Het is voor ik de kans heb gehad om hem te verzuipenquote:Op donderdag 2 juli 2009 22:39 schreef Kleiduif het volgende:
een nog niet, we gaan pas zondag ochtend 6 uur weg.
3,5 min is niet goed, dan is er wat aan de hand.
je verzuipt hem of idd ontsteking probleem.
Laaddekquote:Op donderdag 2 juli 2009 21:25 schreef Kleiduif het volgende:
Ik geef toe dat ik het wat makkelijk zeg, maar je moet het niet moeilijker maken dan het is.
2cv, ik had een renault 5 met die knoppen, en een laaddek achterop, geniale auto.
licht en op gas, crossen over de onverharde paden
Heeft dat ding een carburateur ? Als je het niet weet: motorkap open trekken, foto maken en hier posten.quote:Op donderdag 2 juli 2009 21:56 schreef freecell het volgende:
Ik kan nu bijna rijden zonder afslaan, nu de schokken er nog uit![]()
Alleen ik doe er soms wel 10 minuten over om hem te starten, kan niet de bedoeling zijn toch? En dan nog lukt het alleen als ik een straal gas bij geef, dan heel snel de koppeling laat opkomen en wegstuiter, anders slaat hij weer af
Kan het de warmte zijn, want dat deed hij eerst niet?
Is dat niet iets voor jou?quote:Op donderdag 2 juli 2009 22:53 schreef .txt het volgende:
[..]
De oliewerkers op Discovery Channel zijn ook vermakelijk.
Mijn vorige BX ja, die ik overigens voorzien heb van een nieuwe startmotor, want die was een beetje stukflikkerde nog net niet spontaan uit elkaar. En die starmotor zit nu in mijn 2e BX. En ja, die start er prima op. Het enige probleempje is dat de een remklauw een beetje lek iseen fontein van remvloeistof produceert.quote:Op donderdag 2 juli 2009 22:44 schreef maok het volgende:
Niet willen starten als de moter warm is... Dat doet me denken aan de bx van 2cv
Nee.quote:
Die film heet 'Watchmen' dus zonder 'the' . Ja dat is een hele goede film, maar wel een met een boodschap. Voor puur vermaak raad ik Tropic Thunder aan.quote:Op donderdag 2 juli 2009 22:42 schreef .txt het volgende:
Ik hoorde laatst dat The Watchmen ook goed is.
Of The Sopranos als je van series houdt en die nog niet kent.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |