quote:Op donderdag 2 juli 2009 23:34 schreef Jojoortje het volgende:
Oh wacht.. Die zin kun je ook totaal verkeerd opvatten.
Wat is normaal?quote:
quote:Op donderdag 2 juli 2009 23:34 schreef Jojoortje het volgende:
Oh wacht.. Die zin kun je ook totaal verkeerd opvatten.
Ik had wel een aparte zwemmeesterquote:Op donderdag 2 juli 2009 23:35 schreef raaavi het volgende:
[..]
jij hebt niet toevallig een kindertrauma?
Mishandeling van kinderen is erger dan mishandeling van dieren? Ik vind van niet, maargoedquote:Op donderdag 2 juli 2009 23:33 schreef Jojoortje het volgende:
Ouders die het met hun kinderen doen, zijn veel erger
Ik kan mij leukere manieren bedenken om zo'n beest beweging te laten krijgen.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 00:24 schreef IkBenOzan het volgende:
Een Husky is een werkhond. Die beesten hebben veel beweging nodig, daar genieten ze van. Laat die mensen, is goed voor dat beest.
Kindjes kunnen het niet zo lang volhouden en gaan dan schrapen met hun gezicht langs het asfalt.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 00:20 schreef svefn het volgende:
[..]
Mishandeling van kinderen is erger dan mishandeling van dieren? Ik vind van niet, maargoed
Ik ook. Pak een stuk grasveld en ga met het beest een balletje gooienquote:Op vrijdag 3 juli 2009 00:27 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ik kan mij leukere manieren bedenken om zo'n beest beweging te laten krijgen.
Mijn kat haat water dus ik betwijfel of ze het fijn vindt, maar ik ga het morgen eens proberenquote:Op vrijdag 3 juli 2009 01:05 schreef snakelady het volgende:
Die sneeuwhonden moeten gewoon in de sneeuw, daar worden ze happy van.
[ afbeelding ]
Neo-mullen, onze katten vindne het heerlijk als we een vochtige handoek op de badkamer vloer leggen, daar gaan ze dan op liggen.
Deze video gaat helemaal niet over een telefoon.quote:
Wat begrijp je niet aan de toevoeging 'MET DIT WEER' ?quote:Op vrijdag 3 juli 2009 00:24 schreef IkBenOzan het volgende:
Een Husky is een werkhond. Die beesten hebben veel beweging nodig, daar genieten ze van. Laat die mensen, is goed voor dat beest.
doet youtube standaard... Dannys scriptje leest het alleen de eerste keer uit, daarna heb ik de titel pas gewijzigdquote:Op vrijdag 3 juli 2009 04:39 schreef intraxz het volgende:
[..]
Deze video gaat helemaal niet over een telefoon.
Terwijl er wél staat dat hij over een telefoon gaat.
quote:Op vrijdag 3 juli 2009 00:20 schreef svefn het volgende:
[..]
Mishandeling van kinderen is erger dan mishandeling van dieren? Ik vind van niet, maargoed
Wat ben jij een mongoolquote:Op vrijdag 3 juli 2009 00:20 schreef svefn het volgende:
[..]
Inderdaad. En als je vind van niet zeg dan op z´n minst waarom in plaats van minachtend te reagerenquote:Op vrijdag 3 juli 2009 00:20 schreef svefn het volgende:
[..]
Wat? Waarom niet?quote:Op vrijdag 3 juli 2009 00:20 schreef svefn het volgende:
[..]
Ik heb ze zien langskomen tijdens de spoeddiensten hoor, honden die 'even' in de auto hadden gezeten op een warme dag en oververhit waren geraakt. Helaas loopt het vaak niet goed af.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 11:51 schreef Remsjo het volgende:
T is zielig als ze hun hond urenlang in een bloedhete auto opsluiten onder het motto: Mama is even boodschappen doen.
Er zitten een paar zieke zielen bij die dan op het gemakje door het winkelcentrum slenteren en gek vinden dat er een hele menigte om je auto heen staat om te kijken naar de opgesloten hond.
Zulke mensen moeten pas echt dood
het is allebei even ergquote:Op vrijdag 3 juli 2009 15:05 schreef TC03 het volgende:
[..]
Wat? Waarom niet?Een kind het ziekenhuis in slaan is duizend keer erger dan een hond dood schoppen.
De mijne motten geen gewone ordinaire ijsklontjes.quote:
Ik mag toch hopen dat je dat met dit weer dan 's avonds of 's ochtends doet als het niet zo warm is.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 00:12 schreef MUZZ het volgende:
sommige honden hebben het nodig . ik doe het ook met mijn belgishe herder als ik het niet doe is die onuitstuitbaar en om de 2 dagen en hij is rustig . hij heeft het gewoon nodig.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |