Wat een prachtige foto's!!! Die eerste en 2e foto vind ik helemaal top!quote:Op vrijdag 3 juli 2009 12:15 schreef Puckzzz het volgende:
Nou dan gooi ik er ook maar ff wat archief tegenaan![]()
Deze reeks bijvoorbeeld:
[Showcase] Sfeerimpressies in de tuin
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Heb er nog véééél meer
Thnx! fok was met een hoofdletterquote:Op vrijdag 3 juli 2009 14:56 schreef Ruud het volgende:
[..]
![]()
[..]
De eerste 3 zijn erg mooi![]()
Ik zou de 1e insturen als ik jou was.
Edit: deze niet meegeteld: http://www.puckzzz.nl/Dahliafok.jpg
Is niet zichtbaar
maar dat mag toch niet?quote:Op vrijdag 3 juli 2009 14:55 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik zou dat denk ik in photoshop rondgekloond hebben.
Je mag toch storende delen klonen?quote:
Ik vind die eerste foto juist veruit de beste! Het soort mij totaal niet dat je dat ziet in die druppel.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 17:17 schreef Greys het volgende:
Ik doe niet mee, maar om alvast te wennen hier zodat ik een andere keer misschien wel mee durf te doen hier mijn drie allereerste oefenfoto's met mijn Fuji F. 5700 waar ik heel gelukkig mee wasJe ziet aan het gerommel in die grote druppel dat ik er geen kaas van gegeten heb, want daar zie ik het draadje van de camera weerspiegelen en ik heb geen idee hoe je zoiets moet wegkrijgen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
die eerste is juist zeer mooiquote:Op vrijdag 3 juli 2009 17:17 schreef Greys het volgende:
Ik doe niet mee, maar om alvast te wennen hier zodat ik een andere keer misschien wel mee durf te doen hier mijn drie allereerste oefenfoto's met mijn Fuji F. 5700 waar ik heel gelukkig mee wasJe ziet aan het gerommel in die grote druppel dat ik er geen kaas van gegeten heb, want daar zie ik het draadje van de camera weerspiegelen en ik heb geen idee hoe je zoiets moet wegkrijgen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja! Ik zie hem, die paraplu in jouw voorbeeld!quote:Op vrijdag 3 juli 2009 18:32 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
die eerste is juist zeer mooi(ik vraag me eerder af wat dat rode stipje is in de druppel boven de grote druppel)
Reflecties in spiegelende objecten kunnen erg irritant zijn, meestal kun je er vrij weinig aan doen. Ik zie vaak een paraplu of dergelijk in de ogen van eenmodel of glimmend object. je kan het moeilijk tegenhouden. Deze bijvoorbeeld, leuke foto maar toch weer die paraplu .....
http://www.dpchallenge.com/image.php?IMAGE_ID=802099
Hij is wel retescherp jah. Maar ik ben bang dat als je dat zachter gaat maken mensen gaan klagen over scherpte (jahquote:Op vrijdag 3 juli 2009 18:38 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja! Ik zie hem, die paraplu in jouw voorbeeld!
En dank jullie, dat geeft de burger moed
Misschien dat ik dan toch de koudwatervrees maar gewoon moet overwinnen. Zal even het origineel in het groot bekijken om te zien wat dat rode stipje nou kan zijn! Dit was een blaadje van 3 cm. ofzo met die druppeltjes, dus ik ben benieuwd of ik het kan zien. En is hij te storend scherp, moet hij wat softer, of wel goed zo?
Jup een paardenbloem op 1 cm afstandquote:Op vrijdag 3 juli 2009 09:19 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Wat een prachtige kleuren.
[..]
Die vind ik echt heel mooi. Is dat een paardenboem?
[..]
Ook ontzettend mooi zeg.
Ik verwacht echt heel veel mooie foto's deze ronde. Ik ga straks iig even op pad met mn camera. Eerst even bij mijn ouders in de tuin en ik weet nog een mooi plekje waar ze iedere week nieuwe bloemen planten in een gemeente perkje.
Dank je, door jou durf ik het gewoon aan om mee te doen. Fun!quote:Op vrijdag 3 juli 2009 20:16 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Hij is wel retescherp jah. Maar ik ben bang dat als je dat zachter gaat maken mensen gaan klagen over scherpte (jah) misschien iets spelen met een andere uitsnede en wat saturatie / contrast?
Toch goed juist, als je ze zo uit de cam meteen goed krijgt dat bewerken niet zo nodig meer isquote:Op vrijdag 3 juli 2009 21:28 schreef Greys het volgende:
[..]
Dank je, door jou durf ik het gewoon aan om mee te doen. Fun!
Al heb ik geen photoshop ofzo, dus verwacht geen hoogstandjes qua bewerking
Photofiltre ofzo moet ook wel kunnen hoop ik.
http://www.gimp.org/downloads/quote:Op vrijdag 3 juli 2009 21:28 schreef Greys het volgende:
[..]
Dank je, door jou durf ik het gewoon aan om mee te doen. Fun!
Al heb ik geen photoshop ofzo, dus verwacht geen hoogstandjes qua bewerking
Photofiltre ofzo moet ook wel kunnen hoop ik.
Oh dat ga ik eens downloaden en mee priegelen, dankjewel!quote:Op vrijdag 3 juli 2009 21:40 schreef Ruud het volgende:
[..]
http://www.gimp.org/downloads/
Gratis en voor niets
Oe! geile zooiquote:Op vrijdag 3 juli 2009 12:15 schreef Puckzzz het volgende:
Nou dan gooi ik er ook maar ff wat archief tegenaan![]()
Deze reeks bijvoorbeeld:
[Showcase] Sfeerimpressies in de tuin
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Heb er nog véééél meer
Wow das een mooie plaat zeg!quote:
Nicequote:Op vrijdag 3 juli 2009 23:21 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Oe! geile zooi![]()
Ik zie dat zw/w niet op prijs gesteld wordt. Dan maar andere rommel spammen
[ afbeelding ]
keukenhof orchidee
[ afbeelding ]
standaard uit de bollenstreek
[ afbeelding ]
ook keukenhof.
Heb nog weinig bloemen in studio/macro geschoten, wie weet kan dat nog voor het eind van de maand
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |