quote:Op donderdag 2 juli 2009 19:26 schreef 3keernix het volgende:
Zal ik je mijn rekeningnummer geven? Heb te weinig namelijk
quote:Op donderdag 2 juli 2009 19:29 schreef TNA het volgende:
Beste djdano,
Je hebt zojuist een kutlemming gemaakt en mijn tijd verspild. Moge je vanavond nog een trein koppen.
Groetjes,
TNA
quote:Op donderdag 2 juli 2009 19:26 schreef 3keernix het volgende:
Zal ik je mijn rekeningnummer geven? Heb te weinig namelijk
Normaal gezien was het ook geen probleem maar doordat die ECB de rente zo hard verlaagt heeft biljf ik met mijn geld zitten!quote:Op donderdag 2 juli 2009 19:34 schreef boskameel het volgende:
Wat is dit nou weer voor een klacht. Ik heb ook net loon binnen maar dat kan allemaal meteen weer weg naar de huur.
DAT IS BETER DAN ANDERSOMquote:
Wahahahahahahah EINZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZquote:Op donderdag 2 juli 2009 19:36 schreef Hetiszover het volgende:
[..]
DAT IS BETER DAN ANDERSOM:D:D:!!!
![]()
![]()
!!!11!!!!!!!!!!!!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik zie rond in de wereld,
waarin de stenen rusten,
de planten levend groeien,
de dieren voelend leven ...
quote:Op donderdag 2 juli 2009 19:29 schreef RacerDKB het volgende:
Beste djdano,
Je hebt zojuist een kutlemming gemaakt en mijn tijd verspild. Moge je vanavond nog een trein koppen.
Groetjes,
RacerDKB
quote:Op donderdag 2 juli 2009 19:40 schreef RacerDKB het volgende:
Beste djdano,
Een getalenteerde lemmingmaker zoals jij wil ik vanavond nog van achter nemen. PM je me?
Groetjes,
RacerDKB
Aaaaaaaaaaaaaaaaaand it's gone. Next.quote:Op donderdag 2 juli 2009 19:40 schreef Susteren het volgende:
[ afbeelding ]
zet je geld hierop en je bent er meteen vanaf.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |