Hij houdt eigenlijk niet van voetbal.quote:
Dit vind ik toch wel een erg zinvolle zin .. ;pquote:Op vrijdag 3 juli 2009 04:49 schreef Dartanion het volgende:
Dus.... Ik ga echt de OP niet lezen.... En op deze pagina staat ook niks....
dankjewel!quote:Op vrijdag 3 juli 2009 04:51 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dit vind ik toch wel een erg zinvolle zin .. ;p
Klacht: Nerds (Shoef) die zichzelf populair proberen maken door andere nerds belachelijk te maken en te kleineren.quote:Op donderdag 2 juli 2009 19:11 schreef Shoef het volgende:
Nerds die hier hele dagen op Fok zitten, nooit buiten komen alleen voor werk en school, proberen zich hier maar leuk en popi te maken door andere mensen belachelijk te maken. Grote praatjes over ik neuk die en die maar ondertussen doen ze het waarschijnlijk alleen met hun opblaaspop. Getsie, echt hier zitten zoveel van die walchelijke ventjes.
Klacht: Nerds die nooit buiten komen, maar wel mensen lopen af te kraken terwijl zij dit enkel doen omdat ze super onzeker over zich zelf zijn en alleen over internet durven.
Ghehehe, jij kijkt ook niet verder dan je neus lang isquote:Op donderdag 2 juli 2009 19:11 schreef Shoef het volgende:
Nerds die hier hele dagen op Fok zitten, nooit buiten komen alleen voor werk en school, proberen zich hier maar leuk en popi te maken door andere mensen belachelijk te maken. Grote praatjes over ik neuk die en die maar ondertussen doen ze het waarschijnlijk alleen met hun opblaaspop. Getsie, echt hier zitten zoveel van die walchelijke ventjes.
Klacht: Nerds die nooit buiten komen, maar wel mensen lopen af te kraken terwijl zij dit enkel doen omdat ze super onzeker over zich zelf zijn en alleen over internet durven.
Te kort door de bocht.quote:
Hoax, alleen KLB is leuk.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 08:31 schreef Suusje-V het volgende:
[..]
Ghehehe, jij kijkt ook niet verder dan je neus lang is
Je zit te zeuren dat iedereen op FOK! zo loopt te klagen, maar je moet ook af en toe 's vérder kijken op FOK! dan alleen in KLB rondhangen, newb
Ik weet niet of ik nu hap of dat je me verward met iemand anders of zo. Maar ik hou wel van voetbal. Spelen en kijken.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 01:13 schreef snakelady het volgende:
[..]
Hij houdt eigenlijk niet van voetbal.
TS is een opperste Faalhaas 1e klasquote:Op vrijdag 3 juli 2009 09:24 schreef Lamon het volgende:
[..]
Te kort door de bocht.
TS kent FOK! niet of is een mislukte relkloon.
Klaagbakers zijn grappig, omdat als er geen gezamelijk slachtoffer is, ze meestal elkaar gaan aanvallen.
Iedere FOK!ker heeft problemen op de 1 of andere manier, alleen iedereen zegt het over de ander.
En dit topic had veel leuker kunnen zijn, als er wat subtieler mee omgegaan was, dan "TS is dik."
En dit topic is niet "epic."
Nee je bent niet de enige. Ze is wel mollig maar ze heeft eerst een beeld geschapen alsof ze 200 kilo weegt en "er echt niks aan kan doen". Dit doet ze omdat ze een aandachtshoer is en negatieve aandacht blijkbaar ook telt als aandacht.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 03:17 schreef Revdog het volgende:
Ben ik nou de enige die TS niet echt dik vindt (tenminste, als ik die Hyves-foto's zie)?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |