Of omlaag te houden.quote:Op donderdag 2 juli 2009 15:01 schreef Salatrel het volgende:
TS heeft zelf moeite zijn p*k omhoog te krijgen op het strand?
Waar reed je doorheen?quote:Op donderdag 2 juli 2009 15:01 schreef de_boswachter het volgende:
Ik reed eergisteren in mijn wagen 's avonds door een of ander gehucht hier in de buurt.
Staat daar gewoon een kerel met zijn naakse leuter voor het badkamerraam naar buiten te kijken ->
Gelukkig reed ik er 50, dus hoefde ik er niet al te lang bij stil te staan.
WTF... Exhibisionisten(of zoiets)
Schubbekutjeveen?quote:
Daarom zijn we ook nog steeds zo harig als eeuwen geleden. Evolutie?quote:Op donderdag 2 juli 2009 15:03 schreef pc-fr34k het volgende:
Wat doe je moeilijk TSAlsof naakte mensen zo erg zijn
Kleren hebben we ook maar verzonnen.
Uitgevonden, kleren hebben we uitgevonden, god hebben we verzonnen.quote:Op donderdag 2 juli 2009 15:03 schreef pc-fr34k het volgende:
Wat doe je moeilijk TSAlsof naakte mensen zo erg zijn
Kleren hebben we ook maar verzonnen.
Alsof elk meisje van 18 ''quote:Op donderdag 2 juli 2009 15:10 schreef Bosbeetle het volgende:
had ts ook zo geklaagd als het een 18 jarige dame was
(zijn er eigenlijk dames van 18? )
Kutteklapperveen.. Hendrik ido papendordt?quote:
quote:Op donderdag 2 juli 2009 15:16 schreef wise het volgende:
lekker aan het paraderen terwijl de balzak en de tieten over de grond worden gesleept.
Dat zijn de mensen die het voor de rest van de naturisten verziekt. Op een goed naaktstrand vindt je van alles en nog wat en heerst er juist een hele relaxte sfeer.quote:Op donderdag 2 juli 2009 15:43 schreef RemcoDelft het volgende:
Ik zat vandaag ook heerlijk langs een meertje. Horden vrouwen en zo, allemaal netjes met bikini aan.
Daarnaast zat een naaktstrandje, waar hele horden oude mannen naar toe gingen! Een grote homo-afwerkplek als je het mij vraagt, want geen vrouw die daar naar toe ging.
Over het algemeen zijn de tieten dan nog niet over het strand aant het slepen.quote:
pok?quote:Op donderdag 2 juli 2009 15:01 schreef Salatrel het volgende:
TS heeft zelf moeite zijn p*k omhoog te krijgen op het strand?
Ik gok z'n pak. Anders komt er allemaal zand op enzo.quote:
quote:Op donderdag 2 juli 2009 15:49 schreef Metro2005 het volgende:
naaktlopen
[..]
Dat zijn de mensen die het voor de rest van de naturisten verziekt. Op een goed naaktstrand vindt je van alles en nog wat en heerst er juist een hele relaxte sfeer.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |