En dan erop stampen en zeggen ik heb 'm toch zelf verdiend!11!!1!!111!!!!11quote:Op donderdag 2 juli 2009 13:08 schreef MouzurX het volgende:
5 cent uit je portemonnee pakken voor hun neus houden en weg gooien
Jij bent echt gierig TS, ik hoop dat ik je nooit tegenkomquote:Op donderdag 2 juli 2009 13:02 schreef Schobbejak. het volgende:
Zo zal hier ook maar eens een klacht deponeren:
Ik fietste net heerlijk in mijn zomerse kledij door het dorp.
plots hoorde ik 2 schreeuwende turken/marokkanen/ander gespuis op een terrasje schreeuwen.
wat bleek: ze kwamen 5 cent tekort.
gaan ze een beetje iedereen aanspreken voor 5 cent
Klacht: Allochtonen![]()
![]()
![]()
subklachten:
-allochtonen die schooien![]()
-allochtonen die te lui zijn om te werken
Autochtonen die zich te goed voelen om te werkenquote:-allochtonen die te lui zijn om te werken
Ik dacht ook aan een fallus die door de snelheid naar achteren geblazen wordt. Dat zou wel betekenen dat je nakend op den fietsch zit.quote:
Perenijsjesquote:Op donderdag 2 juli 2009 13:22 schreef NoizEkick het volgende:
Zozo, een halve cent voor een raketje! Da's niet duur!
"0.50 cent"
kutroemenenquote:Op donderdag 2 juli 2009 13:02 schreef Schobbejak. het volgende:
Zo zal hier ook maar eens een klacht deponeren:
Ik fietste net heerlijk in mijn zomerse kledij door het dorp.
plots hoorde ik 2 schreeuwende turken/marokkanen/ander gespuis op een terrasje schreeuwen.
wat bleek: ze kwamen 5 cent tekort.
gaan ze een beetje iedereen aanspreken voor 5 cent
Klacht: Allochtonen![]()
![]()
![]()
subklachten:
-allochtonen die schooien![]()
-allochtonen die te lui zijn om te werken
[ link | afbeelding ]
Sjaaks Frietkot verkoopt geen friet? Alleen snacks en ijs?quote:
Het is patatquote:Op donderdag 2 juli 2009 13:31 schreef Walter81 het volgende:
[..]
Sjaaks Frietkot verkoopt geen friet? Alleen snacks en ijs?
En zelfs dát staat niet op z'n prijslijstquote:
Yup, en dan in zo'n standaard bloemetjeszwembroek die bij de scapino in de aanbieding zal zijn geweest.quote:Op donderdag 2 juli 2009 13:33 schreef Copycat het volgende:
Zaten ze gewoon in hun blote, bruine tietjes?
Verdomd inderdaad!quote:Op donderdag 2 juli 2009 13:33 schreef Copycat het volgende:
Zaten ze gewoon in hun blote, bruine tietjes?
In een niet nader te noemen Brabants gehuchtje...met jawel...Negertsquote:Op donderdag 2 juli 2009 15:16 schreef zovty het volgende:
[..]
Verdomd inderdaad!.
TS, waar is dat fritkot precies?
Om het contrast tussen mij en negerts duidelijk te maken, heb ik ervoor gekozen om het hoofd in de peent wit te maken...quote:Op donderdag 2 juli 2009 15:49 schreef rodka het volgende:
Verbrand je nou niet snel met zo'n bleek hoofd?
Mensen die bij de AH bij het CS met contant geld gaan betalen voor een sandwich en op die manier iedereen ophouden, waardoor iedereen zijn trein mistquote:Op donderdag 2 juli 2009 16:14 schreef Maikuuul het volgende:
Imageshack gebruiken voor je pic
Gebruik tinypic jong.
5 cent tekort komen
Pinnen FTW !
Maar waarom de negers dan niet zwart?quote:Op donderdag 2 juli 2009 16:10 schreef Schobbejak. het volgende:
[..]
Om het contrast tussen mij en negerts duidelijk te maken, heb ik ervoor gekozen om het hoofd in de peent wit te maken...
dan lijkt het zo'n zwarte piet, me zon rode lippen. Dus mijn voorkeur ging uit naar Bruin.quote:
Waarom ga je dan ook iets halen als je trein op het punt staat om te vertrekken, dat is gewoon domquote:Op donderdag 2 juli 2009 16:19 schreef Seam het volgende:
[..]
Mensen die bij de AH bij het CS met contant geld gaan betalen voor een sandwich en op die manier iedereen ophouden, waardoor iedereen zijn trein mist
Gewoon altijd pinnen
Agreed.quote:Op donderdag 2 juli 2009 13:04 schreef TNA het volgende:
Jammer dat je zo generaliseert, verder een terechte klacht.
'k moest uitwijken voor een bejaarde in een skoetmobiel, helaas niet te zien op de peent...quote:
Hoe moet je zo'n ding vasthouden?quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |