Jaaa, dat lijkt me best leuk. En het lijkt me tijd om Amy uit de mottenballen te halen. Gezien het GTST-tempo zal zij onderhand een jaar of 12, 13 zijn?quote:Op woensdag 15 juli 2009 22:12 schreef tulpie123 het volgende:
Ik vind dat we dit jaar een verhaallijn moeten krijgen over Lucas die erachter komt dat er jaren geleden een vergissing is gemaakt met de DNA-testen en dat hij de zoon blijkt van Ludo, lijkt me ook leuk om te zien wat Ludo dan van zijn homozoon vindt, en Ludo als vader is een stuk geloofwaardiger dan Stefano en Lucas die bijna niets in leeftijd schelen, hoogstens een jaar of 12
Of met Nico Stenders, de acteur hiervan is immers echt homo of niet?quote:Op dinsdag 21 juli 2009 20:08 schreef Frey het volgende:
Ben wat stukjes uit seizoen 17 terug aan het kijken, kom ik weer bij die homo Frank Steggerda. Zijn man bleek Nico te heten. Zou hij dan getrouwd zijn met de gascontroleur?
Laatste? Maxime (en dus ook de actrice) laat personages als Barbara, Dorothea, Laura (ja ook Laura, die doet geen reet op dit moment) en andere halfzachte huiswijven toch wel ver achter zich in my opinion. Dat ze zo irritant is in de serie betekend enkel dat ze haar rol goed vertolktquote:Op donderdag 23 juli 2009 12:46 schreef StefanoSanders het volgende:
We moeten trouwens ook wat aan dat gtstcourant doen.
Ik ben als de doods dat de makers die site als maatstaaf gebruiken onder wat er leeft bij de fans.
En aangezien er op die site schijnbaar alleen maar mongolen zitten is dat behoorlijk fucked up.
Beste vrouwelijke rol ging bijvoorbeeld naar Maxime Sanders.
Een rol die hier op een site met verstand waarschijnlijk als laatste zou eindigen.
Eigenlijk moeten wij dat gtst courant zien te hacken want dit kan zo niet langer...
Die situatie heeft misschien een maand geduurd, Ludo had A&A in handen gekregen door Pete Jenssens. Robert stapte op, Jef erna en begonnen De Garage. Ondertussen was Ludo zwaar verlamd en door Stefano die onervaren was, ging A&A binnen no time failliet.quote:Op donderdag 23 juli 2009 15:35 schreef StefanoSanders het volgende:
Daar is iedereen gewoon nog aan het werk.
En Ludo en Stefano die samen de dienst uit maakte bij A&A Heerlijk![]()
Toch zonde, dat was een van de mooiste sets.quote:Op donderdag 23 juli 2009 16:53 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Die situatie heeft misschien een maand geduurd, Ludo had A&A in handen gekregen door Pete Jenssens. Robert stapte op, Jef erna en begonnen De Garage. Ondertussen was Ludo zwaar verlamd en door Stefano die onervaren was, ging A&A binnen no time failliet.
Zeker, dat was toch het hoogtepunt van het zakenleven in Meerdijk, hierna heeft A&A hun oorspronkelijke glans in het middelpunt van het zakencentrum nooit meer terug gekregen en was het een aftands weggestopt clubhuis geworden.quote:Op donderdag 23 juli 2009 17:24 schreef Frey het volgende:
[..]
Toch zonde, dat was een van de mooiste sets.
Zijn nadagen als sterk personage, daarna werd het een tijdje een verknipte gek, om uiteindelijk geen verhaallijn meer te krijgen.quote:En dat kapsel van Robert.
Ja, die is er wel mooier op geworden naarmate ze ouder is geworden.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 00:26 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Ik vond Janine hier trouwens een afgrijselijk irritant personage, ten eerste had ze een mannenkop en bovendien was het toen nog echt een kantoortrutje.
jaren geleden was er ook een geniale scene toen Julian in de Rozenboom verhaal kwam bij Ludo (geen idee meer waar het over ging):quote:Op vrijdag 24 juli 2009 14:49 schreef Frey het volgende:
Ja, veel betere humor toen. Ook van die simpele dingetjes zoals Dian die de saté pakt en dan haar hoofd als Julian hem weer terugpakt.
Klopt, omdat Ludo Jessica die toen Julians vriendin werd een paar dagen gevangen had gehouden in zijn landhuis. Ze werkte voor hem, maar hij wilde haar niet meer laten gaan, ze is ontsnapt en had een kunstwerk vernield. Ludo hield haar toen een schadeclaim boven het hoofd. Toen Julian erachter kwam, ging hij verhaal halen bij Ludo.quote:Op zondag 26 juli 2009 04:42 schreef warezguy05 het volgende:
[..]
jaren geleden was er ook een geniale scene toen Julian in de Rozenboom verhaal kwam bij Ludo (geen idee meer waar het over ging):
Op t moment dat Julian het restaurant binnenliep was Ludo net bezig met een zeeer goede imitatie van een kameel die plots afgekapt werd doordat Julian zn vuist op de neus van Ludo plantte![]()
die zou ik nog eens graag willen terugzien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |