Dit sla ik even opquote:Op donderdag 2 juli 2009 23:35 schreef timmmmm het volgende:
Als Wilders aan de macht komt, emigreer ik naar België. Daar mogen jullie me aan houden, mijn FOK!vrienden.
Wat je eigenlijk zegt is dat het probleem Wilders wellicht op de zelfde manier wordt opgelost als ten tijde van Fortuijn.quote:Op donderdag 2 juli 2009 23:35 schreef Aalbers het volgende:
Ik zou inderdaad niet weten wat er met Nederland gebeurd als hij ''aan de macht'' komt. Het rare van een groot deel van het Nederlandse volk is dat ze achter iemand aanlopen die iets zegt. Die iets op een andere manier brengt.. Zo liep men eerst achter Fortuijn aan, omdat hij een 'boodschap' had. Fortuijn werd vermoord en ineens kreeg de SP van Jan Marijnissen heel veel stemmen. Het was contra LPF maar men liep er wel achteraan.. En nu idem dito bij Geert Wilders..
Raar landje dat Nederland...
Niet per se.. Ik bedoel vooral dat mensen achter politici aanlopen die sensatie brengen, die iets anders doen dan andere politici.. Ook al zou ik er niet raar van opkijken als Wilders een keer word vermoord. Wat ik niet aanmoedig hoor! Moorden is nooit goed.quote:Op donderdag 2 juli 2009 23:37 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Wat je eigenlijk zegt is dat het probleem Wilders wellicht op de zelfde manier wordt opgelost als ten tijde van Fortuijn.
Want zo'n raar landje zijn we wel.
quote:Op donderdag 2 juli 2009 23:35 schreef timmmmm het volgende:
Als Wilders aan de macht komt, emigreer ik naar België. Daar mogen jullie me aan houden, mijn FOK!vrienden.
VVDquote:Op donderdag 2 juli 2009 23:42 schreef Seam het volgende:
Wilders kan niet aan de macht komen, want ik zie geen enkele partij (op de VVD zeer misschien na) die met hem een coalitie zou willen vormen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.gr gr
Kun je dat misschien beargumenteren, want ik geloof niet dat jij als scholier enig verstand van dergelijke zaken hebt.quote:Op donderdag 2 juli 2009 23:42 schreef julian6 het volgende:
Beter Wilders dan Balkenellende en consorten
Wehe, jij denkt dat je een regering krijgt mét Wilders en zonder Balkenende?quote:Op donderdag 2 juli 2009 23:42 schreef julian6 het volgende:
Beter Wilders dan Balkenellende en consorten
quote:Op donderdag 2 juli 2009 23:44 schreef Quyxz_ het volgende:
Barry Madlener:")
![]()
![]()
:") :;') :
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Beargumenteren me reetquote:Op donderdag 2 juli 2009 23:46 schreef Seam het volgende:
[..]
Kun je dat misschien beargumenteren, want ik geloof niet dat jij als scholier enig verstand van dergelijke zaken hebt.
Goeie argumentatie. Je hebt mij in ieder geval over de streep getrokken. Wilders for president!quote:Op donderdag 2 juli 2009 23:48 schreef julian6 het volgende:
[..]
Beargumenteren me reetVraag dat maandagmorgen na de vakantie nog maar is.
Het is tijd voor een daadkrachtige leider in dit land. Dan zeg ik niet dat Wilders daar de juiste man voor is, maar hij is in ieder geval de aangewezen persoon om de gevestigde orde een harde schop onder hun hol te geven
quote:Op donderdag 2 juli 2009 23:49 schreef Siniti het volgende:
[..]
Goeie argumentatie. Je hebt mij in ieder geval over de streep getrokken. Wilders for president!
Tja, dat zou je denken op het eerste gezicht.quote:Op donderdag 2 juli 2009 23:48 schreef julian6 het volgende:
[..]
Beargumenteren me reetVraag dat maandagmorgen na de vakantie nog maar is.
Het is tijd voor een daadkrachtige leider in dit land. Dan zeg ik niet dat Wilders daar de juiste man voor is, maar hij is in ieder geval de aangewezen persoon om de gevestigde orde in het huidige kabinet een harde schop onder hun hol te geven
Whehehe, net zoals Hitler de gevestigde orde een harde schop onder hun hol gaf.quote:Op donderdag 2 juli 2009 23:48 schreef julian6 het volgende:
Het is tijd voor een daadkrachtige leider in dit land. Dan zeg ik niet dat Wilders daar de juiste man voor is, maar hij is in ieder geval de aangewezen persoon om de gevestigde orde in het huidige kabinet een harde schop onder hun hol te geven
Ik ben dus pro D66. En dat is dus uitgesloten weet ik te zeggen.quote:Op donderdag 2 juli 2009 23:52 schreef Knuck-les het volgende:
Zouden D66 en CDA niet eventueel met wilders een coalitie kunnen vormen? Of wil D66 dat niet?
Ik hoop niet dat Wilders dood is dan, want dan heeft die Islamhater zogenaamd nog "gelijk" ook. Want dan verdenken ze meteen een Moslim terwijl het misschien wel een doodnormale Nederlander isquote:Op donderdag 2 juli 2009 23:59 schreef blckbb het volgende:
Over 2 jaar verkiezingen? over 1,5 jaar is Willie dood denk ik eerder, en van mij mag 't, want ik zie 't niet zitten met ome Willie aan de macht.
quote:Op donderdag 2 juli 2009 23:59 schreef blckbb het volgende:
Over 2 jaar verkiezingen? over 1,5 jaar is Willie dood denk ik eerder, en van mij mag 't, want ik zie 't niet zitten met ome Willie aan de macht.
Van mij mag je het quoten dat ik emigreer als Wilders aan de macht komt. Ik wil nooit met Wilders aan de macht in 1 land wonenquote:Op vrijdag 3 juli 2009 00:01 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Ik ben zo bang dat je gelijk hebt en wat er dan gebeurt wil ik niet eens over nadenken...
Dan begint heel rechts nederland te rellen met allochtoon nederland en dan ga ik emigreren denk ik.
Veel andere zenders lopen er ook achteraan, en daarbij de publieke zenders die hem onnodige extra zendtijd geven (naast terechte zendtijd)quote:Op vrijdag 3 juli 2009 00:03 schreef Blight het volgende:
Ach ja. Wilders. Roepen wat er fout zit zonder echte oplossingen aan te dragen. Helaas is ons SBS6 landje zo stom er in te trappen.
Hoi Volkertquote:Op donderdag 2 juli 2009 23:59 schreef blckbb het volgende:
Dan wordt Filip de Winter premier in Belgiëquote:Op donderdag 2 juli 2009 23:35 schreef timmmmm het volgende:
Een slachtoffer om een volk tegen zichzelf in bescherming te nemen. In mijn gedachten is dit te rechtvaardigen.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 00:07 schreef Roerkoning het volgende:
[..]
Hoi Volkert
Ook ik ben het niet eens met de opvattingen van Wilders en zijn PVV, van mij hoeven ze ook niet in een regering.
Maar wat jij hier doet, is iemand dood wensen omdat zijn mening jou niet aanstaat. Je bent m.i. dan geen haar beter dan Wilders en Volkert samen.
quote:Op vrijdag 3 juli 2009 00:07 schreef Roerkoning het volgende:
[..]
Hoi Volkert
Ook ik ben het niet eens met de opvattingen van Wilders en zijn PVV, van mij hoeven ze ook niet in een regering.
Maar wat jij hier doet, is iemand dood wensen omdat zijn mening jou niet aanstaat. Je bent m.i. dan geen haar beter dan Wilders en Volkert samen.
quote:Op vrijdag 3 juli 2009 00:12 schreef Roerkoning het volgende:
Ahh.. nog een.
En dan komt de volgende persoon waar je het niet mee eens bent. Knal je die dan ook maar af?
Ik wil niet zeggen dat hij dood móet. Ik wil alleen maar zeggen dat ik er niet rouwig om zal zijn als hij plots het leven zal laten.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 00:12 schreef Roerkoning het volgende:
Ahh.. nog een.
En dan komt de volgende persoon waar je het niet mee eens bent. Knal je die dan ook maar af?
Welke Pro-Wilders fan reageert nou? Of zijn die er niet op het Islamgehalte na?quote:Op donderdag 2 juli 2009 23:59 schreef behangplakker het volgende:
Even een serieuze menging in dit topic:
Pro-Wildersstemmers: Wat zijn nou standpunten van Wilders? Even op een rijtje en wat is beter (behalve de Islam, zinloze discussie) aan Wilders dan aan andere partijen?
1. Wilders is nog niet dood.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 00:12 schreef Roerkoning het volgende:
Ahh.. nog een.
Mooie nuancering, waar ik het zelfs mee eens kan zijn..quote:Op vrijdag 3 juli 2009 00:11 schreef blckbb het volgende:
[..]
ik geef 'm geen doodsverwensing, beter gezegd; ik zou liever zijn dat zijn mond gesnoerd wordt en dat hij weg is uit de Nederlandse politiek, dan dat hij dood gaat. Maar uiteindelijk maakt de Islam een groot deel uit van de NL bevolking, wat de kans groot maakte op eventuele moord. Bovendien zouden er volksrellen uitbarsten wanneer dat door een Moslim gedaan word, daar kan je op wachten..![]()
Ik ben absoluut niet anti-wilders, ook niet pro-wilders, sterker nog, in sommige dingen heeft hij gewoon gelijk, maar hij brengt en bedenkt het veeeeels te radicaal..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |