Ja, hallo!quote:Op vrijdag 3 juli 2009 00:20 schreef StefanoSanders het volgende:
Sjors ... Pot ketel ... wie laat Bing er eigenlijk voor opdraaien wie heeft hem verraden ?
Wat een herhaling trouwens... Ze geven het zelfs toe tegenwoordig.
Ze hebben me nodig ...
Maar hoezo heeft Sjors hem dan verraden? Ik zou het nog een beetje snappen als Bing haar de waarheid had verteld en zij het dan had doorgebriefd, maar zij heeft gewoon bewijs vergaard, da's toch geen verraad?quote:Op vrijdag 3 juli 2009 01:07 schreef verleiding het volgende:.
Ook al heeft Sjors hem verraden, moest ze dan haar broer ervoor laten opdraaien terwijl hij onschuldig is?
En Lorena is al deze shit begonnen in the first place.
Nee, persoonlijk beschouw ik het ook niet als verraad. Maar voor de mensen die het wel verraad vinden.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 01:10 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Maar hoezo heeft Sjors hem dan verraden? Ik zou het nog een beetje snappen als Bing haar de waarheid had verteld en zij het dan had doorgebriefd, maar zij heeft gewoon bewijs vergaard, da's toch geen verraad?
'Maarrrrrr Sjorrrrrrs, de uitgeverrrrr wil dat ik de laatste hoofdstukken herrrschrijf, ik heb je hulp nodig. Ik kan het niet zonderrrr jou. Sjorrrrrrrs alsjeblieft...'quote:Op vrijdag 3 juli 2009 13:07 schreef vencodark het volgende:
Wat wou ik zeggen...
Ohja, wat een irritant figuur is Danny. Wat een doordrammer. Rot op met dat klote manuscript van je.![]()
Vanavond de laatste aflevering en dan kap ik er geheel mee. Krijg alleen wat dingen mee omdat mijn ouders nog kijken. Kan moeilijk speciaal boven gaan zitten.
quote:Op vrijdag 3 juli 2009 13:39 schreef alors het volgende:
[..]
Die hele Danny is ook niks geen toevoeging, en nog een rotkop ook.
Dat doosje van een Sjors laat zich nog overhalen ook. Ik had allang gezegd dat het me geen ruk kon schelen en dat ie maar eens op moet zouten met zn dominante gedoe.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 13:39 schreef alors het volgende:
[..]
'Maarrrrrr Sjorrrrrrs, de uitgeverrrrr wil dat ik de laatste hoofdstukken herrrschrijf, ik heb je hulp nodig. Ik kan het niet zonderrrr jou. Sjorrrrrrrs alsjeblieft...'![]()
![]()
Die hele Danny is ook niks geen toevoeging, en nog een rotkop ook.
Kut Danny, nu voegt ie niks meer toe. Behalve Sjors de oren van de kop zaniken.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 13:07 schreef vencodark het volgende:
Wat wou ik zeggen...
Ohja, wat een irritant figuur is Danny. Wat een doordrammer. Rot op met dat klote manuscript van je.![]()
Echt? Vanavond de cliffhangerquote:Op vrijdag 3 juli 2009 14:55 schreef De-GTST-Club het volgende:
Vandaag wordt een erg spannende dag! De cliffhanger is eindelijk te zien!
Mis het niet 20.00 RTL4!
quote:Op vrijdag 3 juli 2009 14:55 schreef De-GTST-Club het volgende:
Vandaag wordt een erg spannende dag! De cliffhanger is eindelijk te zien!
Mis het niet 20.00 RTL4!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |