quote:Op donderdag 2 juli 2009 12:50 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Oh nou snap ik je vraagNee ik was geen pc's aan het fixen
tof tofquote:
Brazilianen en voetbal ligt net wat anders om het zacht uit te drukken.quote:Op donderdag 2 juli 2009 12:54 schreef Litpho het volgende:
[..]
Je zou natuurlijk ook voetbal op een reële waarde kunnen schatten.
Geen last van en om nou alle terrasjes af te rijdenquote:Op donderdag 2 juli 2009 12:55 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Als ik naar de stad ga of terrasje pak krijg ik vaak wel aanspraak... Al lok ik dat ook wel zelf uit
Tenzij dat ook geldt voor Brazilianen en vrije wil is dat uiteraard klinkklare onzin.quote:Op donderdag 2 juli 2009 12:55 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Brazilianen en voetbal ligt net wat anders om het zacht uit te drukken.
Nee tuurlijk is dat niet leuk, maar tussen het rijden door wil je toch af en toe wel wat drinken? Tenminste ik welquote:Op donderdag 2 juli 2009 12:56 schreef erikje14 het volgende:
[..]
Geen last van en om nou alle terrasjes af te rijdenAl moet ik zeggen dat ik nog nooit op de motor in een stad geweest ben, maar dat lijkt me ook niets qua rijden, ga liever bochten pakken
Ik ben gewoon geen figuur om aan te spreken blijkbaar
Ik weet het erg goed te verbergen ja.quote:
uhu, meestal op een terasje inderdaad, maar de enige die me daar ooit aangesproken heeft is de bedieningquote:Op donderdag 2 juli 2009 12:58 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Nee tuurlijk is dat niet leuk, maar tussen het rijden door wil je toch af en toe wel wat drinken? Tenminste ik wel
Met de motor naar een terras rijden. (in het zicht van het betreffende terras uiteraard) rustig neerzetten. gaan zitten en vrolijk om je heen kijken....quote:Op donderdag 2 juli 2009 12:55 schreef JonKeL het volgende:
Als ik naar de stad ga of terrasje pak krijg ik vaak wel aanspraak... Al lok ik dat ook wel zelf uit
Ik geloof er geen hout van, maar toch lief van je hoor.quote:
Peer-pressure he.quote:Op donderdag 2 juli 2009 12:57 schreef Litpho het volgende:
[..]
Tenzij dat ook geldt voor Brazilianen en vrije wil is dat uiteraard klinkklare onzin.
Ja ja, gaan we een keertje testenquote:Op donderdag 2 juli 2009 13:00 schreef rival het volgende:
[..]
Met de motor naar een terras rijden. (in het zicht van het betreffende terras uiteraard) rustig neerzetten. gaan zitten en vrolijk om je heen kijken....
sowieso dat mensen/vrouwen je aanspreken![]()
niet dat ik dat zo heb gedaan hoor
Ben je dan alleen of met een groep ?quote:Op donderdag 2 juli 2009 12:55 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Ik kan niet onder woorden brengen hoeveel medeleven dat bij me oproept.quote:Op donderdag 2 juli 2009 13:00 schreef Belsezar het volgende:
Peer-pressure he.
Op een uitmuntende manier inderdaad.quote:
Ik heb wel een idee ongeveer.quote:Op donderdag 2 juli 2009 13:01 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik kan niet onder woorden brengen hoeveel medeleven dat bij me oproept.
Ik denk dat je een hele gesloten houding hebt.. Misschien moet je daar iets aan veranderen.quote:Op donderdag 2 juli 2009 12:59 schreef erikje14 het volgende:
uhu, meestal op een terasje inderdaad, maar de enige die me daar ooit aangesproken heeft is de bediening
hehe gisteren gemaakt??quote:Op donderdag 2 juli 2009 12:48 schreef Flena het volgende:
ik ben er weer...alleen geen idee voor hoelang want mijn pc houdt er steeds mee op
![]()
maargoed voor nu dus...hallo allemaal![]()
![]()
It's a gift.quote:Op donderdag 2 juli 2009 13:01 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Op een uitmuntende manier inderdaad.
Ja jij bent vast geen aandacht zoekerquote:Op donderdag 2 juli 2009 13:00 schreef rival het volgende:
[..]
Met de motor naar een terras rijden. (in het zicht van het betreffende terras uiteraard) rustig neerzetten. gaan zitten en vrolijk om je heen kijken....
sowieso dat mensen/vrouwen je aanspreken![]()
niet dat ik dat zo heb gedaan hoor
ja die was er ook erg content mee geloof ikquote:
quote:Op donderdag 2 juli 2009 12:09 schreef djayzz het volgende:
[..]
ik spot een linkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
There is no satisfying lusts, even by a shower of gold pieces; he who knows that lusts have a short taste and cause pain, he is wise
tnxquote:Op donderdag 2 juli 2009 13:04 schreef Memento-Mori het volgende:
Hoi
goede TT, ik ben orgaan- en bloeddonor, hoewel ik slechts 1 keer bloed gedoneerd heb dusver, omdat ik iedere keer piercings laat zetten en daardoor eenjaar uitstel hebnu dus nog 51 weken wachten voor ik weer mag doneren
Hoi carooltjequote:
Zo kan je het noemenquote:
Succesquote:
En zoals elke goede gave wordt het alleen maar beter door te delenquote:
standaard antwoord: hier heb je de sleutels, ik zeg wel dat ie gestolen wasquote:Op donderdag 2 juli 2009 13:06 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Succes
Overigens krijg je ook regelmatig het domme gelul van ik zou mij helemaal dood rijden en bladiebladiebla.
Ik vraag me af hoe ik dat met deze gave aan dien te pakken dan.quote:Op donderdag 2 juli 2009 13:06 schreef Litpho het volgende:
[..]
En zoals elke goede gave wordt het alleen maar beter door te delen.
Detailsquote:Op donderdag 2 juli 2009 13:08 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik vraag me af hoe ik dat met deze gave aan dien te pakken dan.
Van het mooie weer aan het genieten?quote:
Daar zul je ongetwijfeld gelijk in hebben, al merk ik wel dat ik de laatste tijd wel open(er) sta voor nieuwe/andere dingen.quote:Op donderdag 2 juli 2009 13:02 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik denk dat je een hele gesloten houding hebt.. Misschien moet je daar iets aan veranderen.
jaaaa het is echt heerlijkquote:Op donderdag 2 juli 2009 13:10 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Van het mooie weer aan het genieten?
En leren dat je sommige dingen niet na één keer proberen kan waarderenquote:Op donderdag 2 juli 2009 13:11 schreef erikje14 het volgende:
Daar zul je ongetwijfeld gelijk in hebben, al merk ik wel dat ik de laatste tijd wel open(er) sta voor nieuwe/andere dingen.
Ben nogal snel van "laat maar", "hoeft/wil/lust ik niet" enz maar heb mezelf voorgenomen om dingen eerst eens te proberen voordat ik ze al dan niet afkeur.
Helaas wel jaquote:Op donderdag 2 juli 2009 13:11 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
jaaaa het is echt heerlijknet ff geshopt met me zus.. altijd leuk
ben je werken?
mjah, ik weet (nog) niet beter eej, maar volg sommige dingen ook wel op hoor, volgende week ga ik een keertje shoppen met m'n zussenquote:Op donderdag 2 juli 2009 13:12 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
En leren dat je sommige dingen niet na één keer proberen kan waarderen![]()
Maar nog niet echt, want als iemand hier tegen je zegt; "ga dit of dat doen" als tip dan verzin je er altijd weer een excuus op. Geloof me, het is allemaal rete-eng, maar het is het allemaal waard.
rijbewijs, zeg 1000, beetje motor rond de 1500, voor 500 euro ben je ook wel klaar qua kleding en scheuren maarquote:Op donderdag 2 juli 2009 13:14 schreef Memento-Mori het volgende:
Later als ik groot rijk ben wil ik ook mn motorrijbewijs en een motor
Of gewoon een rondje in de Aygoquote:Op donderdag 2 juli 2009 13:14 schreef Memento-Mori het volgende:
Later als ik groot rijk ben wil ik ook mn motorrijbewijs en een motor
en je gaat met mij mee skydiven he dit jaar ergens?quote:Op donderdag 2 juli 2009 13:15 schreef erikje14 het volgende:
[..]
mjah, ik weet (nog) niet beter eej, maar volg sommige dingen ook wel op hoor, volgende week ga ik een keertje shoppen met m'n zussen
Aygoquote:
Nee, vertel!quote:Op donderdag 2 juli 2009 13:16 schreef KudFokker het volgende:
Ooh had ik trouwens al verteld dat ik gisteravond weggeweest ben met N.?!
dat zeg ik later als ik rijk ben, b en nu nog zo'n pauperstudent weet je welquote:Op donderdag 2 juli 2009 13:16 schreef erikje14 het volgende:
[..]
rijbewijs, zeg 1000, beetje motor rond de 1500, voor 500 euro ben je ook wel klaar qua kleding en scheuren maar
Tuurlijk, mij bestquote:Op donderdag 2 juli 2009 13:16 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
en je gaat met mij mee skydiven he dit jaar ergens?
jaquote:Op donderdag 2 juli 2009 13:16 schreef KudFokker het volgende:
zijn op MF ook zat motorrijdende studenten hoorquote:Op donderdag 2 juli 2009 13:17 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
dat zeg ik later als ik rijk ben, b en nu nog zo'n pauperstudent weet je wel
Wat heb je met d'r uitgespookt?quote:Op donderdag 2 juli 2009 13:16 schreef KudFokker het volgende:
Juist omdat je nog niet beter weet zeg ik dat het allemaal hartstikke eng is, maar dat het het waard isquote:Op donderdag 2 juli 2009 13:15 schreef erikje14 het volgende:
mjah, ik weet (nog) niet beter eej, maar volg sommige dingen ook wel op hoor, volgende week ga ik een keertje shoppen met m'n zussen
Dat stond niet in de functievereistenquote:Op donderdag 2 juli 2009 13:18 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
nou het enthousiasme straalt er vanaf
tuurlijk maar ik gok dat zij niet hun hele studie en hebben en houden zelf moeten betalen, dat is namelijk bij mijn meeste studentencollega's en medestudenten ook niet het geval, en dan blijft er weinig geld over voor zulke dingen, wil naast studeren en leven wel iets overhouden om elke maand wat leuks te kunnen doenquote:Op donderdag 2 juli 2009 13:17 schreef erikje14 het volgende:
[..]
zijn op MF ook zat motorrijdende studenten hoor
.quote:Op donderdag 2 juli 2009 13:19 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
tuurlijk maar ik gok dat zij niet hun hele studie en hebben en houden zelf moeten betalen, dat is namelijk bij mijn meeste studentencollega's en medestudenten ook niet het geval, en dan blijft er weinig geld over voor zulke dingen, wil naast studeren en leven wel iets overhouden om elke maand wat leuks te kunnen doen
en wanneer je ouders je studie betalen inderdaadquote:Op donderdag 2 juli 2009 13:20 schreef erikje14 het volgende:
[..]
.
Motorrijden is leuk
Zonder gekheid, inderdaad, als je nog thuis zit is zoiets ongetwijfeld veel makkelijker
met dit weer? doe niet zo gekquote:Op donderdag 2 juli 2009 13:21 schreef Kluts het volgende:
Ik verveel me.
Oja, ik zou ook aan het werk kunnen gaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |