Klopt.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 09:18 schreef Ridocar het volgende:
Mar dan kan ik gewoon een willekeurig persoon gaan traceren. Ik laat Rabobank een standaardbrief sturen, en na twee weken krijg ik de NAW van de persoon achter de rekening (want die betaalt toch niet)
Dit dus inderdaadquote:Op vrijdag 3 juli 2009 09:12 schreef Mr.Mojito het volgende:
Wel heel vreemd dat hij/zij achter jouw NAW gegevens gekomen is, inderdaad. Normaliter is er in zo'n geval sprake van een betalingsonderzoek. De opdrachtgevende bank vraagt om de NAW gegevens bij de Rabo en stuurt naar die gegevens een standaard brief. In die brief krijg je een bepaalde termijn (2 weken) om het bedrag terug te storten, mocht je dat niet doen dan komen de NAW gegevens inderdaad (legaal) vrij.
Ik zal maar snel een postbusnummer als correspondentie adres gebruiken als ik jou was.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 09:41 schreef Fortune_Cookie het volgende:
Dus zo kom je achter iemands adresgegevens?
Handig
Hoe lang is dat geledenquote:Op vrijdag 3 juli 2009 09:40 schreef LangeTabbetje het volgende:
In mijn vorige baan wilde het wel eens voorkomen dat we een verkeerd rekeningnummer gebruikte. Bij de Postbank was het destijds zo, dat als het je eigen fout was, je gewoon NAW kreeg van de Postbank. Pas op het moment dat men het geld niet wilde terugstorten/of problemen kwamen, de Postbank ging bemiddelen.
Jaar of 5 a 6 geleden. Moet er wel eerlijk bijzeggen dat ze later begonnen te piepen dat ze verzoeken tot informatie schriftelijk wilden hebben. In het begin kregen we die info gewoon telefonischquote:
Hmm, volgens mij is dat niet geheel goed gegaan destijds danquote:Op vrijdag 3 juli 2009 10:36 schreef LangeTabbetje het volgende:
[..]
Jaar of 5 a 6 geleden. Moet er wel eerlijk bijzeggen dat ze later begonnen te piepen dat ze verzoeken tot informatie schriftelijk wilden hebben. In het begin kregen we die info gewoon telefonisch
*zet alu hoedje opquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |