Ja klopt.. wanhopig niet normaal.quote:Op donderdag 2 juli 2009 21:26 schreef Shoef het volgende:
[..]
Goof wil een date en staat ingeschreven op relatieplanet
quote:Op donderdag 2 juli 2009 21:26 schreef Shoef het volgende:
[..]
Goof wil een date en staat ingeschreven op relatieplanet
Op een forum kun je geen overmacht demonsteren Biels.quote:Op donderdag 2 juli 2009 21:46 schreef Biels het volgende:
Ben je nou echt zo dom en wereldvreemd of lijkt dat maar zo? "Iemand scheld me uit, hij móet dus wel onzeker zijn, want anders doe je dat niet!11!!". Misschien demonstreren mensen graag overmacht?
Oh jawel hoor. Als ik jou* bijvoorbeeld alweer verbaal heb afgemaakt heb ik maar weer eens aangetoond dat ik superieur benquote:Op donderdag 2 juli 2009 21:49 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Op een forum kun je geen overmacht demonsteren Biels.Maar je hebt wel gelijk, dat verhaaltje dat ouders en leraren kinderen vertellen dat pesters onzeker zijn is ook echt onzin.
Kom op Biels, alsof in het echte leven iemand onder de indruk zou zijn dat je iemand op een forum 'verbaal hebt afgemaakt'.quote:Op donderdag 2 juli 2009 21:52 schreef Biels het volgende:
[..]
Oh jawel hoor. Als ik jou* bijvoorbeeld alweer verbaal heb afgemaakt heb ik maar weer eens aangetoond dat ik superieur ben.
*Hier kan je ook een andere naam lezen
Dan demonstreer ik toch nog steeds mijn superioriteit op dit forum? Je gaat toch ook niet huilen, nadat je afgemaakt bent op het voetbalveld, dat "in de discussiezaal niemand onder de indruk is dat je van me gewonnen hebt met voetbal!"?quote:Op donderdag 2 juli 2009 22:02 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Kom op Biels, alsof in het echte leven iemand onder de indruk zou zijn dat je iemand op een forum 'verbaal hebt afgemaakt'.Zelfs iemand in elkaar timmeren levert je nog meer respect op.
Misschien kunnen we hem lokken met patatjes enzo ?quote:Op donderdag 2 juli 2009 22:39 schreef Biels het volgende:
Inderdaad. Ik hoop niet dat die dikke nu al opgegeven heeft. Dat is helemaal kut, weggepest worden door nerds.
Wil je alsjeblieft ophouden zo te praten Biels?quote:Op donderdag 2 juli 2009 22:12 schreef Biels het volgende:
[..]
Dan demonstreer ik toch nog steeds mijn superioriteit op dit forum? Je gaat toch ook niet huilen, nadat je afgemaakt bent op het voetbalveld, dat "in de discussiezaal niemand onder de indruk is dat je van me gewonnen hebt met voetbal!"?
Ik mocht willen dat ik ooit in zijn schaduw kon staan. Hij was een betere troll dan ik ooit zal zijnquote:Op donderdag 2 juli 2009 22:45 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Wil je alsjeblieft ophouden zo te praten Biels?Je begint een beetje op Emmie te lijken.
Ik denk niet dat ie echt een troll was. Althans, niet bewust... Dat is het trieste juist. Het was gewoon een zielige lage levensvorm die z'n kleurloze leven een beetje op wou krikken door hier te posten dat ie superieur was.quote:Op donderdag 2 juli 2009 22:48 schreef Biels het volgende:
[..]
Ik mocht willen dat ik ooit in zijn schaduw kon staan. Hij was een betere troll dan ik ooit zal zijn.
Een paar users waren er vrij stellig over dat hij het niet was. Ik ben benieuwd. Het is wachten tot hij me PM't. Verder mag je ophouden Florian_ te pm'en, dat is hem namelijk nietquote:Op donderdag 2 juli 2009 22:49 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ie echt een troll was. Althans, niet bewust... Dat is het trieste juist. Het was gewoon een zielige lage levensvorm die z'n kleurloze leven een beetje op wou krikken door hier te posten dat ie superieur was.
Of heel die 'ontmaskering' is in scéne gezet, dan is ie geniaal.
Halt...Baggerzeit!quote:Op donderdag 2 juli 2009 22:32 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Wordt steeds minder leuk inderdaad.
Jij bent dik.quote:Op donderdag 2 juli 2009 19:11 schreef Shoef het volgende:
Nerds die hier hele dagen op Fok zitten, nooit buiten komen alleen voor werk en school, proberen zich hier maar leuk en popi te maken door andere mensen belachelijk te maken. Grote praatjes over ik neuk die en die maar ondertussen doen ze het waarschijnlijk alleen met hun opblaaspop. Getsie, echt hier zitten zoveel van die walchelijke ventjes.
Klacht: Nerds die nooit buiten komen, maar wel mensen lopen af te kraken terwijl zij dit enkel doen omdat ze super onzeker over zich zelf zijn en alleen over internet durven.
Wat zei zegt dus.quote:Op donderdag 2 juli 2009 19:26 schreef sweetlady-o het volgende:
[..]
Meisje toch....
Je moet ze niet serieus nemen. Deze mensen klagen over alles, maar ze bedoelen het vooral als grap.
Ik ben zelf ook dik maar ik weet ook dat ik ze niet serieus hoef te nemen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |