quote:Op donderdag 2 juli 2009 19:26 schreef 3keernix het volgende:
Zal ik je mijn rekeningnummer geven? Heb te weinig namelijk
quote:Op donderdag 2 juli 2009 19:29 schreef TNA het volgende:
Beste djdano,
Je hebt zojuist een kutlemming gemaakt en mijn tijd verspild. Moge je vanavond nog een trein koppen.
Groetjes,
TNA
Normaal gezien was het ook geen probleem maar doordat die ECB de rente zo hard verlaagt heeft biljf ik met mijn geld zitten!quote:Op donderdag 2 juli 2009 19:34 schreef boskameel het volgende:
Wat is dit nou weer voor een klacht. Ik heb ook net loon binnen maar dat kan allemaal meteen weer weg naar de huur.
DAT IS BETER DAN ANDERSOMquote:
Wahahahahahahah EINZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZquote:Op donderdag 2 juli 2009 19:36 schreef Hetiszover het volgende:
[..]
DAT IS BETER DAN ANDERSOM:D:D:!!!
![]()
![]()
!!!11!!!!!!!!!!!!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik zie rond in de wereld,
waarin de stenen rusten,
de planten levend groeien,
de dieren voelend leven ...
quote:Op donderdag 2 juli 2009 19:29 schreef RacerDKB het volgende:
Beste djdano,
Je hebt zojuist een kutlemming gemaakt en mijn tijd verspild. Moge je vanavond nog een trein koppen.
Groetjes,
RacerDKB
quote:Op donderdag 2 juli 2009 19:40 schreef RacerDKB het volgende:
Beste djdano,
Een getalenteerde lemmingmaker zoals jij wil ik vanavond nog van achter nemen. PM je me?
Groetjes,
RacerDKB
Aaaaaaaaaaaaaaaaaand it's gone. Next.quote:Op donderdag 2 juli 2009 19:40 schreef Susteren het volgende:
[ afbeelding ]
zet je geld hierop en je bent er meteen vanaf.
Geprobeerd maar dit t*ering Wouter Bos kwam alles weer terugbrengen....!quote:Op donderdag 2 juli 2009 19:40 schreef Susteren het volgende:
[ afbeelding ]
zet je geld hierop en je bent er meteen vanaf.
Leuk hè, lenen bij de IB-groep?quote:Op donderdag 2 juli 2009 20:02 schreef IJsblock het volgende:
Bijdeweg pauper: DIT is teveel geld:
[ afbeelding ]
lang leve de belasting!quote:Op donderdag 2 juli 2009 20:02 schreef IJsblock het volgende:
[ afbeelding ]
Het is te spatie veelquote:Op donderdag 2 juli 2009 20:02 schreef IJsblock het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zal hem corrigeren, het is maar wat zwart geld wat ik over heb....quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Put On Your Red Shoes And Dance The Blues
WTF is dit nu weer?quote:Op donderdag 2 juli 2009 20:02 schreef IJsblock het volgende:
Bijdeweg pauper: DIT is veel geld:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 2 juli 2009 20:02 schreef IJsblock het volgende:
[ afbeelding ]
Haha en er staat een browser scherm open met lenen.nlquote:Op donderdag 2 juli 2009 20:02 schreef IJsblock het volgende:
[ afbeelding ]
Ze schijnen het papiergeld te noemen, weer eens wat anders dan kralen en schelpjes waarmee je in je land kunt betalen.quote:
Sowsow je had genoeg geld voor een kleurenprinter?quote:Op donderdag 2 juli 2009 20:02 schreef IJsblock het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 2 juli 2009 20:10 schreef Pritt het volgende:
[..]
Sowsow je had genoeg geld voor een kleurenprinter?
Bij ons betalen ze in harpen en Guinnessquote:Op donderdag 2 juli 2009 20:09 schreef IJsblock het volgende:
[..]
Ze schijnen het papiergeld te noemen, weer eens wat anders dan kralen en schelpjes waarmee je in je land kunt betalen.
quote:Op donderdag 2 juli 2009 20:02 schreef IJsblock het volgende:
en knip.
[ Bericht 47% gewijzigd door IJsblock op 02-07-2009 20:11 ]
Echt of monolpoly?quote:Op donderdag 2 juli 2009 20:20 schreef TNA het volgende:
[..]
Een foto van zijn PC met een stapel bankbiljetten. Hij wilde stoer doen, poging faalde
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |