Blijkbaar wel.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 00:12 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
aantal posts: 12515 (gemiddeld 12 per dag)
Jij hebt er niet meer
Dank u!!! Wel in het home want dat bocht hoef ik nietquote:Op vrijdag 3 juli 2009 00:12 schreef Kali-Mist1 het volgende:
Feli gozer!
Als ik je bij ons clubbie zie haal ik een pilsie voor je ouwe!
[ afbeelding ]
AHA!!! Een concurrent, alleen heb ik er iets minder lang over gedaan...quote:
quote:Op vrijdag 3 juli 2009 00:14 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Dank u!!! Wel in het home want dat bocht hoef ik niet
Zeg. De hypocrisie druipt er vanaf.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 00:16 schreef murp het volgende:
[..]
jij heb het wel makkelijk, jij heb geen leven
10.000 kutposts en daar een stijve van krijgen....quote:Op vrijdag 3 juli 2009 00:15 schreef cerror het volgende:
Newbies. Ze blijven leuk.
Joh, ik leef al 3 dagen naar dit moment toe,,, Wou eigenlijk een topic vullen met hoogtepunten en banwaardige postsquote:Op vrijdag 3 juli 2009 00:19 schreef Snakey het volgende:
[..]
10.000 kutposts en daar een stijve van krijgen....
I mean ----->
Ik mis mijn eigen verjaardagen bijna. Laat staan dat ik bijhoud hoeveel gal ik spui hiero.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 00:19 schreef Snakey het volgende:
[..]
I mean ----->
wat een kutkloonquote:Op vrijdag 3 juli 2009 00:22 schreef kurk_droog het volgende:
met mijn kloon remlof heb ik er meer...
quote:
Dat dus.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 00:19 schreef Snakey het volgende:
[..]
I mean ----->
Dat de TS een kutnewbie is betekend nog niet dat ik een stijve krijg van hoeveel ik gepost heb.quote:
Ik geef juist aan dat jullie beide gelijk hebben.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 00:28 schreef cerror het volgende:
[..]
Dat de TS een kutnewbie is betekend nog niet dat ik een stijve krijg van hoeveel ik gepost heb.
Alsof je de afdelingschef een rukker noemt omdat hij moet lachen om de nieuwe werknemer.
cerror,, hm komt me bekend voor.. Was jij niet die nazi?quote:Op vrijdag 3 juli 2009 00:28 schreef cerror het volgende:
[..]
Dat de TS een kutnewbie is betekend nog niet dat ik een stijve krijg van hoeveel ik gepost heb.
Alsof je de afdelingschef een rukker noemt omdat hij moet lachen om de nieuwe werknemer.
Als je 10.000 posts hebt dan mag je cerror (en zijn muziek) onderhand wel kennen.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 00:32 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
cerror,, hm komt me bekend voor.. Was jij niet die nazi?
Oh. Mkay. Ik was even in relmodus.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 00:30 schreef Ron.Burgundy het volgende:
[..]
Ik geef juist aan dat jullie beide gelijk hebben.
Al heb ik een duitse achternaam: Ja. Nou hup, onder de "douche" jij.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 00:32 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
cerror,, hm komt me bekend voor.. Was jij niet die nazi?
ongecontroleerd projectielquote:Op vrijdag 3 juli 2009 00:34 schreef cerror het volgende:
[..]
Oh. Mkay. Ik was even in relmodus.
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Had dat maar gedaan, dat zou amusement zijn.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 00:20 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Joh, ik leef al 3 dagen naar dit moment toe,,, Wou eigenlijk een topic vullen met hoogtepunten en banwaardige posts
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |