Jij ook , maar zet het na ook na de C&S show maar uit op de 3fm site, krijg er hoofdpijn vanquote:Op vrijdag 3 juli 2009 08:24 schreef Sirolf het volgende:
Een mooie Comic Sans en Korte Broeken-dag gewenst!
Tour de France in HD kijkenquote:Op vrijdag 3 juli 2009 08:45 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Tevens de start van NED 1, 2 en 3 in HD, dat vind ik veel interessanter.
Maar daar heb je weer een extra kastje (en andere TV) voor nodig, voor mij dus geheel nog niet interessant.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 08:45 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Tevens de start van NED 1, 2 en 3 in HD, dat vind ik veel interessanter.
je pakt nu het gevolg aan, maar is de oorzaak van je jeuk nu bekend.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 09:11 schreef Jannekje7 het volgende:
Ahhhh, mentholzalf tegen de jeuk; hemels!
* Jannekje7 voelt zich eindelijk wat beter!
Zweet, bloed en tranen in haarscherp beeld , nu hopen dat we het rustig krijgen qua doping gevallenquote:
Die nieuwe tv staat hier sinds anderhalve maandquote:Op vrijdag 3 juli 2009 09:19 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Maar daar heb je weer een extra kastje (en andere TV) voor nodig, voor mij dus geheel nog niet interessant.
De RTL-zenders hebben (zover ik gelezen heb) ook de technische afronding gedaan.. Maar ze willen nu geld zien van de kabelaars. Dit omdat ze zelf er geld ingestoken hebben
ze zeggen dat rond 3 uur de pret over is en we hoop warme regen gaan krijgenquote:Op vrijdag 3 juli 2009 09:28 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Nu nog lekker weer hier in de schaduw enzo.
quote:Op vrijdag 3 juli 2009 09:31 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
ze zeggen dat rond 3 uur de pret over is en we hoop warme regen gaan krijgen
Oh? Ik hoor enkel dat het slechter gaat wordenquote:Op vrijdag 3 juli 2009 09:46 schreef SilentChaos het volgende:
Morgen schijnt't wel beter te worden, zeker aan de kust (gelukkig woon ik in Den Haag). Kan ik morgenavond toch naar de Amerikaanse automeeting als het weer goed is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |