Heb zo'n hekel aan het openbaar vervoer altijd dat wachten.quote:Op donderdag 2 juli 2009 21:11 schreef Strolie75 het volgende:
2,5 uur gedaan om thuis te komen.
Kut-NS!![]()
![]()
Middenin de hertentamen periodequote:Op donderdag 2 juli 2009 22:31 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Nee?
Waarom niet dan?
Keulen is wel in de buurt toch?
Leuk dagje uit, zo zie ik het dan.
Ok.quote:Op donderdag 2 juli 2009 22:32 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Middenin de hertentamen periodeVorig jaar was dat ook zo, maar toen kon ik met FOK! mee en kreeg ik perstoegang enzo.
Deel 2 is zoveeeeeeeel beterquote:Op donderdag 2 juli 2009 23:43 schreef gijsje79 het volgende:
Leuk voor een budget game.
http://www.xboxonly.nl/videos/3548/Call_of_Juarez:_Bound_in_Blood_-_Launch_Trailer/
Moet zeggen dat ik deel één wel gaaf vond.
Dikke fles ouzo was dat ookquote:Op donderdag 2 juli 2009 22:56 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Ok.
Ja ik zie het als een dagje/weekend eruit.
Met wat vrienden, gezellig.
Met dezelfde intresses.
Maatje van me las al laatst in een blad dat Leipzig niets werd.
Appart dat weekend vrij gehouden, nu hopen dat hij dat weekend van 20 -08 kan vrij maken.
Dan maar naar Keulen, vond het vorig jaar erg gezellig, was een geslaagde dag.
Donderdags vertrokken en zaterdags weer terug. B zat al op me te wachten die zaterdag, was die avond gezellig met de ouzoDik een uur in z'n golf gezeten zoekend naar muziek van Rammstein, alleen naar house geluisterd.................................Vaag spul die ouzo.
Ah, weten we ook weer hoe die heetquote:
Probeer eens op Fresh Prince & DJ Jazzy Jeff te zoekenquote:Op vrijdag 3 juli 2009 08:06 schreef Bastard het volgende:
Is die plaat van 'Summertime' nou van Will Smith zelf? Kan m niet vinden
Wat zijn nog meer lekkere zomerplaten, ff cd samen stellen.
Dat had ik dus ook.. steeds miste ik de aankondiging of afkondigingquote:Op vrijdag 3 juli 2009 08:08 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ah, weten we ook weer hoe die heetIk ben zoooo slecht in het onthouden van titels van tracks
quote:Op vrijdag 3 juli 2009 08:08 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Probeer eens op Fresh Prince & DJ Jazzy Jeff te zoeken
Sunlounger:quote:Op vrijdag 3 juli 2009 08:06 schreef Bastard het volgende:
Is die plaat van 'Summertime' nou van Will Smith zelf? Kan m niet vinden
Wat zijn nog meer lekkere zomerplaten, ff cd samen stellen.
Klinkt lekker, niemand bied het aanquote:
Alleen Buena Vista Music Club.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 08:16 schreef Bastard het volgende:
En beetje Cubaanse/Spaanse muziek artiesten bekend hier?
Ik kan de cd doorsturen via MSNquote:
Een nummer of 2 hooguit, beetje divers houdenquote:
Kan ik ook doorsturen.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 08:22 schreef Bastard het volgende:
[..]
Een nummer of 2 hooguit, beetje divers houden
Zoek ik 2pac california love.. word ook niet los aangeboden
Hier ook, werken, zuipen, vakantierquote:Op vrijdag 3 juli 2009 08:48 schreef Strolie75 het volgende:
Zo even naar de huisarts om mijn moedervlekken te laten checken, dan naar het werk, afwezigheidsassistent aanzetten, uit eten met collega's en dan VAKANTIE!![]()
![]()
Nog steeds nietquote:Op vrijdag 3 juli 2009 08:35 schreef Notorious_Roy het volgende:
Serieus, waarom komen monteurs van 'tussen 8 en 9' nooit meteen om 8u?
Ik zou ze bellen Gijs.. zijn ze je vast vergeten terwijl jij zit te wachten.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 09:07 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Nog steeds nietZo wordt Roy chagrijnig!
Ik deed het ook liever niet, maar mijn vrouw zit in het onderwijs.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 09:07 schreef Bastard het volgende:
Ik heb sinds mijn schooltijd geen vakantie meer gehad in Juli
Lekker plaatjes Gijs!quote:Op vrijdag 3 juli 2009 09:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Nou, ze zijn er hoor. 'Eerst nog even een boterhammetje eten, en dan gaan we beginnen'Geen wonder dat ze uitlopen
Ik heb al z'n normale cd's (dus niet die 1000 cd's die na z'n dood verschenen zijn) op Makaveli na. Die wil ik ooit nog eens kopen, maar is zo verrekte duurquote:
Wat moet je white boy?quote:
Anderhalf jaar, tja er is veel veranderd wel. Nieuwe sterren enz. Ik kijk het nu 3 jaar non stop, maar ik moet zeggen dat ik 2 maanden geleden een paar keer RAW niet heb gekeken omdat het slecht was. Maar deze week was er een mini draft en nu is Smackdown en RAW leuk, ecw niet meer echt. Ze hebben ook een nieuwe show, Superstars, maar dat is een soort Heat. Voor de rest veel leuke nieuwe sterren, Jack Swagger, Evan Bourne en weet ik veel wie jij allemaal niet weetquote:Op vrijdag 3 juli 2009 07:49 schreef Magneet het volgende:
ej Wessiej is de WWE weer een beetje om aan te zien de laatste tijd? ben er 1 1/2 jaar geleden mee gestopt om te kijken omdat er geen bal aan was.
AHA, ik zie hier al staan, sledgehammer (hhh wint) en politie (autoriteit =belangrijk=jeff hardy) slaat de immigrant (minderheid=niet belangrijk= cm punk) oftewel Hardy wint. Zoveel clue's in de titel, en tevens ook in de header. Jeff Hardy doet 4 vingers omhoog, BASH heeft 4 letters, 1+1=2 en 4=4. Wat we nog meer nodig hebben? Ah CM Punk. Hij doet het voor de 2e keer hoor, money in the bank incashen, en nu zijn de reactie's wat minder positief, vooral als je John Morisson nog een G2S geeft nadat je hebt verloren. CHEAP MATCH PUNK wordt deze beste knaap al genoemd, kan hij dit nog accepteren @ The Bash, gaat hij nu helemaal los of verliest hij de titel aan Hardy? We zien het allemaal, @ THE BASH.quote:v., bashed, bash·ing, bash·es.
v.tr.
To strike with a heavy, crushing blow: The thug bashed the hood of the car with a sledgehammer.
To beat or assault severely: The police arrested the men who bashed an immigrant in the park.
quote:
Dus je vindt het spannend om naar naakte, ingeoliede mannen te kijken die met elkaar worstelen.quote:
Yesquote:Op vrijdag 3 juli 2009 10:49 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Dus je vindt het spannend om naar naakte, ingeoliede mannen te kijken die met elkaar worstelen.
Homo.
Ik word er ook altijd geil vanquote:Op vrijdag 3 juli 2009 10:49 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Dus je vindt het spannend om naar naakte, ingeoliede mannen te kijken die met elkaar worstelen.
Homo.
Ik vind het dan weer leuker als ze elkaar door tafels gooien, maarja dat zijn dan weer de verschillen héquote:
Het is warm Gijs...quote:Op vrijdag 3 juli 2009 11:12 schreef Notorious_Roy het volgende:
Nou, het nieuwe frame zit er in, nu nog de glasplaat en ik heb weer een nieuw raam zonder rotIk vraag me wel af waarom het zo lang moet duren hoor, ze zijn alweer anderhalf uur bezig
quote:Op vrijdag 3 juli 2009 12:39 schreef Strolie75 het volgende:
[ afbeelding ]
http://booru.nanochan.org/post/list/asaekkiga/1![]()
![]()
DSN cache legen.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 14:21 schreef Strolie75 het volgende:
Dat is vaag, alle sites op het werk doen het niet, behalve Fok?!?
Dat mag ik vast niet als simpel usertje.quote:
Nee dan zou FOK ook niet meer werken namelijkquote:Op vrijdag 3 juli 2009 14:28 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Dat mag ik vast niet als simpel usertje.
Werk volgende week nog een paar uurtjes thuis ipv op kantoor. Bedoeling was vandaag de laatste dag, maar het macht nichtsquote:Op vrijdag 3 juli 2009 16:03 schreef Bastard het volgende:
riiight.
dns bedoel jequote:Op vrijdag 3 juli 2009 14:39 schreef Bastard het volgende:
[..]
Nee dan zou FOK ook niet meer werken namelijk
Die staat gewoon in de cache, de DSN ligt er bij jullie uit.
Of bij de provider natuurlijk
http://www.amazon.com/Cub(...)IWNK/ref=pd_sim_m_10quote:Op vrijdag 3 juli 2009 08:16 schreef Bastard het volgende:
quote:Op vrijdag 3 juli 2009 12:05 schreef Bastard het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)e_single_ladies.html
Oh heeerrlijk, tranen in mn ogen van het lachen.. (rewind steeds)![]()
Dit is m voor vandaag, word niet meer beter.
Misschien geen Spaans of Cubaans, maar wel erg relax.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 08:16 schreef Bastard het volgende:
Hoezo verwend.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 20:13 schreef Chocobo het volgende:
Hier krijgt meneer een auto die hij niet wilt
http://www.break.com/inde(...)rthday-surprise.html
Hier is meneer zijn WOW account door zijn ouder stop gezet
http://www.break.com/index/cancelled-wow-account-meltdown.html
Amerikanen
Wat ik apart vind aan dat WoW filmpje is dat hij met kleding aan onder zijn deken gaat springen en daarna ineens in z'n boxer rondspringtquote:Op vrijdag 3 juli 2009 20:13 schreef Chocobo het volgende:
Hier krijgt meneer een auto die hij niet wilt
http://www.break.com/inde(...)rthday-surprise.html
Hier is meneer zijn WOW account door zijn ouder stop gezet
http://www.break.com/index/cancelled-wow-account-meltdown.html
Amerikanen
Ik haat Sims,.... echt verschrikkelijk!quote:Op zaterdag 4 juli 2009 07:16 schreef Strolie75 het volgende:
" The most evil game ever"![]()
![]()
http://www.escapistmagazi(...)ation/800-The-Sims-3
Wacht maar tot je volgend jaar nog een kind moet meenemenquote:Op zaterdag 4 juli 2009 13:29 schreef Strolie75 het volgende:
Jemmig wat neem je veel shit mee als je met de auto op vakantie gaat.
eej, doe is nu met je?quote:Op zaterdag 4 juli 2009 18:49 schreef Quinny het volgende:
[..]
Wacht maar tot je volgend jaar nog een kind moet meenemen
Doe isquote:
Nee, dit is meer een gevalletje Valvequote:Op zondag 5 juli 2009 08:48 schreef Chocobo het volgende:
SonyGeen Half Life 2: Episode 3 als ik dit zo lees!
http://kotaku.com/5307410(...)he-stepchild-version
Als dit het enige bericht zou zijn geloof ik je, maar ik zie helaas steeds meer berichten van devs en bedrijven die moeite hebben met zowel de prijs als het ontwikkelen.quote:Op zondag 5 juli 2009 09:06 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Nee, dit is meer een gevalletje ValveWat een prutsers
RE5quote:Op zondag 5 juli 2009 10:29 schreef Notorious_Roy het volgende:
Nou, net weer een rondje webwinkels gedaan en bijna het volgende gekocht:
Simpsons Movie op Blu Ray, Resident Evil 5, Star Ocean PSP, inkt cartridges en Makaveli 7 Day Theory.
Vet welk spel is dat?quote:Op donderdag 2 juli 2009 23:22 schreef gijsje79 het volgende:
Operation Flashpoint 2: Dragon Rising
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ga eerst voor de trail version.quote:Op zondag 5 juli 2009 20:19 schreef Chocobo het volgende:
Gijsjes,.... wie gaat er allemaal voor Battlefield 1943 aankomende woensdag?
http://www.battlefield1943.com/media
[ afbeelding ]
Ik doe eerst de demo wel, dan zie ik wel verderquote:Op zondag 5 juli 2009 20:19 schreef Chocobo het volgende:
Gijsjes,.... wie gaat er allemaal voor Battlefield 1943 aankomende woensdag?
http://www.battlefield1943.com/media
[ afbeelding ]
Ja man, gister was het vrij benauwd nog. Heb de badkamer een goeie beurt gegeven en ben daarna maar meteen gaan douchen omdat ik zo had lopen zwetenquote:Op maandag 6 juli 2009 10:49 schreef Bastard het volgende:
Ach tis al een stuk koeler vergeleken met gisteren!
Gisteren scheen niet echt de zon dus ging die perkola bouwen in de tuin, stond toch nog goed te zweten moet ik zeggen
Ow ja ik ken het... van die onmogelijke instanties zijn datquote:Op maandag 6 juli 2009 11:04 schreef Notorious_Roy het volgende:
Nou, vierde keer gebeld en het was gelukt. Mannetje heeft mijn probleem aangehoord en nu gaan ze me binnen drie werkdagen terugbellen. Zo irritant dat als zij iets fout doen IK moet gaan zitten bellen en wachten
Maar ja.
Wat slecht, en toch briljantquote:
Zat watertandend te kijken iigquote:Op maandag 6 juli 2009 11:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Wat slecht, en toch briljant![]()
'Add some 'chup' en prrrt, een hele dikke klodder ketchup er overheen![]()
Veel te veel geld. 800 MS points heb ik er voor over. Max.quote:Op maandag 6 juli 2009 11:58 schreef Wessiej het volgende:
Op Steam is nu Trine te koop, 30 euro wel.
Maar wat een gaaf spel zeg.
Ik ga vanavond ook hamburgers eten.quote:Op maandag 6 juli 2009 11:58 schreef Bastard het volgende:
[..]
Zat watertandend te kijken iig
* Bastard gaat ook maken!
quote:Op maandag 6 juli 2009 11:58 schreef Wessiej het volgende:
Op Steam is nu Trine te koop, 30 euro wel.
Maar wat een gaaf spel zeg.
Met een rose in de hand.quote:Op maandag 6 juli 2009 09:17 schreef Bastard het volgende:
Strol zit met zn kont op het strand natuurlijk.
quote:
quote:Op maandag 6 juli 2009 23:03 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]Ik kan de voorgaande smilie niet maken... Ik mis dat gekke tekentje
I know, maar ik kon het echt niet vinden om m'n telefoon.quote:
Koop dan ook een gewoon toetsenbordquote:Op maandag 6 juli 2009 23:42 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
I know, maar ik kon het echt niet vinden om m'n telefoon.
Ziet er echt praat uit hoor!quote:Op dinsdag 7 juli 2009 08:11 schreef gijsje79 het volgende:
[ afbeelding ]
http://www.xboxonly.nl/videos/3563/Operation_Flashpoint_2:_Dragon_Rising_-_Fear_and_Anticipation_Trailer/
Andere tijdzone misschien?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 08:22 schreef Bastard het volgende:
[..]
Wat ben je vroeg op in je vakantie, in je bed geplast?
Oh ik al voor ik het las, maar ik ben bevooroordeeld.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 09:03 schreef Chocobo het volgende:
Ik wist niet dat die taxi chauffeur die Rob dood sloeg Marokkaans was,....
http://www.telegraaf.nl/b(...)e_vent___.html?p=3,1
Ja............. ik koop hem niet.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 08:41 schreef Bastard het volgende:
http://www.gametrailers.com/video/psn-beta-battlefield-1943/51777
Tsja..
Ja dat heb ik ook, Bad Company ziet er vlgs mij nog beter uit ook.. meer maps, meer mogelijkheden qua wapens, trophys etc, en dat allemaal met precies dezelfde gameplay.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 12:36 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Ja............. ik koop hem niet.
Vind Bad Company dan wel leuker, ga wel voor de trail.
1200M$ besteed ik liever ergens anders aan.
Ja ook leuker met moderne wapens en voertuigen.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 12:54 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja dat heb ik ook, Bad Company ziet er vlgs mij nog beter uit ook.. meer maps, meer mogelijkheden qua wapens, trophys etc, en dat allemaal met precies dezelfde gameplay.
Dat is ook waar, nu hebben we lekker M16'squote:Op dinsdag 7 juli 2009 13:01 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Ja ook leuker met moderne wapens en voertuigen.
Ben een beetje zat van die WO2 shooters word zo uitgemolken.
Meteen dat grijpen naar zijn reetquote:Op dinsdag 7 juli 2009 14:09 schreef Bastard het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)bank_met_airbag.html
Jeuzus wat een klap dan!
Gijs, het is hier nu 32 graden. 's Ochtends vroeg ga ik brood halen en even zwemmen voor het ontbijt. 's Middags is het siesta of even met FFVII op bed.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 08:22 schreef Bastard het volgende:
[..]
Wat ben je vroeg op in je vakantie, in je bed geplast?
Round 2quote:Op dinsdag 7 juli 2009 14:39 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Gijs, het is hier nu 32 graden. 's Ochtends vroeg ga ik brood halen en even zwemmen voor het ontbijt. 's Middags is het siesta of even met FFVII op bed.
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 14:39 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Gijs, het is hier nu 32 graden. 's Ochtends vroeg ga ik brood halen en even zwemmen voor het ontbijt. 's Middags is het siesta of even met FFVII op bed.
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 14:39 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik vroeg laatst aan een collega of ze dat mailtje al gepost hadquote:Op dinsdag 7 juli 2009 15:30 schreef Bastard het volgende:
Las net een mailtje terug aan een klant wat ik had getikt:
"... daarna naar beneden strollen, en lezen.. "
Als ik het Xbox topic zo zie en het FB topic vraag ik mij hoe jullie dat handelenquote:
Valt we mee hoor. Het is 1 centraal topic, en een drietal users.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 18:42 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Als ik het Xbox topic zo zie en het FB topic vraag ik mij hoe jullie dat handelen
Maarrrrrr, morgen Battlefield ÉN The Secret of Monkey Island
2400 punten in 1 keer weg.
`Daarom begin ik er ook niet meer aan, ik zou een dictator worden en het nog geen week uithoudenquote:
Maak er een enkeltje van!quote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:43 schreef Magneet het volgende:
toch maar eens gaan kijken wat je tegenwoordig allemaal moet en mag als je gaat vliegen
* Magneet gaat volgende week voor de baas 3 daagjes naar Polen.
quote:
Ik ga wel naar Katowice wat toen Krakau wasquote:Op woensdag 8 juli 2009 00:38 schreef Notorious_Roy het volgende:
Vroeger gingen er nog wel eens rechtstreekse treinen naar Polen...
Goedkope vrouwen, drank en sigaretten.quote:Op woensdag 8 juli 2009 06:47 schreef Magneet het volgende:
[..]
[..]
Ik ga wel naar Katowice wat toen Krakau wasZal alleen weinig tijd hebben om iets te gaan bekijken ben ik bang
Oh dat zet ik wel eens aan op uitzending gemist, vinden die meiden leukquote:Op woensdag 8 juli 2009 07:58 schreef gijsje79 het volgende:
http://www.dvhn.nl/nieuws(...)feest_op_Grote_Markt
Vandaag misschien ff kijken.
quote:Op woensdag 8 juli 2009 13:30 schreef Chocobo het volgende:
Ik post wel door hoor
Wanneer begint de Tour nou weer mensen of heb ik dat alweer gemist
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Tour is alweer bezig.quote:Op woensdag 8 juli 2009 13:30 schreef Chocobo het volgende:
Ik post wel door hoor
Wanneer begint de Tour nou weer mensen of heb ik dat alweer gemist
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat gezeik was er met Burnout op de Xbox ook al, EAquote:Op donderdag 9 juli 2009 07:59 schreef Bastard het volgende:
Gisteren toch maar even die demo gedowned 1943, eindelijk binnen..
Kan ik eerst niet inloggen op de EA servers: Faal
Toen lukte het wel, kon hij geen spellen vinden: Faal
Toen vond hij een game, wilde ik joinen, bleek die weer weg te zijn: Faal
Ik heb nog koppig zeker 20x geprobeerd in te loggen in een game wat niet is gelukt: 20x Faal
1943: FAIL
Ja, mooi hequote:Op donderdag 9 juli 2009 08:23 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dat gezeik was er met Burnout op de Xbox ook al, EA
Je bent goed bezig trouwens vandaag!
Ow god, hebben ze weer hun eigen servers?quote:Op donderdag 9 juli 2009 07:59 schreef Bastard het volgende:
Ik heb nog koppig zeker 20x geprobeerd in te loggen in een game wat niet is gelukt: 20x Faal
Ja altijd he.quote:Op donderdag 9 juli 2009 10:11 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ow god, hebben ze weer hun eigen servers?![]()
![]()
quote:Op donderdag 9 juli 2009 10:24 schreef Strolie75 het volgende:
Eens kijken of het nog steeds kut is als ik van vakantie terugkom.
Ik was al aan het kijken of ik een dikke spelfout had gemaakt.quote:
Flesje rose alweer op zeker ?quote:Op donderdag 9 juli 2009 13:36 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik was al aan het kijken of ik een dikke spelfout had gemaakt.
Doe nou niet zo bijdehand of moet ik ff bij je komen!quote:Op donderdag 9 juli 2009 14:16 schreef kepler het volgende:
ja dat ene spel!
Waar ben je vandaag dan, Zweden?quote:Op donderdag 9 juli 2009 14:28 schreef kepler het volgende:
Ik zal op je wachten bij de brug naar het plein! 11 uur vanavond, geeft je 30 minuten!!!111
Hier net zo, moet zeker betalen als ik het wil spelen.quote:Op donderdag 9 juli 2009 07:59 schreef Bastard het volgende:
Heart of Darkness? PSOne?quote:Op donderdag 9 juli 2009 13:53 schreef Bastard het volgende:
[ afbeelding ]
Dammit.. hoe heette dat spel nou op de PSone.. of was het al op de XBOX.. je keek niet van bovenaf zoals nu, maar die beesten met poten kwamen er wel in voor.
Keek je alshetware tegenaan zoals met mario, 2 verdiepingen ofzo waar dan die monsters liepen, en die kon je dan lokken met een geur zodat ze in een val liepen, of je kon met goede timing doorlopen..
Puntje van mn tong..
quote:Op donderdag 9 juli 2009 15:54 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Hier net zo, moet zeker betalen als ik het wil spelen.
Shrek?quote:Op donderdag 9 juli 2009 16:25 schreef Bastard het volgende:
[..]
Neen.. dammit.. iets met groene mannetjes... geloof ik
Alien Trilogyquote:Op donderdag 9 juli 2009 16:25 schreef Bastard het volgende:
[..]
Neen.. dammit.. iets met groene mannetjes... geloof ik
Verdomme.. ik ga morgenmiddag zoeken!quote:Op donderdag 9 juli 2009 17:28 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Alien Trilogy
Anders succes met zoeken.
http://www.psxa2z.com/L0A_0.html
Haha, je hebt last hehquote:Op donderdag 9 juli 2009 17:59 schreef Bastard het volgende:
[..]
Verdomme.. ik ga morgenmiddag zoeken!
Is dat niet ongeveer hetzelfde als wat op Eurogamer stond? Ik vond het er erg simpel uitzien; een God of War voor pubers die van metalmuziek houden!quote:Op donderdag 9 juli 2009 17:29 schreef Strolie75 het volgende:
Developer walkthrough van Brutal Legend door Tim Shafer himself![]()
![]()
http://www.giantbomb.com/quick-look-brutal-legend/17-979/
Denk dat je Oddworld - Abe's Oddysee bedoeld,... meesterlijkquote:Op donderdag 9 juli 2009 17:59 schreef Bastard het volgende:
[..]
Verdomme.. ik ga morgenmiddag zoeken!
OH GIJSquote:Op donderdag 9 juli 2009 23:02 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Denk dat je Oddworld - Abe's Oddysee bedoeld,... meesterlijk
[ afbeelding ]
Scheten laten,... die grappige geluidjes,... aliens lokken,... en zelf geen klap of stoot uitdelen he. Het had iets weg van flashback vond ik altijd! Dat rennen wat je soms ook moest doen,... over diverse schermen. Hier,... level 1 als nostalgie,.... een tubequote:Op vrijdag 10 juli 2009 06:32 schreef Bastard het volgende:
[..]
OH GIJS![]()
Dat is m inderdaad!!
Abe![]()
![]()
Veel gespeeld, kom gewoon niet op de naam
Waar zijn dat soort games heen gegaan eigenlijkquote:Op vrijdag 10 juli 2009 07:25 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Scheten laten,... die grappige geluidjes,... aliens lokken,... en zelf geen klap of stoot uitdelen he. Het had iets weg van flashback vond ik altijd! Dat rennen wat je soms ook moest doen,... over diverse schermen. Hier,... level 1 als nostalgie,.... een tube
Nee geen ideequote:Op vrijdag 10 juli 2009 07:32 schreef Chocobo het volgende:
Maar OK,... nu ik weer,... ik zit hier nog steeds mee. De muziek,.............. HELP![]()
http://www.dumpert.nl/med(...)stig_schumacher.html
Toch Road to Perdition? Ik kan dit nummer op de OST niet vinden namelijk
Is hij ook in het Nederlands te verkrijgen Gijs?quote:Op donderdag 9 juli 2009 17:16 schreef Strolie75 het volgende:
Goed boek gelezen net. Over een Britse sniper-eenheid in Zuid-Irak. Er is daar in 2004 toch flink gevochten hoor. Indrukwekkend relaas! Op enig moment gaan de remmen los en lees je hoe effectief een moderne westerse oorlogsmachine kan zijn. Hoog CoD:MW gehaald.
[ afbeelding ]
http://www.amazon.co.uk/S(...)Battle/dp/0718149947
Volgens mij niet, maar hij leest wel lekker weg hoor.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 08:09 schreef Bastard het volgende:
[..]
Is hij ook in het Nederlands te verkrijgen Gijs?
Het is open world en er zitten ook RTS elementen in.quote:Op donderdag 9 juli 2009 22:21 schreef Notorious_Roy het volgende:
Is dat niet ongeveer hetzelfde als wat op Eurogamer stond? Ik vond het er erg simpel uitzien; een God of War voor pubers die van metalmuziek houden!
Nee dan ben ik ook meer geintreseerd in die ... ja wat is de titel eigenlijk, die op Abe lijkt.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 08:20 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Het is open world en er zitten ook RTS elementen in.
Ja dat weet ik wel, even een blz inkomen en dan heb je het eigenlijk niet eens meer zo door.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 08:20 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Volgens mij niet, maar hij leest wel lekker weg hoor.
En al die Engelse uitdrukkingen zijn wel leuk.
Dat is het Engelse boek, you cheeky bastard.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 08:23 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
http://www.bol.com/nl/p/b(...)005711350/index.html
Nooit gespeeld.quote:Op donderdag 9 juli 2009 23:02 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Denk dat je Oddworld - Abe's Oddysee bedoeld,... meesterlijk
[ afbeelding ]
Stel verzuurde zeikerds!quote:Op vrijdag 10 juli 2009 08:22 schreef Bastard het volgende:
Nee dan ben ik ook meer geintreseerd in die ... ja wat is de titel eigenlijk, die op Abe lijkt.
Psone.. als je een emulator hebt zeker proberen, ik vond het 1 van de highlights van dat systeem!. Deel 2 was ook leuk trouwens.. verhaal is grappig, Abe is te grappig met zn scheten en gezang.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 08:25 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Nooit gespeeld.Maar nu je zegt dat hij op Flashback lijkt ben ik opeens geinteresseerd. Op welke console is deze verschenen?
Eens kijken of hij in de PSN store staat.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 08:28 schreef Bastard het volgende:
[..]
Psone.. als je een emulator hebt zeker proberen, ik vond het 1 van de highlights van dat systeem!. Deel 2 was ook leuk trouwens.. verhaal is grappig, Abe is te grappig met zn scheten en gezang.
Zodra de winkels open zijn danquote:Op vrijdag 10 juli 2009 08:54 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Eens kijken of hij in de PSN store staat.
De online store Gijs.quote:
zo krijgt vatos locos een heel andere wending!quote:Op vrijdag 10 juli 2009 09:04 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
De online store Gijs.
[ afbeelding ]
engels is altijd beterquote:Op vrijdag 10 juli 2009 08:24 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Dat is het Engelse boek, you cheeky bastard.
Haha, wtf, ik zag het pas na twee tellen ofzo. Verbaasde me eerst over het stel in het middenquote:Op vrijdag 10 juli 2009 09:04 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
De online store Gijs.
[ afbeelding ]
Sloeber.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 12:22 schreef Notorious_Roy het volgende:
Gijsjes! Wat voor mobiel contract hebben jullie en hoeveel betalen jullie daarvoor? Ik mag binnen 2 maanden verlengen/overstappen en wil er voor zo min mogelijk geld een DSi of Wii bij![]()
![]()
(Vraag geldt niet voor Strolie aangezien ik geen interesse heb in een iPhone)
N96 Abbo KPN 45,-quote:Op vrijdag 10 juli 2009 12:22 schreef Notorious_Roy het volgende:
Gijsjes! Wat voor mobiel contract hebben jullie en hoeveel betalen jullie daarvoor? Ik mag binnen 2 maanden verlengen/overstappen en wil er voor zo min mogelijk geld een DSi of Wii bij![]()
![]()
Mooi, ik heb die flauwekul ook niet nodig.. regen was cool geweest maar als het betekent dat je er andere dingen voor moet inleveren, laat maar zitten.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 12:50 schreef gijsje79 het volgende:
Afgelopen E3 werd de nieuwe Forza dan eindelijk aangekondigd tijdens de persconferentie van Microsoft. De game zal ondermeer een cockpit view en maar liefst 400 auto's bevatten. Helaas is vandaag bekendgemaakt dat Forza 3 ook een aantal features zal moeten missen, waaronder weerseffecten, nachtraces en rally's.
De racegame van ontwikkelaar Turn 10 maakte duidelijk dat Forza 3 vooralsnog geen weerseffecten, nachtraces en rally zal bevatten. Wel zal de game heel veel auto's bevatten die realistisch zijn nagemaakt.
Quote:
"Any car is up for grabs. Just because we haven't announced/shown it doesn't mean it won't make it into the game. We're just trickling out info."
Forza MotorSport 3 zal deze oktober exclusief verschijnen voor de Xbox 360.
Ja dat Rally pakte ook niet goed uit in GT3.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 12:53 schreef Bastard het volgende:
[..]
Mooi, ik heb die flauwekul ook niet nodig.. regen was cool geweest maar als het betekent dat je er andere dingen voor moet inleveren, laat maar zitten.
Forza 2 is al perfect, mis het niet
Nee.. en als je rally wilt moet je CMR gaan spelen.. anders is het zonde van de ruimte op de discs.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 13:04 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Ja dat Rally pakte ook niet goed uit in GT3.
quote:Op vrijdag 10 juli 2009 12:22 schreef Notorious_Roy het volgende:
quote:
5 hele minuten?quote:Op vrijdag 10 juli 2009 22:01 schreef Notorious_Roy het volgende:
Zo, mijn tweede week hardlopen zit er al weer op! Zes lessen gedaan waarbij ik vandaag 3 sessies van 3 minuten lopen had! Het verbaast me, maar die gingen beter dan de sessie van 2 minuten in de eerste lesIk mag van Evy fier op mezelf zijn!
Volgende week komen er sessies van 4 en 5 minuten!
Achter elkaar ja!quote:
Kennelijkquote:
aaahquote:Op zaterdag 11 juli 2009 12:29 schreef Bastard het volgende:
[..]
Kennelijk
Afgelopen nacht is de zoon van Pas en San geboren, derde op een rij. Sepp heet ie en hij is klein zoals alle babys
Ik wil foto's zien!!quote:Op zaterdag 11 juli 2009 12:37 schreef Magneet het volgende:
[..]
aaahFeli aan de hele familie maar idd specs wil ik horen en al helemaal of alles goed is/gaat
Ja dat snap ikquote:Op zaterdag 11 juli 2009 15:21 schreef Chocobo het volgende:
Iedereen hoort daarbij, maar ik heb niet iedereens email. Tevens was ik TE mol vanmorgen! Onwijs bedankt iedereen!!![]()
Sephirothquote:
Klinkt goedquote:Op zaterdag 11 juli 2009 21:31 schreef Chocobo het volgende:
Lara gaat survival horror doen? Heeft Square-Enix positieve invloed op de overname van Eidos?
[ afbeelding ]
http://kotaku.com/5312553(...)t-art-details-leaked
A site claiming to have a mole inside Eidos has published pictures purportedly of concept art and other collateral for a Tomb Raider reboot sequel, which figures to be both open-world and survival horror.
Ben benieuwd.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 21:31 schreef Chocobo het volgende:
Lara gaat survival horror doen? Heeft Square-Enix positieve invloed op de overname van Eidos?
[ afbeelding ]
http://kotaku.com/5312553(...)t-art-details-leaked
A site claiming to have a mole inside Eidos has published pictures purportedly of concept art and other collateral for a Tomb Raider reboot sequel, which figures to be both open-world and survival horror.
Comic eerst gelezen?quote:Op zondag 12 juli 2009 09:24 schreef Chocobo het volgende:
Ik probeerde Watchmen te kijken,..... vreselijke teleurstelling! Scoort goed, maar het is niet mijn film!
Nee,... heb de comic niet! Ik heb RC1 en 2 ook,... geen idee of het wat is. Denk overigens dat City of Life and Death ook erg goed is.quote:Op zondag 12 juli 2009 09:26 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Comic eerst gelezen?
Ik heb Red Cliff 1 en Red Cliff 2 gedownload. Ik ben benieuwd.
Verrschrikkelijk, is het een humor film of een actiefilm? Beide komen niet uit de verf.. ben hond gaan uitlaten en gaan slapen, tele2 gehuurd voor 2 euro dus geen man over boord.quote:Op zondag 12 juli 2009 10:03 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Die heb ik ook.
Wel een saaie film he.
Ok, ja las het al in het BF topic van die granaten van tanks en vliegtuigen, ze moeten je echt raken als je iemand dood wilt hebben.quote:Op zondag 12 juli 2009 10:26 schreef Bastard het volgende:
[..]
Verrschrikkelijk, is het een humor film of een actiefilm? Beide komen niet uit de verf.. ben hond gaan uitlaten en gaan slapen, tele2 gehuurd voor 2 euro dus geen man over boord.
1943 vanmorgen gespeeld.. nou controls zijn een grote herkenning natuurlijk met BC, maar de tankgranaten komen niet hard aan, vliegtuigen zijn kut te vliegen en ja maar 3 klasses waar je het mee moet doen, geen wapenkeuze verder.
Vind het zelfs voor een arcadespel nog duur eerlijk gezegd, het is duidelijk dat we tegenwoordig meer verwachten van games.
Gijs, dat Tele2 films huren, hoe werkt dat precies. Welk TV abonnement heb je? Zit daar internet bij?quote:Op zondag 12 juli 2009 10:26 schreef Bastard het volgende:
[..]
Verrschrikkelijk, is het een humor film of een actiefilm? Beide komen niet uit de verf.. ben hond gaan uitlaten en gaan slapen, tele2 gehuurd voor 2 euro dus geen man over boord.
1943 vanmorgen gespeeld.. nou controls zijn een grote herkenning natuurlijk met BC, maar de tankgranaten komen niet hard aan, vliegtuigen zijn kut te vliegen en ja maar 3 klasses waar je het mee moet doen, geen wapenkeuze verder.
Vind het zelfs voor een arcadespel nog duur eerlijk gezegd, het is duidelijk dat we tegenwoordig meer verwachten van games.
Ik heb internet, telefoon en tv ineen.. gold abbo.quote:Op zondag 12 juli 2009 10:48 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Gijs, dat Tele2 films huren, hoe werkt dat precies. Welk TV abonnement heb je? Zit daar internet bij?
Aanrader.quote:Op zondag 12 juli 2009 11:39 schreef Magneet het volgende:
is hetw at Bad Company? Zoek wel weer een ok shooter zonder fucking aliens. Zag dat hij maar 19 euro is op amazon
Ik ook over een half uurtjequote:
Ik heb de Aziatische versie besteld, geen zin om tot oktober te wachten.quote:
Ja die spreekt mij ook erg aan!quote:Op zondag 12 juli 2009 12:41 schreef Strolie75 het volgende:
Ik wacht op Operation Flashpoint. Dat wordt mijn volgende militaire shooter.
Flashpoint en Modern Warfare 2.quote:Op zondag 12 juli 2009 12:41 schreef Strolie75 het volgende:
Ik wacht op Operation Flashpoint. Dat wordt mijn volgende militaire shooter.
quote:Op zondag 12 juli 2009 17:55 schreef Strolie75 het volgende:
gay
quote:Op zondag 12 juli 2009 18:01 schreef Wessiej het volgende:
[..]
In 1 minuut 26 bewijst het zijn awesomeheid strolie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |