quote:Willem II heeft opvolger Jonker binnen
Henry van der Vegt verruilt RKC Waalwijk voor Willem II. De directeur van de Waalwijkers gaat in Tilburg aan de slag als technisch directeur. Dat maakte RKC donderdag bekend.
Van der Vegt neemt bij Willem II de functie over van Andries Jonker, die met zijn vriend Louis van Gaal is vertrokken naar Bayern München. RKC zegt in een reactie het vertrek van Van der Vegt te betreuren, maar hem deze 'mooie uitdaging' niet te willen ontnemen.
De voormalige profvoetballer blijft tot 1 augustus werkzaam in Waalwijk in zijn functies als algemeen en technisch directeur. Hij tekent bij Willem II een contract voor twee jaar.
De 37-jarige Van der Vegt speelde in zijn actieve carrière voor FC Zwolle, Willem II en de Italiaanse club Udinese. De afgelopen vier jaar was hij werkzaam bij RKC, dat komend seizoen weer actief is in de eredivisie.
Gaan hard hoor. Is bijna niet bij te houdenquote:Op donderdag 2 juli 2009 13:36 schreef Vandalist het volgende:
Tjo een nieuw topic! zat die andere vol?
Van der Vegt.quote:
Inderdaad, 'Rkc' is behoorlijk schraal. Kan 'n mod dat effe wijzigen in 'RKC'?quote:Op zaterdag 4 juli 2009 10:49 schreef Dynastic het volgende:
TT
iS vErKeeRd qUa hOoFdlEtTeRs
Dat heb je trouwens ook bij het Ajax topic gedaan, wat ik persoonlijk minder erg vind![]()
Dat lijk me een erg goed idee.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 12:25 schreef Vandalist het volgende:
RKC wil v Diemen als opvolger van vd Vegt. Lijkt me een verstandige en goede keuze.
quote:Op zaterdag 4 juli 2009 10:49 schreef Dynastic het volgende:
TT
iS vErKeeRd qUa hOoFdlEtTeRs
Dat heb je trouwens ook bij het Ajax topic gedaan, wat ik persoonlijk minder erg vind![]()
quote:C wil Van Diemen als technisch directeur'
RKC Waalwijk is druk bezig een opvolger te zoeken voor de naar Willem II vertrokken technisch directeur Henry van der Vegt. Volgens het Algemeen Dagblad is oud-speler Patrick van Diemen een serieuze kandidaat.
De 37-jarige oud-verdediger werkt momenteel bij de VVCS, de vereniging van contractspelers, als zaakwaarnemer. In het verleden kwam de mandekker negen seizoenen uit als speler voor de Waalwijkers.
Van Diemen moet Van der Vegt opvolgen in Waalwijk. Hij vertrok onlangs naar Willem II, waar hij op zijn beurt Andries Jonker opvolgt. Jonker volgde AZ-trainer Louis van Gaal als assistent-coach naar Bayern München.
voetbalprimeurquote:Op zaterdag 4 juli 2009 12:27 schreef Beauregard het volgende:
[..]
Dat lijk me een erg goed idee.
Maar wat is je bron?
Edit: Ik zie het al, Voetbalzone. Weliswaar een dubieuze bron, maar het lijkt me erg aannemelijk dat ze bezig zijn met Van Diemen.
Geloof dat hij wel mee heeft gedaan maar weet het eigenlijk niet zeker. Ben er niet bijgeweest zoals je al kunt lezen ;-). Ik geloof dat de gehele selectie minuten heeft gemaakt nl.quote:Op woensdag 8 juli 2009 15:34 schreef methodmich het volgende:
Jeff Stans nog meegespeeld in deze pot of geven ze hem tegen clubs als PSV nog geen speeltijd?
Aldus iemand op www.rkcwaalwijk.orgquote:Stans en V Hout goed de 2e helft? Zeker niet, heb ze beide bijna niet in het spelbeeld zien voorkomen. Komen gewoon te kort. Zoals bijna het hele elftal wat er in de 2e helft in stond.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |