doet dat er wat toe voor het feit of het is toegestaan of niet? Niet echt...quote:Op donderdag 2 juli 2009 22:03 schreef F04 het volgende:
Ik denk niet dat een schoorsteen een zware airco kan dragen... Heb je er last van?
Nou, we zijn niet meer on speaking terms, sinds een jaartje of 2, dus dat zal niet gaan. Ik ga morgen de woningbouw wel even doorgeven wat er aan de hand is. Als mijn spullen weer nat worden, kan hij in ieder geval een leuke claim tegemoet zien.quote:Op donderdag 2 juli 2009 22:14 schreef Snakey het volgende:
Als hij een probleem veroorzaakt met zijn actie lijkt het me dat hij daar verantwoordelijk voor is. Dat zou ik hem NU vertellen en niet na de eerst volgende hoosbui.
Speaking terms of niet, ik zou hem daar toch even voor waarschuwen. Gewoon een vriendelijke waarschuwing bedoel ik dan. Als je al eerder problemen hebt gehad et de schoorsteen en hij gaat er nu veranderingen aan aanbrengen dan is het toch niet zo raar dat jij er iets van zegt?quote:Op donderdag 2 juli 2009 22:16 schreef Kaar68 het volgende:
[..]
Nou, we zijn niet meer on speaking terms, sinds een jaartje of 2, dus dat zal niet gaan. Ik ga morgen de woningbouw wel even doorgeven wat er aan de hand is. Als mijn spullen weer nat worden, kan hij in ieder geval een leuke claim tegemoet zien.
Ok verkocht.quote:Op donderdag 2 juli 2009 22:25 schreef Ex-Lekkerlander het volgende:
Als ik jou was zou ik die airco er 's nachts afhalen en voor een schijntje aan mij verkopen
Ik durf niet over dat dak te klimmen, anders zou ik het doen!quote:Op donderdag 2 juli 2009 22:25 schreef Ex-Lekkerlander het volgende:
Als ik jou was zou ik die airco er 's nachts afhalen en voor een schijntje aan mij verkopen
Tong80 wil wel even het dak op klimmen (maar ik koop het dan van hem)quote:Op donderdag 2 juli 2009 22:32 schreef Kaar68 het volgende:
[..]
Ik durf niet over dat dak te klimmen, anders zou ik het doen!
Is een plat dak.quote:Op donderdag 2 juli 2009 22:43 schreef Ex-Lekkerlander het volgende:
[..]
Tong80 wil wel even het dak op klimmen (maar ik koop het dan van hem)
Ik weet niet waar die buizen heenlopen, moet ik eens gaan bekijken als ze niet thuis zijn. Ik ga in ieder geval wél in de gaten houden, of zijn warme lucht niet richting ons geblazen wordt, en of dat ding niet te veel herrie maakt. We slapen namelijk zelf ook op zolder (het was er net 28 graden!).quote:Op donderdag 2 juli 2009 23:16 schreef sanger het volgende:
Je zou ook eens kunnen kijken of buurman niet een vergunning had moeten aanvragen voor het plaatsen van de airco. Volgens mij is dat in de meeste gemeenten namelijk verplicht![]()
ik kan me ook niet voorstellen dat er een vergunning wordt afgegeven voor het monteren van een airco aan een schoorsteen. Laat me raden, de buizen laat hij zeker door de schoorsteen lopen?
dat kan ook... en de buiten-unit dan per ongeluk expres zo hangen dat 'ie redelijk dichtbij hun slaapkamerraam hangt en ook die richting op blaast...quote:Op vrijdag 3 juli 2009 00:16 schreef F04 het volgende:
Lijkt me niet lekker slapen dan als dat ding boven je constant herrie zit te maken. Waarom neem je ook geen split unit als je op zolder slaapt?
dat moet je idd. zeker doen!quote:Op vrijdag 3 juli 2009 00:44 schreef Kaar68 het volgende:
Ik ga morgen dus meteen de woningbouw bellen, het lijkt me voor hen ook van belang dat de gezamelijke schoorsteen (waar zij dus voor de helft eigenaar van zijn) hiervoor gebruikt wordt.
je moet eens Googlen op die tips die ik in mijn voorvorige (:)) reactie gaf, daar is nl. info te vinden over bijv. het verschil over een voorgevel of zijgevel, ivm het in het zicht hangen e.d. en aan een schoorsteen hangt zo'n ding natuurlijk helemaal in het zicht...quote:Bovendien is het geen gezicht, en daardoor misschien waardevermindering van hun pand?
dat vraag ik me inmiddels ook af... TS heeft al tijdje niet meer gereageerd.quote:Op zondag 5 juli 2009 10:17 schreef TommyGun het volgende:
En, nog gebeld?
misschien is het ook wel een goed idee om alvast opnames te maken van het geluid dat die airco maakt, dit i.v.m. evt. verder te ondernemen stappenquote:Op zondag 5 juli 2009 20:42 schreef Kaar68 het volgende:
Jawel, vrijdag gebeld maar nog niets terug gehoord, dus nog geen nieuws verder.
Meneer van de woningbouw zou mij in ieder geval buiten schot laten, dus dat is wel een fijn idee. Hij zou de mensen gaan bellen, en zeggen dat hij het zelf geconstateerd heeft. Volgens hem was het zeker niet toegestaan, daar de schoorsteen gemeenschappelijk is.
Morgen ook maar de gemeente bellen, om te vragen wat hun beleid hierin is.
Ik hou jullie op de hoogte. Inmiddels is het "ding" aangesloten en produceert een irritant bromgeluid, alsof er een nest bijen in de muur zit. Ben benieuwd hoe dat klinkt als we in bed liggen vannacht.
De aansluitingen verdwijnen via de schoorsteen het huis in, voor zover ik kan zien.
Ben ook benieuwd, ja. Update?quote:Op zaterdag 11 juli 2009 11:46 schreef Nizno het volgende:
morgen was het 8 juli... dat is nu 3 276 dagen geleden... tell us
Het zou vervolgd worden. TS zomaar met de noorderzon vertrokken?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:54 schreef Kaar68 het volgende:
Wordt vervolgd
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |