Ja dat is waar, maar breng ze nou vooral niet op ideeënquote:Op maandag 3 augustus 2009 18:00 schreef tulpie123 het volgende:
[..]
In soapland is niets onmogelijk. Kijk maarnaar de babyverwisseling van Arnie ne Dennis
Nogmaals beste vent, denk je dat er nu nog iemand hierom lacht?quote:Op woensdag 5 augustus 2009 23:22 schreef StefanoSanders het volgende:
Maar ik vind het best wel gezellig in New York dames en heren.
dat moet je niet willenquote:Op woensdag 5 augustus 2009 22:25 schreef BeyondTheGreen het volgende:
Hoi
Vroeger keek ik altijd gtst. Na seizoen 18 ben ik ermee gestopt. Is er een plek waar ik seizoen 19 vanaf het begin kan zien?
Nee ik heb geen filmpjes van die tijd, maar ik kan me die verhaallijn nog herrineren als de dag van gisteren, was allemaal in het laatste seizoen van het ouderwetse gtst (seizoen98), daarna ging gtst op de schop, verdwenen decors en dergelijke.quote:Op maandag 10 augustus 2009 22:44 schreef GSMboy het volgende:
I remember...
maar was jij dat Bartolhoven die dat filmpje had, waarin ze omringd was door berenklemmen?
En wie had haar kantoor nou besmeurd met graffiti?
En waarom wou Pete de macht over Bowien hebben?
Dit is slechts iets langer dan een jaar na die Pete Jensens verhaallijn, intussen is het volgende veranderd:quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 11:21 schreef Frey het volgende:
Videoband was niet meer zo heel geweldig, maarja.
nWo4Life: Hier kwam dus dat stukje pianoversie van de Ludo tune vandaan.![]()
Desondanks bleef het een erg boeiende serie. Zeker als je het vergelijkt met de laatste paar seizoenen.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 23:49 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Kortom, het was de eerste stap naar het creeëren van een heel ander gtst
Maar niet als je het vergelijkt met pakweg de 6 eerste seizoenen.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 23:53 schreef Frey het volgende:
[..]
Desondanks bleef het een erg boeiende serie. Zeker als je het vergelijkt met de laatste paar seizoenen.
Frey, dank voor deze post.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 11:21 schreef Frey het volgende:
Videoband was niet meer zo heel geweldig, maarja.
nWo4Life: Hier kwam dus dat stukje pianoversie van de Ludo tune vandaan.![]()
Hoezo ?quote:Op woensdag 12 augustus 2009 15:03 schreef tulpie123 het volgende:
Er zijn ook goede veranderingen gekomen. De familie Huygens is helemaal top.
dat dus.. inderdaadquote:Op woensdag 12 augustus 2009 21:03 schreef StefanoSanders het volgende:
[..]
Hoezo ?
Die Irene heeft potentie maar heeft nog nooit een verhaallijn gehad .
Martijn zet alleen maar koffie. Of voelt zich schuldig over onzinge dingen.
Ronja heb je zelf al aangeven .
En Dex begon cool zakte in was weer cool als agent pooier what ever maar wordt nu waarschijnlijk omgeturnd tot homo.
Ik ben nog maar bij de preview, maar ik lig al krom bij dat lachje van Ludo wanneer Janine Stefano een klap verkooptquote:
Janine die Stefano bitchslaptquote:
Ik las ergens dat Maxime nog zeker een seizoen blijft. Ze had haarzelf verluld in een intervieuw.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 16:44 schreef Dizer het volgende:
Is de rol van Maxime Sanders nu al opgeheven? Of is ze niet dood?
Ik wil weer eigenlijk gaan kijken maar als Nick eruit gaat is dat wel een beetje jammer.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Aukje leukquote:Op woensdag 19 augustus 2009 18:25 schreef StefanoSanders het volgende:
Vraag dan gewoon Aukje![]()
Ooh nee dan zien ook de nieuwe kijkers hoe leuk Charlie eigenlijk was en heb je een probleem als Lieke weer terug komt
Aukje!quote:Op donderdag 20 augustus 2009 11:34 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Aukje leuk![]()
Verschrikkelijk was zij, ben blij dat ze eruit is
Liever helemaal geen Charly meerquote:Op donderdag 20 augustus 2009 12:04 schreef verleiding het volgende:
Duizend keer liever Aukje dan Lieke.
Mooi dat hier wel nog een stukje geschiedenis van GTST wordt gebruikt. Refereren aan Herman Hogendoorn en natuurlijk de orginele namen van de kinderen: Wendela en Frits Hogendoorn. Laatste goede scène met de 'echte' Frits. De rest was veel te onrealistisch helaas.quote:
ja, wat een grafbek had die zeg. ongehoordquote:Op donderdag 20 augustus 2009 12:08 schreef cohen het volgende:
Kennen jullie Wil de Smet nog? Die was zo eng! De vriendin van Helen Helmink.
Ik vond Wil de Smet zo eng dat ik vond dat ze geen plek in GTST verdiende!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |