Ik meen me te herinneren dat AnsaldoBreda daarom aan de zuidkant zou gaan testen, op het vak Rotterdam - Breda...quote:Op woensdag 8 juli 2009 14:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh dat wordt lachen. Straks ligt het eraan dat de testritten vertraagd zijn omdat NS StonedCrack het spoor in gebruik heeft met de Traxxen. Let maar op
met de dingen van nshispeed moet je perse die trein nemen jaquote:Op woensdag 8 juli 2009 14:11 schreef j00han het volgende:
[..]
Betekent "low-fixed" dat ik alleen die dag mag reizen of alleen met de trein met die vertrektijd?
en mag ik met dat weekend retour wel voor 19:01 vertrekken de ene site zegt wel en de andere niet?
Hadden die dingen niet ergens in 2008 al in dienst moeten zijn?quote:Op woensdag 8 juli 2009 11:41 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Overigens is de SLT gebaseerd op de Duitse reeks 425 en komt deze 'gewoon' bij Siemens en Bombardier vandaan. Daar verwacht ik dus minder problemen
Daar heeft sjonnie gewoon een andere bodykit op gepopnageld. Krijgen ze uiteindelijk ook nog rimz?quote:Op woensdag 8 juli 2009 10:54 schreef Cothen het volgende:
[ afbeelding ]
Zoek de verschillen...
En blijkbaar is er nog door iemand bewust voor gekozen ook, want die Italianen kunnen wel enigzins fatsoenlijke neuzen leveren:
afbeelding
Wellicht is de neus uitgezocht door de persoon die ook heeft bedacht dat de 1100-en een botsneus moeten hebben.
Oh vetquote:Op woensdag 8 juli 2009 21:57 schreef Duvel het volgende:
En uiteindelijk is het iemand bij IVW die het laatste woord heeft, of zo.
Je moet sowieso Camorra Eurlings niet meer vertrouwen.quote:Op woensdag 8 juli 2009 19:44 schreef Fixers het volgende:
[..]
Daar heeft sjonnie gewoon een andere bodykit op gepopnageld. Krijgen ze uiteindelijk ook nog rimz?
Al die verhalen: iedereen roept maar wat. NS zegt dit, Ansaldo dat en Eurlings wil ook nog even belangrijk doen.
Nokia 5210? Die had ik 8 jaar geledenquote:Op woensdag 8 juli 2009 10:54 schreef Cothen het volgende:
[ afbeelding ]
Zoek de verschillen...
En blijkbaar is er nog door iemand bewust voor gekozen ook, want die Italianen kunnen wel enigzins fatsoenlijke neuzen leveren:
[ afbeelding ]
Wellicht is de neus uitgezocht door de persoon die ook heeft bedacht dat de 1100-en een botsneus moeten hebben.
Nog niet!quote:
quote:Pen en papier voor machinist Veolia
Vervoerder Veolia schroeft het veiligheidsniveau van het treinverkeer op de Maaslijn en Heuvellandlijn op. Niet via de computer, maar met pen en papier.
De machinist moet voortaan bij het passeren van belangrijke seinen in een notitieblok opschrijven welke kleur het sein had. ,,Zodat een machinist gedwongen wordt extra goed te kijken voordat hij vertrekt'', zegt raildirecteur Frank van Setten in De Limburger. De maatregel is het gevolg van een bijna-botsing vorige maand. Toen reed een Veolia-passagierstrein door rood.
Vandaar dat de NS geen nieuwe SLT meer afneemt van de fabriek totdat alle huidige problemen zijn opgelost! Je zegt een fabriek niet zomaar een halt toe tenzij de problemen groot zijn.quote:Op woensdag 8 juli 2009 11:41 schreef De_Hertog het volgende:
Overigens is de SLT gebaseerd op de Duitse reeks 425 en komt deze 'gewoon' bij Siemens en Bombardier vandaan. Daar verwacht ik dus minder problemen
Zie de knipoogquote:Op donderdag 9 juli 2009 09:11 schreef thatsme het volgende:
[..]
Vandaar dat de NS geen nieuwe SLT meer afneemt van de fabriek totdat alle huidige problemen zijn opgelost! Je zegt een fabriek niet zomaar een halt toe tenzij de problemen groot zijn.
Ja, maar ze hadden al in reguliere dienst moeten zijn..quote:Op donderdag 9 juli 2009 09:57 schreef knars het volgende:
Ik zie de SLT al een paar weken elke avond testritjes maken.
Vroeger ging dat inderdaad wel zo, althans, van Plan V en ICM is inderdaad een prototypeserie besteld van een stuk of 10 exemplaren. Maar blijkbaar is dat tegenwoordig niet meer nodig en is de eerste levering gewoon het 'prototype'..quote:Op donderdag 9 juli 2009 10:15 schreef MarkoAlmelo het volgende:
mss een domme reactie, maar je besteld toch gewoon eerst 1 slt voor een lange periode, en als er geen problemen mee zijn dat bestel je er toch meer?
Ik denk niet dat de fabrikant jou één trein levert, ook al heeft ie daarna zicht op een grotere opdracht: het kan financieel niet. Wat gebruikelijk is, is dat je een paar treinstellen laat voorbouwen, dan gaat testen en dan de serie bouwt, maar dat je dus wel al het contract voor de gehele levering getekend hebt. Overigens is SLT volgens mij grotendeels gebaseerd op bestaande techniek, dus ik snap het probleem niet helemaal. Ik bedoel: ze hadden problemen met de dodeman, terwijl dat toch niet echt een nieuw ding is.quote:Op donderdag 9 juli 2009 10:15 schreef MarkoAlmelo het volgende:
mss een domme reactie, maar je besteld toch gewoon eerst 1 slt voor een lange periode, en als er geen problemen mee zijn dat bestel je er toch meer?
Ja, dat bedoelde ik, ze waren in dienst maar zijn nu wegens te veel problemen alsnog in een testrittenserie geplaatst.quote:Op donderdag 9 juli 2009 10:12 schreef Duvel het volgende:
Zijn ze ook al geweest, tenminste, een tijdje.
Bij Plan V hadden ze eerder al Plan T gebouwd, en treinstel TT had toen al een paar jaar prototyperondjes over het hele net gemaakt.quote:Op donderdag 9 juli 2009 10:25 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Vroeger ging dat inderdaad wel zo, althans, van Plan V en ICM is inderdaad een prototypeserie besteld van een stuk of 10 exemplaren. Maar blijkbaar is dat tegenwoordig niet meer nodig en is de eerste levering gewoon het 'prototype'..
Nee dat snap ik ook niet. En zulke dingen komen vaker voor. Kijk bijvoorbeeld naar het gesloten afvalwatersysteem in de VIRM4. Vrijwel altijd kapot. In Duitsland rijden ze er al jaaaaren mee rond, en werkt het wel gewoon.quote:Op donderdag 9 juli 2009 10:26 schreef Duvel het volgende:
Overigens is SLT volgens mij grotendeels gebaseerd op bestaande techniek, dus ik snap het probleem niet helemaal. Ik bedoel: ze hadden problemen met de dodeman, terwijl dat toch niet echt een nieuw ding is.
Het zijn bioreactoren toch, die je niet zo vaak hoeft te legen of zo? Of is dat min of meer gereinigd water.quote:Op donderdag 9 juli 2009 12:28 schreef RubenK het volgende:
Denk dat dat eerder komt omdat ze die niet zomaar overal kunnen legen
Als dat zo is dan denk ik dat dat komt omdat er weer verrekte kut falend niet over nagedacht isquote:Op donderdag 9 juli 2009 12:28 schreef RubenK het volgende:
Denk dat dat eerder komt omdat ze die niet zomaar overal kunnen legen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |