SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mij mag je er voor wakker maken.
quote:Op donderdag 2 juli 2009 13:10 schreef minkuukel het volgende:
Ja, ga jij maar ff lekker trekken
Het is jankerd, aap. Maar deze taalfout wordt vast niet gedetecteerd door dat vuige WordSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sum es est, sumus estis sunt
TS heeft het altijd door anderen laten doen...quote:Op donderdag 2 juli 2009 13:10 schreef TNA het volgende:
Werkelijk een gevalletje "TS kan er niet mee omgaan".
ribbon interface for teh winquote:Op donderdag 2 juli 2009 13:11 schreef TNA het volgende:
Word 2007 is trouwens een stuk beter dan zijn voorgangers. En alles beter dan OpenOffice
.
quote:Op donderdag 2 juli 2009 13:11 schreef 3keernix het volgende:
[..]
TS heeft het altijd door anderen laten doen...
Dat.quote:Op donderdag 2 juli 2009 13:11 schreef __Saviour__ het volgende:
werkt prima hoor. misschien probeer je ze in te voegen als voettekst
Yep, had ik ook.quote:Op donderdag 2 juli 2009 13:12 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
ribbon interface for teh win![]()
even wennen wellicht maar dan is het echt wel een stuk beter
Ja, jullie hebben gelijk, verdorie. Het is inderdaad de voettekst. Maar wat moet ik dan wel doen?quote:
Typen..quote:Maar wat moet ik dan wel doen?
Invoegen > Verwijzing > Voetnoot.quote:Op donderdag 2 juli 2009 13:15 schreef Leevancleef het volgende:
[..]
Ja, jullie hebben gelijk, verdorie. Het is inderdaad de voettekst. Maar wat moet ik dan wel doen?
quote:Op donderdag 2 juli 2009 13:11 schreef Leevancleef het volgende:
[..]
Het is jankerd, aap. Maar deze taalfout wordt vast niet gedetecteerd door dat vuige Word
tvp voor filmpje thuisquote:Op donderdag 2 juli 2009 13:10 schreef MouzurX het volgende:
[ afbeelding ]
Word
+
Wielies trekken/slippen met een 180cc:
![]()
En jij zeikt over taalfouten?!quote:Op donderdag 2 juli 2009 13:11 schreef Leevancleef het volgende:
[..]
Het is jankerd, aap. Maar deze taalfout wordt vast niet gedetecteerd door dat vuige Word
quote:Op donderdag 2 juli 2009 13:31 schreef error_404 het volgende:
[..]
En jij zeikt over taalfouten?!
huilie-topic trouwens
Ja ok, maar het schijnt dat je daar heel moeilijk kan instellen wanneer hij een back-up maakt.quote:Op donderdag 2 juli 2009 13:43 schreef Bert.Wasbeer het volgende:
Je moet ook gewoon Words gebruiken. Veeel beter.
Voetnoot != voettekst.quote:Op donderdag 2 juli 2009 13:09 schreef Leevancleef het volgende:
Wat is dat toch een ontiegelijk kutprogramma. Teringword. Je kunt niet eens fatsoenlijk voetnoten plaatsen onder aan pagina's, zonder dat de rest van de bladen meteen ook dezelfde voetnoot heeft. Alsof ik fucking wil dat mijn HELE GODVERSE PAPER DEZELFDE VOETNOTEN HEEFT. Dat kan toch niet? Wie heeft dit bedacht? Wat een eikel.
Zo, nu ik mijn klacht te berde heb gebracht ga ik maar wat wheelies trekken met mijn 180cc, je weet.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |