Rare puberteit dan.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 01:51 schreef Biels het volgende:
[..]
Daar groei je wel weer uit. Verlate puberteit.
Schijnt, ja. Ik heb het halve topic doorgelezen en ik weet dat TS hierom uitgelachen werd. Of het was een ander topic, ze wordt er hoe dan ook mee geconfronteerdquote:
Inderdaad, hoe kunnen die mensen überhaupt leven met zichzelf?!quote:
Waren dat niet studenten...?quote:Op zondag 5 juli 2009 13:07 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Rare puberteit dan.De meeste pubers gaan zuipen en zich afzetten tegen alles.
Studenten zijn de lichtende bakens in een wereld ondergedompeld in duisternis. Dus nee, dat zijn geenquote:
Studenten zijn voor de maatschappij wat eindbaarzen zijn voor de slootjes en meertjes van over de hele wereld.quote:
Waar is jou foto dan. Dan kan ik daar ook eens mijn mening over geven.quote:
Dit wordt wel leuk denk ik.quote:Op zondag 5 juli 2009 14:46 schreef Shoef het volgende:
[..]
Waar is jou foto dan. Dan kan ik daar ook eens mijn mening over geven.
Ik heb geen foto van jou gezien hoor. Ik ga slechts af op de mening van anderen. Maar als je het echt dolgraag wilt mag je me je msn PMen. Dan hossel ik je.quote:Op zondag 5 juli 2009 14:46 schreef Shoef het volgende:
[..]
Al is hij nog zo lelijk, met een beetje mayonaise erop kan hij je zo krijgen.quote:Op zondag 5 juli 2009 14:46 schreef Shoef het volgende:
[..]
quote:Op zondag 5 juli 2009 14:55 schreef Biels het volgende:
[..]
Al is hij nog zo lelijk, met een beetje mayonaise erop kan hij je zo krijgen.
Ik hoef geen dikke vette varkens als vrienden.quote:Op zondag 5 juli 2009 15:03 schreef Dirty-Little-Monkey het volgende:
KLB gaat nog eens groot worden. Weer een terechte klacht. TS is blijkbaar de enige hier met een leven en stoer in het echt, dus ik ga vrienden met hem worden. Snap niet dat jullie dat niet inzien.
Profiteren van je koelkastquote:Op zondag 5 juli 2009 15:05 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Ik hoef geen dikke vette varkens als vrienden.![]()
dan had je dit topic maar beter moeten doorspitten, dan zie je een link naar me hyvesquote:
Mijn hyves.quote:Op zondag 5 juli 2009 15:21 schreef Shoef het volgende:
[..]
dan had je dit topic maar beter moeten doorspitten, dan zie je een link naar me hyves
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |