Eensch. Reacties als "je bent heulegaar niet dik" kwamen alleen niet, en daarom is TS nu nóóóit meer op FOK!quote:Op vrijdag 3 juli 2009 12:46 schreef GladdeGerard het volgende:
[..]
Nee je bent niet de enige. Ze is wel mollig maar ze heeft eerst een beeld geschapen alsof ze 200 kilo weegt en "er echt niks aan kan doen". Dit doet ze omdat ze een aandachtshoer is en negatieve aandacht blijkbaar ook telt als aandacht.
Hahaha nee ik heb ook nog een leven buiten om me pcquote:Op vrijdag 3 juli 2009 13:19 schreef Yozzz het volgende:
[..]
Eensch. Reacties als "je bent heulegaar niet dik" kwamen alleen niet, en daarom is TS nu nóóóit meer op FOK!
Na de Mac gaan zeker?quote:Op vrijdag 3 juli 2009 19:07 schreef Shoef het volgende:
[..]
Hahaha nee ik heb ook nog een leven buiten om me pc
Telt een PC als een leven dan?quote:Op vrijdag 3 juli 2009 19:07 schreef Shoef het volgende:
[..]
Hahaha nee ik heb ook nog een leven buiten om me pc
Niet dingen gaan zeggen tegen mensen waar je zelf mee zit.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 19:19 schreef Shoef het volgende:
Ach jeetje voor mensen die ik me OP beschrijf draait hun leven om pc
Mijn hele leven draait ook op mijn pc!quote:Op vrijdag 3 juli 2009 19:19 schreef Shoef het volgende:
Je beschrijft mensen die voor de lol wat roepen op een forum waar jij je aangevallen door voelt. En om dan wat terug te kunnen zeggen noem je ze maar levenloze nerdsquote:Op vrijdag 3 juli 2009 19:19 schreef Shoef het volgende:
Bedoel je dat er bloed uit haar kutje stroomt ?quote:Op vrijdag 3 juli 2009 21:10 schreef Singleyouteaare het volgende:
TS heeft haar periode van de maand
jaaaah bijna, wie emimich dan ? foto?quote:Op vrijdag 3 juli 2009 19:28 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Niet dingen gaan zeggen tegen mensen waar je zelf mee zit.
Even op een rijtje, Shoef:
- PC nerd
- ICT'er (Waarschijnlijk)
- Macbek
- Dik
- Lelijk
- Past goed bij Emimich
jah dus ik loop nou ook weer niet zo achter de kudde aanquote:Op vrijdag 3 juli 2009 23:25 schreef PanPan het volgende:
Ik heb anders uit betrouwbare bron dat nerds het weer helemaal worden, deze zomer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |