ik ben het volkomen met je eens!!!quote:Op donderdag 2 juli 2009 19:11 schreef Shoef het volgende:
Nerds die hier hele dagen op Fok zitten, nooit buiten komen alleen voor werk en school, proberen zich hier maar leuk en popi te maken door andere mensen belachelijk te maken. Grote praatjes over ik neuk die en die maar ondertussen doen ze het waarschijnlijk alleen met hun opblaaspop. Getsie, echt hier zitten zoveel van die walchelijke ventjes.
Klacht: Nerds die nooit buiten komen, maar wel mensen lopen af te kraken terwijl zij dit enkel doen omdat ze super onzeker over zich zelf zijn en alleen over internet durven.
Fok! Knokploeg!quote:
De OP quotenquote:
quote:
Voel jij je aangsproken dan als nerd die arrogant is en andere mensen belachelijk maaktquote:Op donderdag 2 juli 2009 19:14 schreef remlof het volgende:
Och meid, je moest eens weten hoe onzeker ik in het echt ben
quote:Op donderdag 2 juli 2009 18:53 schreef Shoef het volgende:
[..]
goh bedankt voor je medeleven zeg !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ik heb al heeeel erg lang een nier ziekte waar is dus medicijne van krijg en daar wordt je DIK van heeeel dik ja. En ja ik leto p me voeding en ik voetbal 3 x per week. en ik ben geen hij. dus hoe voortaan dus je smoel dicht achterbakse nerd. Mensen als jou, daarmoeten ze alvat een kist voor bestellen!!!!!!! Gatver, jij bent volgens mij echt zo een zielepootje die alleenmaar de deur uitgaat voor school of werk blegh
Ik was daar wel maar niet aan het huilen sorry..quote:Op donderdag 2 juli 2009 19:18 schreef Chuck_Norris het volgende:
Jij was toch die huillie in dat dikkertjes topic
Ik moest lachenquote:Op donderdag 2 juli 2009 19:14 schreef remlof het volgende:
Och meid, je moest eens weten hoe onzeker ik in het echt ben
quote:Op woensdag 1 juli 2009 14:18 schreef Shoef het volgende:
jesus who cares??
hoe zie jij er uit dan ?? Misschien zijn ze wel ziek en zit jij ze belachelijk te maken?
Hoe haal je het in je kop om uberhaupt mensen belachelijk te maken om hun gewicht?? gatver ik walg echt van mensen als jou totaal geen respect voor medemens. Je hoeft niet naar ze te kijken hoor! Als hun gelukkig zijn!! De volgende keer moet je ze maar niet met je kop aan kijken, ofnog beter loop de hele dag met je kop naar beneden dan zie jij geen mensen die je te dik vind en hoeven wij jou grafkop niet te aanschouwen oke!?
Gast kijk naar jezelf in dat dikkerdjes topic:quote:
quote:goh bedankt voor je medeleven zeg !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ik heb al heeeel erg lang een nier ziekte waar is dus medicijne van krijg en daar wordt je DIK van heeeel dik ja. En ja ik leto p me voeding en ik voetbal 3 x per week. en ik ben geen hij. dus hoe voortaan dus je smoel dicht achterbakse nerd. Mensen als jou, daarmoeten ze alvat een kist voor bestellen!!!!!!! Gatver, jij bent volgens mij echt zo een zielepootje die alleenmaar de deur uitgaat voor school of werk blegh
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 2 juli 2009 19:21 schreef Shoef het volgende:
hahaha die reacties over spellingsfout zegt alweer dat ik dus gelijk heb en dat jullie bij de catogorie die ik hierboven poste inderdaad passen L
Seksist!quote:Getsie, echt hier zitten zoveel van die walchelijke ventjes.
Je kan ook overdrijvenquote:Op donderdag 2 juli 2009 19:22 schreef Kafka. het volgende:
[..]
O je bent een chick, correctie:
[ afbeelding ]
Ja, dat deed ik toch ook. Maar aangezien je post in dat dikkerdjes topic kan je de foto's achterwegen laten hoor.quote:
Nouquote:Op donderdag 2 juli 2009 19:21 schreef Shoef het volgende:
hahaha die reacties over spellingsfout zegt alweer dat ik dus gelijk heb en dat jullie bij de catogorie die ik hierboven poste inderdaad passen L
Er is wel degelijk verschil tussen een nerd en een spellingnazi hoor.quote:Op donderdag 2 juli 2009 19:21 schreef Shoef het volgende:
quote:Op donderdag 2 juli 2009 19:21 schreef Penisbaard het volgende:
TS is een dikkertje
niet spotten over mijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben de spelings kooning van de heele weereld! Dus geen spelings-fauten makken in dit foorum!™
Op donderdag 9 december 2010 13:44 schreef Rectum het volgende:
Mijn ode aan Susteren. :')
En ik altijd maar denken dat dikke mensen per definitie gezellig zijnquote:goh bedankt voor je medeleven zeg !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ik heb al heeeel erg lang een nier ziekte waar is dus medicijne van krijg en daar wordt je DIK van heeeel dik ja. En ja ik leto p me voeding en ik voetbal 3 x per week. en ik ben geen hij. dus hoe voortaan dus je smoel dicht achterbakse nerd. Mensen als jou, daarmoeten ze alvat een kist voor bestellen!!!!!!! Gatver, jij bent volgens mij echt zo een zielepootje die alleenmaar de deur uitgaat voor school of werk blegh
Kap toch eens dit te roepen zodra iemand eens een keer de waarheid durft te zeggen.quote:Op donderdag 2 juli 2009 19:23 schreef wikwakka2 het volgende:
Whehe, TS, je maakt jezelf wel weer érg belachelijk.
Meisje toch....quote:
quote:Op donderdag 2 juli 2009 19:25 schreef Kafka. het volgende:
[..]
Ja, dat deed ik toch ook. Maar aangezien je post in dat dikkerdjes topic kan je de foto's achterwegen laten hoor.
Dikzakquote:Op donderdag 2 juli 2009 19:26 schreef sweetlady-o het volgende:
[..]
Meisje toch....
Je moet ze niet serieus nemen. Deze mensen klagen over alles, maar ze bedoelen het vooral als grap.
Ik ben zelf ook dik maar ik weet ook dat ik ze niet serieus hoef te nemen.
-> http://wiki.fok.nl/index.php?title=Emimich&action=editquote:Op donderdag 2 juli 2009 19:11 schreef Shoef het volgende:
Nerds die hier hele dagen op Fok zitten, nooit buiten komen alleen voor werk en school, proberen zich hier maar leuk en popi te maken door andere mensen belachelijk te maken. Grote praatjes over ik neuk die en die maar ondertussen doen ze het waarschijnlijk alleen met hun opblaaspop. Getsie, echt hier zitten zoveel van die walchelijke ventjes.
Klacht: Nerds die nooit buiten komen, maar wel mensen lopen af te kraken terwijl zij dit enkel doen omdat ze super onzeker over zich zelf zijn en alleen over internet durven.
quote:
quote:Op donderdag 2 juli 2009 19:35 schreef julian6 het volgende:
Eens met TS.
De meesten hier zitten alleen maar te kankeren op de samenleving terwijl ze zelf geen haar beter zijn.
TS is hier toch echt de zielepoot, gezien zijn eerdere posts.quote:Op donderdag 2 juli 2009 19:26 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Kap toch eens dit te roepen zodra iemand eens een keer de waarheid durft te zeggen.
zo zag ik er eerst uit ja, godzijdank ben ik nu genoeg afgevallen om weer te kunnen lopen.quote:
quote:Op donderdag 2 juli 2009 19:37 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
TS is hier toch echt de zielepoot, gezien zijn eerdere posts.
Nee die zegt meer dat je naast dik ook nog eens kankerdom bent. Volgens mij blokkeerd het vet je hersenen zodat je niet fatsoenlijk een zin op kunt bouwen.quote:Op donderdag 2 juli 2009 19:21 schreef Shoef het volgende:
Feyenoord lover..zegt al genoegquote:Op donderdag 2 juli 2009 19:43 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Nee die zegt meer dat je naast dik ook nog eens kankerdom bent. Volgens mij blokkeerd het vet je hersenen zodat je niet fatsoenlijk een zin op kunt bouwen.
En nu opkankeren of niet meer zo huilen
Zodra mannen tieten krijgen word het verwarrend.quote:Op donderdag 2 juli 2009 19:42 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Bij dikke mensen zie je het verschil toch bijna niet.
en de vrouwen met hun korte, kittige kapsels maken het verschil nóg kleiner.quote:Op donderdag 2 juli 2009 19:44 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Zodra mannen tieten krijgen word het verwarrend.
gelukkig weet jij wel hoe ik er uit ziequote:Op donderdag 2 juli 2009 19:42 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Bij dikke mensen zie je het verschil toch bijna niet.
Je begint iig wel lief mee te rellen misschien is er nog hoop voor je.quote:
En zo geëmancipeerd dat de clit een volgroeide penis is.quote:Op donderdag 2 juli 2009 19:45 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
en de vrouwen met hun korte, kittige kapsels maken het verschil nóg kleiner.
We praten in het algemeen. Dat jij dit tot betrekking op jou ziet tjah wij weten niet hoe je er uit ziet,quote:Op donderdag 2 juli 2009 19:47 schreef Shoef het volgende:
dusss volgens jullie zie er uit als een vrouw met mannentieten en eenkort pittig kapsel en kan ik niet meer lopen van de kwabben?!
Bewijs ons ongelijk of tyf op. Ga niet hypocriet net zo hard zelf afkraken.quote:Op donderdag 2 juli 2009 19:47 schreef Shoef het volgende:
dusss volgens jullie zie er uit als een vrouw met mannentieten en eenkort pittig kapsel en kan ik niet meer lopen van de kwabben?!
urghquote:Op donderdag 2 juli 2009 19:49 schreef rodka het volgende:
[..]
Bewijs ons ongelijk of tyf op. Ga niet hypocriet net zo hard zelf afkraken.
Gelukkig hebben we google cache nog.quote:Op donderdag 2 juli 2009 19:51 schreef Shoef het volgende:
[..]
ok ok ik haal me link wel zo weg duss www.eltessa.hyves.nl ik kan dus nog lopen yeah en geen kort kapsel
thnxquote:Op donderdag 2 juli 2009 19:51 schreef Mr.Cooper het volgende:
Shoef is een lelijke autist, lelijke Emimich kloon.
Grindtegel hoofd.
DIT IS MIJN HYVES: bart.hyves.nlquote:Op donderdag 2 juli 2009 19:49 schreef rodka het volgende:
[..]
Bewijs ons ongelijk of tyf op. Ga niet hypocriet net zo hard zelf afkraken.
bedankt voor qoutequote:Op donderdag 2 juli 2009 19:52 schreef Arcturus het volgende:
[..]
Gelukkig hebben we google cache nog.
Browser verneukende link, 48 uurquote:Op donderdag 2 juli 2009 19:52 schreef Susteren het volgende:
[..]
DIT IS MIJN HYVES: bart.hyves.nl
DIT IS MIJN TWITTER: ewjpof.twitter.nl
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |