Voor de onwetenden even een introductie en een fotootje:
quote:
Hoewel Shwayze reeds flink aan de muzikale weg aan het sleutelen was, was het Hollywood rockster en date machine Cisco Adler–frontman van de band Whitestarr en aspirerend hiphop producent–die Shwayze uit zijn trailerpark naar Beverly Hills haalde en zijn carrière in stroomversnelling bracht. Samen vormen zij een opmerkelijke combinatie. Cisco met zijn–weliswaar door schade en schande verkregen–succes, ervaring en inzicht in de showbizz en rockachtige kanttekening, aangevuld met een low-key knul die hiphop ademt. Het resultaat van deze verbroedering is te horen op Shwayze’s gelijknamige debuutalbum, Shwayze, welke een meltingpot is van laid-back melodiëen, akoestische gitaren en rhymes over dingen die de levenswijze van het duo kenmerken: relaxen, meiden, Corona, weed en zonneschijn.
![]()
Zo, nu we dat gehad hebben is het nu tijd voor de klacht.
Begin dit jaar werd bekend gemaakt dat er een nieuw album aan zat te komen

, en het mooiste was nog dat die in Juni uit zou komen. Dit maakte mij een zeer gelukkig man, aangezien dit betekende dat ik waarschijnlijk op vakantie zou kunnen gaan chillen met deze geniale muziek pompend uit de speakers.

.
Echter, onlangs stuitte ik op vreselijk nieuws. Het album zou uitgesteld gaan worden

. Ik had nog hoop dat het alsnog goed zou komen aangezien ik pas vrij laat op vakantie ga (eind juli/begin augustus).
Maar nee hoor, toen zag ik dit

:
http://www.last.fm/event/11210611 September godverdomme

.
Klacht: Toffe muziek voor in de zomer die nog niet uit is als ik op vakantie ga.