Leuk vinden bij je te zijn, oogcontact, avondje uit willen e.d.quote:Op donderdag 2 juli 2009 14:30 schreef eleusis het volgende:
TS begint, wat voor belangstelling merk je dan?
Duurt nog lang voor jij 47 wordt denk ik :-)quote:Op donderdag 2 juli 2009 14:34 schreef Diederik_Duck het volgende:
Je schrijft als een 18 jarige, misschien is dat het?
quote:Op donderdag 2 juli 2009 14:34 schreef Diederik_Duck het volgende:
Je schrijft als een 18 jarige, misschien is dat het?
Christus, 19 jaar en dan al dat soort grappen doenquote:Op donderdag 2 juli 2009 14:33 schreef Ilse1990 het volgende:
Ik zou ook wel eens sex willen hebben met een wat oudere man
Maar op dit moment alleen in overleg met vriendlief.
Wat dat betreft is mijn relatie wel cool, we hebben ook een keer een soort partnerruil gedaan in overleg, of eigelijk meer sex met z'n vieren![]()
Ik zou nooit vreemdgaan, ook niet met oudere mannen
Misschien is 30 voor jou jong, maar ik zou 'm dr niet zomaar naar binnen doen..quote:Op donderdag 2 juli 2009 14:29 schreef olderguy het volgende:
Ik ben 47, sinds kort weer single, en merk dat er best veel belangstelling is, ook van jongere dames. Hoe zit dat eigenlijk,
hoe belangrijk is leeftijd voor vrouwen, lijkt er soms op dat het er niet zoveel toe doet, maar dat lijkt me dan ook weer sterk.
Fixedquote:Op donderdag 2 juli 2009 14:38 schreef Cmonv het volgende:
[..]
Misschien is 30 voor jou u jong, maar ik zou 'm dr niet zomaar naar binnen doen..
leeftijd zegt niet altijd zoveel..quote:Op donderdag 2 juli 2009 14:38 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Christus, 19 jaar en dan al dat soort grappen doen
Jij doet het ook?quote:Op donderdag 2 juli 2009 14:53 schreef Chocolate het volgende:
[..]
leeftijd zegt niet altijd zoveel..
Een sort of scharrel van mij is nu 47.. heerlijkquote:Op donderdag 2 juli 2009 14:29 schreef olderguy het volgende:
Ik ben 47, sinds kort weer single, en merk dat er best veel belangstelling is, ook van jongere dames. Hoe zit dat eigenlijk,
hoe belangrijk is leeftijd voor vrouwen, lijkt er soms op dat het er niet zoveel toe doet, maar dat lijkt me dan ook weer sterk.
Je verwisselde leeftijd in jaren met graden Celsius?quote:Op vrijdag 3 juli 2009 10:39 schreef Cuegirllie het volgende:
Voor een relatie zie ik een man van 47 dan ook weer niet zitten. Dat is toch echt wel te koud.
47 graden is niet koud! brrrquote:Op vrijdag 3 juli 2009 13:59 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Je verwisselde leeftijd in jaren met graden Celsius?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |