abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 4 juli 2009 @ 12:51:37 #101
260599 StefanoSanders
Glad en Stijlvol
pi_70639194
Broerke Nick gaat gewoon vrij uit natuurlijk mocht Maxime toch dood zijn.
Ik bedoel ze is zelf maanden geleden begonnen en met welke aanleiding ?
Hij mocht haar niet .. Dat was de enige aanleiding die er was.
Als iedereen die elkaar niet mag zo met elkaar omgaat krijg je een mooie wereld
Stefano Sanders
Glad en stijlvol
  zaterdag 4 juli 2009 @ 13:40:34 #102
163732 nWo4Life
Herman Hogendoorn
pi_70640108
De cliffhanger was inderdaad niet zo overdreven als afgelopen jaren en dat vind ik een goede ontwikkeling. Daarentegen sloeg die scène tussen Ludo en Lies helemaal nergens op en heb ik dat geneuzel tussen Jack en Janine nu wel gezien. Het einde was echt niet spectaculair en zelfs voorspelbaar. Natuurlijk doet Maxime gewoon alsof ze dood is. En Bing... whatever.

De meningen zijn verdeeld, maar ik vind Lucas wel een redelijk personage. In ieder geval weer eens iemand met een geheel eigen identiteit. Een flapuit, niet bang en iemand die graag zijn zin krijgt. Ben eens benieuwd hoe dat gaat aflopen.

Maar het meeste kijk ik uit naar de Ludo vs. Jack verhaallijn. Zoals Mike Tuinstra al aangeeft is dit (seizoen 20) de uitgelezen kans het verleden versus het heden te stellen, met een echte Hogendoorn geschiedenis als de originele schurkenfamilie tegenover de nieuwe schurkenfamilie in de Sanders.

Helaas denk ook ik dat de schrijvers niets zullen doen met Herman Hogendoorn en Frits van Houten en gewoon weer komen opdraven met minderwaardige feitjes die net genoeg zijn om Janine bij Jack weg te halen, in plaats van dat Jack eens een echte slechterik wordt. Maar het kan nog altijd....

[ Bericht 0% gewijzigd door nWo4Life op 05-07-2009 14:33:42 ]
"Ik vind het niet erg als iets niet makkelijk is, ik win meestal, weet je!"
pi_70645391
Ik ben blij dat de cliffhanger niet zo overdreven was.

Jammer dat Nick eruit gaat . Hij is cool. En ik ben heel benieuwd wat Ludo heeft ontdekt over Jack, en dat Jack dan meer zijn dark side laat zien. Het is tegenwoordig zo'n pussy.
pi_70647715
Een heer met stijl
pi_70647973
quote:
Op zaterdag 4 juli 2009 18:39 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Martine Hafkamp gesignaleerd
  zaterdag 4 juli 2009 @ 19:12:00 #106
251975 kissaa
fka: kissa
pi_70648534
quote:
Op zaterdag 4 juli 2009 18:39 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Martine Hafkamp gesignaleerd
  zaterdag 4 juli 2009 @ 20:46:14 #107
28946 mirelia
Neehee ik ben geen vrouw!!
pi_70650695
tvp
Shuffle up and deal!!!
  zaterdag 4 juli 2009 @ 20:47:19 #108
98700 cygnusx
Manisch Positief
pi_70650718
Als ik het nu eens naast wat cliffhangers/finale's leg van andere series, is gtst wel errrrg voorspelbaar.

Grey's anatomy de cliff van dit jaar was wel een shock voor iedereen die het serieus keek denk ik, prison break was een afronding en toch spannend. (verdere series eindigen nog of later, en series als 24 zijn losse verhalen per seizoen).

GTST cliff was niet per se slecht, maar wel erg voorspelbaar. Dit had ik ook kunnen opsommen voordat ik hem had gezien.

Onvoorspelbaar was geweest als:
  • lorena bing bevrijd had van die 2 agenten en probeerde samen te ontsnappen (wellicht iets te ongeloofwaardig, maar toch)
  • lorena zelfmoord ging plegen (polsjes snijden o.i.d.)
  • maxime wat duidelijker en pijnlijker dood was gegaan (je hoorde gewoon dat de enige geluidsbron die in het zwembad de waterdichte handycam was, en toen die weer bovenkwam was er niet zo veel te horen. Bovendien was het nogal onduidelijk en niet echt goed weergegeven. (of zijn er mensen die hierbij wel medeleven voelden of echt meegezogen waren in het verhaal?)
  • Die gascontroleur last-minute zelf de rechtzaal in komt stormen, of door lorena last-minute gespot wordt op straat en ze er achteraan gaat.

Zo zijn er nog veel dingen te verzinnen die net een laatste twist kunnen geven aan het verhaal, dit is te voorspelbaar!
  • Jesus loves you, the rest of us think you`re an idiot.
      zondag 5 juli 2009 @ 03:43:17 #109
    1593 Perico
    Serpent Rouge
    pi_70659065
    Ik heb net pas de laatste 3 afleveringen gekeken. De cliffhanger was wel erg pover en mat, ook met zaken die me maar weinig kunnen boeien. Dan is Bowien die in Scandinavie aan een klif hangt met Ludo wel andere koek.

Verder is Lucinda fantastisch, en is Lucas wel okee. Jack en Janine blijft saai. Misschien heeft Ludo wel uitgevonden dat Jack een neonazi was. Alles kabbelt maar voort, zou best wel eens laatste seizoen kunnen worden dan...
      † In Memoriam † zondag 5 juli 2009 @ 09:26:41 #110
    37843 lady-wrb
    kortaf
    pi_70660518
    jack is in ieder geval verwant aan nazi's via zijn oma (t was toch zijn oma die hij in die put heeft laten vallen? in de tijd dat gtst nog een beetje spannend was)
    pi_70667101
    quote:
    Op zondag 5 juli 2009 09:26 schreef lady-wrb het volgende:
    jack is in ieder geval verwant aan nazi's via zijn oma (t was toch zijn oma die hij in die put heeft laten vallen? in de tijd dat gtst nog een beetje spannend was)
    Toch ben ik van mening dat ze ook die lijn veel beter uit hadden kunnen werken.

Nogmaals die filmpjes die ik laatst gepost had over Marieke (zusje van Janine) die door een stelletje Hell's Angels werd belaagd, dat vond ik echte spanning. En vreemd genoeg kwam het me ook stukken realistischer over dan menigmene 'overweldigende' verhaallijnen van vandaag de dag

Een heer met stijl
      zondag 5 juli 2009 @ 15:24:30 #112
    102973 Liquidist
    Life is live! LAalaalalala
    pi_70668346
    quote:
    Op zaterdag 4 juli 2009 20:47 schreef cygnusx het volgende:
    Als ik het nu eens naast wat cliffhangers/finale's leg van andere series, is gtst wel errrrg voorspelbaar.

Grey's anatomy de cliff van dit jaar was wel een shock voor iedereen die het serieus keek denk ik, prison break was een afronding en toch spannend. (verdere series eindigen nog of later, en series als 24 zijn losse verhalen per seizoen).
    Mwah ik vind niet dat je de cliffhanger van een Nederlandse soap moet vergelijken met die van een Amerikaanse serie. Van een soap komen veel meer afleveringen en is veel minder budget beschikbaar, dan van Amerikaanse series. Voor de rest ben ik het wel met je eens
    Conformists will be cast away by the tide of history
      zondag 5 juli 2009 @ 15:26:11 #113
    102973 Liquidist
    pi_70668372
    quote:
    Op zondag 5 juli 2009 14:38 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:

[..]

Toch ben ik van mening dat ze ook die lijn veel beter uit hadden kunnen werken.

Nogmaals die filmpjes die ik laatst gepost had over Marieke (zusje van Janine) die door een stelletje Hell's Angels werd belaagd, dat vond ik echte spanning. En vreemd genoeg kwam het me ook stukken realistischer over dan menigmene 'overweldigende' verhaallijnen van vandaag de dag
    Mee eens, laatste redelijke verhaallijn was dat met René. En dat met die stalker van Dian was ook wel spannend.. Daarvoor dat met Vadim was wel leuk.. verder? Geen idee

edit: En Janine in het klooster natuurlijk Die Vincenza mag nog wel eens terugkomen, haha. Maar da's alweer langer geleden
      zondag 5 juli 2009 @ 15:29:03 #114
    102973 Liquidist
    pi_70668443
    Waar ze ook nog wat mee kunnen doen is Amy, de dochter van Ludo & Isabella. Iedereen behalve Charlie denkt dat die dood zijn (ontploffing - gebouw , etc). Ze stuurde Charlie toch een videotje dat ze veilig in het buitenland zat? Dat heeft ook nog wel potentie
    pi_70670688
    quote:
    Op zondag 5 juli 2009 15:29 schreef Liquidist het volgende:
    Waar ze ook nog wat mee kunnen doen is Amy, de dochter van Ludo & Isabella. Iedereen behalve Charlie denkt dat die dood zijn (ontploffing - gebouw , etc). Ze stuurde Charlie toch een videotje dat ze veilig in het buitenland zat? Dat heeft ook nog wel potentie
    waarschijnlijk komt die weer opdragen wanneer maxime definitief exit is.
    anders krijg je van ie dubbele verhaallijnen
    pi_70691372
    Zo net terug van 3 weken vakantie, straks maar even de cliff bekijken...
      maandag 6 juli 2009 @ 16:43:10 #117
    62455 Frey
    Ludo Sanders
    pi_70705744
    Hoe slecht GTST ook is op het moment, het is op de eerste maandag van de zomerstop altijd even wennen. Ik heb zo de neiging om straks om 20:00 gewoon weer te gaan zitten kijken. Weg ritme.
    Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
      maandag 6 juli 2009 @ 16:58:05 #118
    158978 Sk00p
    Ayumi Hamasaki
    pi_70706338
    quote:
    Op maandag 6 juli 2009 16:43 schreef Frey het volgende:
    Hoe slecht GTST ook is op het moment, het is op de eerste maandag van de zomerstop altijd even wennen. Ik heb zo de neiging om straks om 20:00 gewoon weer te gaan zitten kijken. Weg ritme.
    En ik meestal RTL gemist..
    Jammer dat het er nu niet is
    Ayumi+Utada+DBSK+Epik High+M-Flo+Super Junior+2PM+2AM+F(X)+Teen Top+BlockB+
    BiG Bang+Beast+MBLAQ+2NE1+KARA+BEG+SNSD+SHINee+Rain+U-KISS=my life!
    pi_70706804
    quote:
    Op maandag 6 juli 2009 16:43 schreef Frey het volgende:
    Je kan die boxen van seizoen 1 en 2 weer eens open slaan
    Een heer met stijl
      maandag 6 juli 2009 @ 17:25:23 #120
    62455 Frey
    Ludo Sanders
    pi_70707300
    quote:
    Op maandag 6 juli 2009 17:10 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:

[..]

Je kan die boxen van seizoen 1 en 2 weer eens open slaan
    Ik ga deze zomer wat leuke stukjes uploaden van wat ik de laatste jaren heb opgenomen.
    Om de 3 dagen iets.
      maandag 6 juli 2009 @ 17:27:43 #121
    163732 nWo4Life
    Herman Hogendoorn
    pi_70707393
    quote:
    Op maandag 6 juli 2009 17:25 schreef Frey het volgende:

[..]

Ik ga deze zomer wat leuke stukjes uploaden van wat ik de laatste jaren heb opgenomen.
    Om de 3 dagen iets.
    Dan heb ik wel iets om naar uit te kijken...
      maandag 6 juli 2009 @ 17:36:00 #122
    62455 Frey
    Ludo Sanders
    pi_70707753

Dit is de eerste. Vond ik wel een geniaal moment.

[ Bericht 41% gewijzigd door Frey op 06-07-2009 18:51:55 ]
    pi_70708361
    quote:
    Op maandag 6 juli 2009 17:25 schreef Frey het volgende:

[..]

Om de 3 dagen iets.
    Strak plan, je neemt al op sinds seizoen 6 en 7 toch? Die stukjes zijn ook zeker weten de moeite waard
    Een heer met stijl
      maandag 6 juli 2009 @ 17:57:19 #124
    62455 Frey
    Ludo Sanders
    pi_70708658
    quote:
    Op maandag 6 juli 2009 17:50 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:

[..]

Strak plan, je neemt al op sinds seizoen 6 en 7 toch? Die stukjes zijn ook zeker weten de moeite waard
    Nee, ik kijk sinds seizoen 6.
    Ik neem pas op sinds eind seizoen 15. Maar ik heb ook nog een handje vol stukjes van daarvoor, waarvan het oudste uit seizoen 8 komt. Dat komt over een tijdje ook nog wel aan bod.
      maandag 6 juli 2009 @ 18:53:40 #125
    163732 nWo4Life
    Herman Hogendoorn
    pi_70710665
    quote:
    Op maandag 6 juli 2009 17:57 schreef Frey het volgende:

[..]

Nee, ik kijk sinds seizoen 6.
    Ik neem pas op sinds eind seizoen 15. Maar ik heb ook nog een handje vol stukjes van daarvoor, waarvan het oudste uit seizoen 8 komt. Dat komt over een tijdje ook nog wel aan bod.
    En daar kijk ik al helemaal naar uit! Hoe langer geleden, hoe beter. Alhoewel ik ook erg graag nog wat terug zou willen zien van de Ludo vs. Martine lijn (het einde van Martine bijv.) en de return van Frits van Houten (ook al was dat einde bagger), omdat ik dat toen grotendeels gemist heb of vergeten ben.
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')