NIet iedereen kijkt F1 of DTM races (of welke race dan ook) op tvquote:
Laatste keer dat ik checkte, had jij niets over dit topic te zeggenquote:Op donderdag 2 juli 2009 22:40 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Dan mag je hier niet eens binnenMaak maar een Silver Only topic aan met een verloederde OP
Vrouwen, bedoel je?quote:Op donderdag 2 juli 2009 22:41 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
NIet iedereen kijkt F1 of DTM races (of welke race dan ook) op tvEr zijn er ook genoeg die niet weten hoe buitenspel werkt bij voetbal.
quote:
quote:Op donderdag 2 juli 2009 23:02 schreef Remake het volgende:
Speel ook nog dagelijks halo 3![]()
Beste multiplayer shooter op de 360 by far
quote:Op donderdag 2 juli 2009 23:05 schreef SkyChat het volgende:
Hoeveel Gamerscore zit er nu al aan Halo 3?
1750 ofzoiets?
quote:Op donderdag 2 juli 2009 23:02 schreef Remake het volgende:
Speel ook nog dagelijks halo 3![]()
Beste multiplayer shooter op de 360 by far
Sommige dingen hoef ik jouw toch niet meer uit te leggenquote:
Wat heb je al?quote:Op donderdag 2 juli 2009 23:44 schreef SkyChat het volgende:
Welke games moet ik morgen nog in m'n collectie douwen?
Halo 3?
RSV2?
????
Halo 3 lijkt me wel kick.quote:Op donderdag 2 juli 2009 23:46 schreef Remake het volgende:
Halo 3,
Gears of war 2,
Dead Space,
Colin Mcrea Dirt,
?
Checkquote:
Speel eerst Dead Rising maar eens uit.quote:Op donderdag 2 juli 2009 23:52 schreef SkyChat het volgende:
[..]
Halo 3 lijkt me wel kick.
GoW 2 niks voor mij, deel 1 was zo weg.
Dead Space heb ik al gehad.
Dirt.. geen ervaring mee.
[..]
Check
Dead rising was echt zo kutquote:Op donderdag 2 juli 2009 23:54 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Speel eerst Dead Rising maar eens uit.
Nou nee.quote:Op donderdag 2 juli 2009 23:57 schreef SkyChat het volgende:
[..]
Oh fuck, jij hebt DR natuurlijk helemaal uitgespeeld? 1000/1000?
Je wist toch wel dat het superschaap kan vliegen eh?quote:Op vrijdag 3 juli 2009 03:24 schreef DJ_ het volgende:
kut challenge 21 met worms 2, stomme super schaap springt niet ver genoeg
nu welquote:Op vrijdag 3 juli 2009 04:09 schreef intraxz het volgende:
[..]
Je wist toch wel dat het superschaap kan vliegen eh?
quote:Op vrijdag 3 juli 2009 04:09 schreef intraxz het volgende:
[..]
Je wist toch wel dat het superschaap kan vliegen eh?
Ik zat het gisteren avond nog te lezen, Sony gaf snel toe maar M$ liet het er niet bij zitten.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 10:51 schreef Notorious_Roy het volgende:
Het einde van online voicechat?
http://www.patentarcade.c(...)ein-v-microsoft.html
Wat moet jij nou met een 120 GB HDD?quote:Op vrijdag 3 juli 2009 11:19 schreef Notorious_Roy het volgende:
Rossdale, ik heb vandaag nogmaals gemaild naar Neckermann omdat ik maar niets hoorde. Binnen 5 minuten had ik nu antwoord en ik mag de 120GB HDD voor 79,99 bestellen nog
Ik twijfel alleen of ik het doe ivm financien aangezien mijn vakantie salaris pas ingaat in juli (en ik dus pas eind aug ontvang)
Ik heb een 20GB schijf en dankzij verschillende DLC kan ik geen games meer installeren op de schijf.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 11:21 schreef SkyChat het volgende:
[..]
Wat moet jij nou met een 120 GB HDD?
Heb je nog niet genoeg opslag?
Nicequote:Op vrijdag 3 juli 2009 11:19 schreef Notorious_Roy het volgende:
Rossdale, ik heb vandaag nogmaals gemaild naar Neckermann omdat ik maar niets hoorde. Binnen 5 minuten had ik nu antwoord en ik mag de 120GB HDD voor 79,99 bestellen nog
Ik twijfel alleen of ik het doe ivm financien aangezien mijn vakantie salaris pas ingaat in juli (en ik dus pas eind aug ontvang)
cm-neck-info@necknet.comquote:Op vrijdag 3 juli 2009 11:33 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Nice
Naar welk adres heb je gemaild? Ik vind het zo onoverzichtelijk dat ik geen idee meer heb hoe ik de juiste mensen moet bereiken..
zegt de grootste worms verslaafde van fokquote:
Om te voorkomen dat je doodgaat.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 13:26 schreef SkyChat het volgende:
Waarom slaat die Xbox steeds op pauze wanneer die controller uitgaat.
Ziet er goed uit.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 08:17 schreef Notorious_Roy het volgende:
Dante's Inferno trailer met gameplaybeelden:
http://www.gametrailers.c(...)ferno/52343?type=mov
Doe ik vanavond wel even ja.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 08:17 schreef Notorious_Roy het volgende:
Cybje, open jij er alvast een apart topic voor?
Ik bedoel dat je niet wist dat die konden vliegenquote:
ohh dan jaquote:Op vrijdag 3 juli 2009 14:22 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik bedoel dat je niet wist dat die konden vliegen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |