Die aandacht vindt ze duidelijk wel leuk. Daarom vertelt ze er ook in geuren en kleuren over aan TS. Ze fuckt met zijn hoofd. En als ze daar genoeg van heeft hopt ze door naar de volgende.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 17:43 schreef nummer_zoveel het volgende:
Om in een minirokje rond te lopen met slechts een string eronder vind ik wel vreemd. Als je uitgaat, ok. Maar gewoon een dooordeweekse dag, dan doet ze het ook wel een beetje voor de aandacht denk ik.
quote:
wat valt er nog meer te vertellen...quote:
en tijdens het uitgaan dan niet?... wat is dat voor een hypocriete gedachtequote:Op vrijdag 3 juli 2009 17:43 schreef nummer_zoveel het volgende:
Om in een minirokje rond te lopen met slechts een string eronder vind ik wel vreemd. Als je uitgaat, ok. Maar gewoon een dooordeweekse dag, dan doet ze het ook wel een beetje voor de aandacht denk ik.
Een pijama doe je ook alleen bij het slapen aan Re, die draag je toch ook niet op je werk?quote:Op zaterdag 4 juli 2009 12:16 schreef Re het volgende:
[..]
en tijdens het uitgaan dan niet?... wat is dat voor een hypocriete gedachte
dus alleen met het uitgaan mag je dat soort dingen aan
Ja want dan is het hosseltijd. Dan mag je je tieten uit je shirt hangen en je string flink omhoog trekken.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 12:16 schreef Re het volgende:
[..]
en tijdens het uitgaan dan niet?... wat is dat voor een hypocriete gedachte
dus alleen met het uitgaan mag je dat soort dingen aan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPACE AND TIME ARE NO OBSTACLE TO CAT_TANK
Cat_Tank is strong
Hear hear...alsof het een evenement is dat er met je geflirt wordt zeg..oeh, snel thuis vertellen!quote:Op vrijdag 3 juli 2009 01:07 schreef Xennia het volgende:
[..]
Wat is er mis met flirten dan? Zo lang ze maar niet op de avances in gaat en daar zeg je haar in te vertrouwen.
Waarom moet ze eigenlijk zo nodig vertellen dat er met haar geflirt wordt?
Waarschijnlijk ken jij inderdaad niet je eigen USP's. Niet zo onzeker zijn en zeker niet jaloers anders ben je haar kwijt. Onzekere mannen zijn volgens mij alles bahalve populair.quote:Op donderdag 2 juli 2009 23:44 schreef delano.888 het volgende:
Kijk ik ben echt zooooo blij met mn mooie vriendin, maar dr is 1 probleem.
Ze is zooooooooooo mooi, echt zon meid die iedere jongen van mijn leeftijd (18) onderhand wel wil, ze heeft lang blond haar, blauwe ogen, enz enz, je kent het type wel.
Ik ben van mezelf al jaloers aangelegd, dus dat is al kut, maar zeker met haar, omdat ze zo prachtig is. Nou loopt ze met de warmte bijvoorbeeld in rokjes en als ik dan weet dat ze in een rokje naar de stad gaat voel ik me kut, echt flink kut.
Zo hoor ik net bijvoorbeeld dat ze 2 dagen geleden in een wachtkamer zat (tandarts) en dat daar een jongen meerdere keren achterom keek naar haar. En ook toen ze weg ging zei hij iets, maar dat heeft ze "gelukkig" niet verstaan.
Nou ben ik overdreven dat weet ik maar ik voel me daar serieus rottig over van binnen. Ik laat dat niet aan dr merken of in ieder geval niet te veel, maar probeer wel altijd zoveel mogelijk te weten te komen...
Wat kan ik hier aan doen? Ik maak het mezelf echt veel te moeilijk zo maar weet niet wat ik er tegen kan doen!
Ik weet ook dat ik me niet zo goed over mezelf voel, slecht eigenbeeld, en zij dus echt heel erg mooi is, dat zal vast 1 van de oorzaken zijn...
quote:Op donderdag 2 juli 2009 23:55 schreef Smaharba het volgende:
Vertrouw haar gewoon.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |