrijdag 3 juli 2009 18:35 schreef marcb1974 het volgende:
Flesssssssssssssssssssssssssssssssss
ben je er ergens?
ik hoop voor je dat ze ook binnenkomtquote:Op vrijdag 3 juli 2009 19:32 schreef Sjowhan het volgende:
Koffie pruttelt alweer. Moet eigenlijk nog een beetje opruimen, vriendin komt vanavond langs
Mooi, Pechstein gezien? Het moest dus tochquote:Op vrijdag 3 juli 2009 19:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa zu Hause
lijkt me wel duidelijkquote:Op vrijdag 3 juli 2009 19:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Alleen als dat aanzienlijk sneller is
Dat weet jij dan weer hequote:Op vrijdag 3 juli 2009 19:59 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
lijkt me wel duidelijk![]()
en ziet er ook een stuk beter uit anders lijkt het of ze in d'r broek heeft gescheten
Jawohl!quote:Op vrijdag 3 juli 2009 19:57 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Mooi, Pechstein gezien? Het moest dus toch
Oh ja, ook DAAR heb je vrouwen voorquote:Op vrijdag 3 juli 2009 20:39 schreef Sjowhan het volgende:
Verbrand ik mijn onderarm aan dat strijkplank-ijzer
quote:Op vrijdag 3 juli 2009 20:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat weet jij dan weer he
Ik loop zelf wel even
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |