For real?quote:Op vrijdag 3 juli 2009 10:03 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Toetsenbord is overrated. Touchscreen keyboard FTW.
Die shit was altijd vet mooiquote:Op vrijdag 3 juli 2009 10:43 schreef SkyChat het volgende:
[..]
Hoi ik ben piet, 14 jaar, kom uit ijmuiden en ik doe donald duck na...
kwek kwek
Dat ventje op het laatst.. wat een baasquote:Op vrijdag 3 juli 2009 10:51 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Die shit was altijd vet mooiOf Woody Woodpecker
![]()
WHAHAHA te grappigWTF IS DIT
Die was grappig idd maar dat meisje ook wel alleen wel allemaal een FAIL helaasquote:Op vrijdag 3 juli 2009 10:55 schreef SkyChat het volgende:
[..]
Dat ventje op het laatst.. wat een baas
Geen idee welke GSM je momenteel hebt, maar het toetsenbord van Omnia is fucking ACE!quote:Op vrijdag 3 juli 2009 10:50 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
For real?
Ik heb nu alleen zon Touchscreen keyboard en dat werkt opzich goed moet ik zeggen maar bij lange na niet zo snel als een normaal Toetsenbordje..
Een collega van me zoekt er nog eentje, hoeveel wil je er voor hebben? En is het draadloos of met een kabeltje?quote:Op vrijdag 3 juli 2009 10:35 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Moeten is een groot woord, maar je mag hem best kopen.
HTC Touch en dan zon toffe die pas letters doet als je je pennetje er vanaf haalt zo dat je geen verkeerde letters aan tikt! En het werkt ook heel goed dat zeg ik ook alleen een echt toetsenbordje is natuurlijk handigerquote:Op vrijdag 3 juli 2009 11:01 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Geen idee welke GSM je momenteel hebt, maar het toetsenbord van Omnia is fucking ACE!
quote:Op vrijdag 3 juli 2009 11:01 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Geen idee welke GSM je momenteel hebt, maar het toetsenbord van Omnia is fucking ACE!
geen problemen mee. Geen idee wat zij uitgespookt heeft met d'r telefoon.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 11:13 schreef Tain het volgende:
[..]en ik zag een paar weken geleden een dame in de tram die ontzettend aan het kloten was met dat toetsenbord.. drukte op een toets en een paar seconde later stond het pas op het scherm...
quote:Op vrijdag 3 juli 2009 11:23 schreef lkb9000 het volgende:
Goede morgen allen!
En Social Disorder, voor een meneer van 3meter heb je verrassend kleine handen dan
quote:Op vrijdag 3 juli 2009 11:34 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
ik doe alles met m'n pinkyrings, homie.
[ afbeelding ]
Ik niet, dat lijkt me niet chillquote:Op vrijdag 3 juli 2009 12:19 schreef Edwinuss het volgende:
Wie van jullie heeft er al eens een sollicitatie gedaan waarbij 2 sollicitanten aanwezig waren?
Is het ook niet.quote:
vaag... tot nu toe alleen sollicitaties in mijn eentje of met mijn manager erbij, maar nog nooit met een andere sollicitant erbij...quote:Op vrijdag 3 juli 2009 12:19 schreef Edwinuss het volgende:
Wie van jullie heeft er al eens een sollicitatie gedaan waarbij 2 sollicitanten aanwezig waren?
e-mail klantenservice.quote:
Snap ik.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 13:00 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
e-mail klantenservice.
Helaas is het uitzendbureau nu dicht ( ? ) maar ik heb een behoorlijke mail gestuurd. Ben echt heel erg teleurgesteld.
Ga ik ook zeker doen.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 13:03 schreef RitseB het volgende:
[..]
Snap ik.
Mijn moeder moet nog wel eens wat mensen aannemen op haar werk, ik had dus bij haar ff nagevraagd of ze ooit 2 sollicitanten bij elkaar zetten. Ze zei dat ze dat nooit deden en dat het zelf erg onbeschoft was. Ik zou dus ff gaan klagen bij het uitzendbureau
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |